Tırnak Eti Bakımı Nasıl Yapılır?
Güzel ve zarif ellerin en önemli unsurlarından birisi de bakımlı tırnaklardır.Bakımlı tırnak görünümüne sahip olabilmenin başında da güzel temizlenmiş tırnak eti geliyor. Tırnak etlerimiz temizlenmediği takdirde hem görüntü olarak göze hitap etmeyen, hem de pürüzsüz bir oje görünümüne sahip olmamızı engelleyen bir sorun.Maalesef ki bu sorun hepimizde mevcut,önemli olan doğru teknik ve malzemelerden haberdar olmamız ve gerek kuaföre gittiğimiz zaman gerek ise evde kendimiz uygulama yapacağımız zaman doğru bir şekilde uygulayıp temizlemek isterken daha da kötü bir görünüme kavuşturmamaktır.
Tırnak etlerinden kurtulmak için hem kuaförünüze gidebilir, hem de evde kendiniz kolaylıkla ve masrafsız bir şekilde bu kötü tırnak eti görünümünden kurtulabilirsiniz. Kuaföre gitmeyi tercih ettiyseniz, öncelikle aletlerin hijyenik olmasına mutlaka dikkat edin ki mikrop kapma riskiniz olmasın hanımlar. Eğer evde kendiniz yapmayı tercih ediyorsanız size minik ipuçları vereceğim. Kuaförde kullanılan krong, et makası gibi malzemeleri kullanmayın, bunun yerine "et pensi" kullanın. Et pensi daha derin etler için kullanıldığından evde uygulaması daha kolay ve daha mümkündür. Dİğer malzemeler ufak kazalara veya etlerin görünümünde yanlış sonuçlara sebep olabilir.
Tırnak etlerinizi kesmek yerine geriye doğru itmeniz hem sağlık açısından hem de hijyen açısından daha güvenlidir aslında. Özellikle evde kendiniz yapacaksanız etlerinizi kesmek yerine geriye doğru itmenizi tavsiye ediyorum, çünkü bu yöntem hem daha kolay hem de daha sağlıklı bir yöntemdir. Evde hiçbir şeyiniz yok ise normal törpünüzün ucu ile bile etlerinizi geriye itmeniz mümkün.
Evet, bütün bu işlemler bittikten sonra tabii ki ellerimizi nemlendirmeyi unutmuyoruz. Güzel bir nemlendirici krem ile ya da hiçbir şeyiniz yoksa evinizdeki zeytinyağı ile tırnak ve çevresini hafif masaj yaparak ovun. Nem dengesini kaybetmiş kuru bir el, ne kadar işlem yaparsanız yapın istediğiniz etkiyi vermeyeceğini unutmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#MODAİST
ChickLitARKADAŞLAR KİTABIMI OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.LÜTFEN HER SAYFAYI OYLAYIN.