Bölüm 38

13 0 0
                                    

Dayanıklı Tırnaklar İçin Yapılacak Yollar Nelerdir?

Dayanıklı tırnaklar için yapılacak işlemler çok basit ve kolay malzemeler ile evde kolayca yapılabilir. Üstelik çok da kısa sürede bu işlem yapılabilir.

Dayanıklı tırnakların olması için ilk yapılacak şey tırnakların düzgün kullanılması gerekir. Tırnaklar zorlanmamalı ve zedelenmemelidir.Tırnakların günlük ve haftalık bakımları yapılmalıdır.Her gün tırnakların içi temizlenmelidir.Her hafta tırnakların boyu düzeltilmeli ve törpülenmelidir.Oje sürüldüğünde ojeler tırnaklardan kazınarak çıkarılmamalıdır. Diş kullanarak ya da tırnakla kazıyarak ojeler soyulmamalıdır.Oje sürüldüğünde aseton içermeyen temizleyiciler ile çıkarılmalıdır.Tırnakları besleyecek vitaminler kullanılmalıdır.Tırnakları zaman zaman nemlendirmek gerekir. Bu nemlendirme işlemi yapılırken vazelin kullanılmalıdır.Tırnakları beslemek için doğal yağlar kullanılmalıdır.Manikür yaparken sıcak suyun içine limon suyu koyulmalıdır. Ya da tırnaklar limon suyu ile ovulmalıdır. Çünkü limon suyu tırnaklarda oluşabilecek sarılıkları engeller. Oluştuysa da o sarılıkların geçmesini sağlar.Tırnak bakımı yapılırken kullanılan aletler son derece sağlıklı olmalıdır. Çünkü sağlıklı olmayan aletler kişilerin mikrop kapmasına sebep olur. Bu da tırnakların zayıflamasına sebep olur.Kullanılan aletler yalnızca size ait olmalıdır.Tırnaklar ağza sokulmamalıdır. Çünkü tırnakların üzerine zımpara benzeri gelecek müdahaleler tırnakların zayıflamasına sebep olur.Tırnaklar etrafındaki ölü etler temizlenmelidir.Düzgün bir beslenme yapılmalıdır. Çünkü beslenme düzeni düzgün olmazsa tırnaklar üzerinde lekeler oluşmasına sebep olur. Bu da tırnakların dayanıksız olmasına sebep olur. Bu yüzden beslenme düzeni normal olmalıdır.Mineral alımına dikkat edilmelidir.Oldukça fazla su içilmelidir. Çünkü eğer vücut susuz kalırsa bu tırnakların kurumasına sebep olur.

#MODAİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin