-1-

41 7 2
                                    

- Επιτέλους γενέθλια ! Είμαι τόσο χαρούμενη !!! Ανοιπομονουσα τόσο για την ενηλικίωση μου, και φυσικα το καλύτερο Σαββατοκύριακο με την παρέα μου. Μια εβδομάδα έμεινε για τις καλοκαιρινές διακοπές . Μια εβδομάδα γκρίνιας λόγο των τελευταίων ημερών.

- Nessa , έχεις επισκέψεις... φωνάζει η μαμά  από την κουζίνα που μοσχομυρίζει από τα σπιτικά ντόνατζ.
- 1 λεπτό... απαντάω γρήγορα με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. Είμαι σίγουρη πως θα είναι ο Shawn.

Ο Shawn είναι ο κολλητός μου από μικρό παιδί. Τον ήξερα από πολύ παλιά. Από τότε που ειχε έρθει στη Τρίτη Δημοτικού στο σχολείο μου, και συγκεκριμένα στο θρανίο μου. Από τότε δεν χωρίσαμε πότε, ως και το κολέγιο μαζί θα το τελειώσουμε. Αν τελειώσουμε το λύκειο ποτέ ...
....

Ενώ έχω πλυθεί κ ντυθεί φοράω τα καινούρια παπούτσια που μου αγόρασε για δώρο γενεθλίων η μαμά μου. Παίρνω την τσάντα και κατεβαίνω γρήγορα της σκάλες για να δω ποιος με περίμενε.

Και φυσικά ήταν ο Shawn .

- Χρόνια πολλά ♡ πριγκιπέσσα. Μου είπε χαμογελώντας . Του το ανταπέδωσα με ένα πλατύ χαμόγελο. Αυτός μου πρόσφερε ένα μεταξωτό μικρο κουτί για τα κοσμήματα ( κολιέ, βραχιόλια κλπ)

Το άνοιγε σιγά, βασανιστικά. Άρχισα να διακρίνω το τι περιέχει. Ή κολιέ θα ήταν ή βραχιόλι. Κοντά έπεσα. Τελίκα άνοιξε και ξεπροβάλε ένα καταπληκτικό ασημί βραχιόλι με μια μισή καρδούλα που έγραφε από πίσω " For "
Το λάτρεψα αμέσως.

- Μα που είναι το άλλο μισό? Ρωτάω με περίεργια. Τότε ο
Shawn μου δείχνει το καρπό του και βλέπω και το άλλο μισό . Πίσω από το δικό του γράφει "Ever ".

- Σου άρεσε??? Με ρωτάει ανοιπομονως σαν μικρο παιδί .
- Είναι καταπληκτικά. Του απαντάω κάνοντας νευμά για να μου φορέσει το βραχιόλι.

Καθώς βγαίναμε από το σπίτι ήταν είδα τον μπαμπά μου στο γκαράζ να κρύβει κάτι. Σταματάω για λίγο για να τον ρωτήσω.

- Μπαμπά, τι είναι αυτό ? Ρωτάω με αγωνία.
- Το νέο σου αμάξι! Μου λέει και κάνει να μου δώσει τα κλειδιά αλλά περνάει ξανά το χέρι του .

- Μπορώ να πάρω τα κλειδιά τώρα??? Τον ρωτάω ανήσυχα .

Με κοιτάει για λίγο, σαν να σκέφτεται την απάντηση του....

- Μέχρι να βγάλεις δίπλωμα, θα το οδηγάς χωρίς το χειρόφρενο πάνω. Δηλαδή πιο απλά δεν θα το οδηγάς.... Είπε ευχαριστημένος.... 
Εγώ δεν μίλησα όπως πάντα αλλιώς ούτε όταν βγάλω δίπλωμα δεν θα μου δώσει το αμάξι....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever Where stories live. Discover now