» „Nemám ani poňatia, na koho koncert vlastne idem..." «
„Kde to bude, madam?" spýtal sa ma vodič taxíku, keď som nastúpila. Povedala som mu presnú adresu domu, kde bývala moja sestra a on vyrazil rušnými ulicami Los Angeles.
Keď sme dorazili pred budovu, Mia tam už bola, nervózne postávajúc. Cez plece mala prehodenú malú kabelku. Keď si všimla, že som sedela v taxíku, rýchlo prešla na druhú stranu ulice, aby sa so mnou mohla stretnúť, rýchlo otvorila dvere a naskočila dnu a pevne ma objala.
„Čau, moja obľúbená sestrička!" zvýskla, zatiaľ, čo ja som iba prevrátila očami. Ale nemohla som si pomôcť, usmiala som sa na ňu.
„Zrazu ma miluješ, čo, Mia?" spýtala som sa jej so žmurknutím.
„Ale no tak! Vždy som ťa mala rada. Teraz ťa mám iba trocha radšej ako predtým, dokelu, veď terazbudeš pracovať s 5SOS!"
Povzdychla som si a Mia zmraštila obočie. „Čo je to s tebou? Stretneš sa predsa s 5 Seconds of Summer!"
„Presne," odpovedala som úprimne. „Viem, že ty budeš asi veľmi šokovaná, ale pravda je taká, že ich nepoznám, neviem kto sú to, akú hudbu hrajú, odkiaľ sú... Nemám ani poňatia, na koho koncert vlastne idem," priznala som sa jej porazene. Pozrela som sa na ňu so zmiešaným zahanbením a nádejou, že mi ponúkne pomoc, ktorú som tak zjavne potrebovala.
Miine oči sa rozšírili v údive a šoku. Rýchlo prikývla a začala rozprávať: „Takže, je to veľmi zlé, ale neboj, ešte stále sa s tým niečo dá robiť, napravíme to," predklonila sa dopredu, aby mohla povedať niečo taxikárovi. „Nie je to divné? Zo všetkých sestier, ktoré som mohla mať, mám tu jedinú, ktorá nevie, kto sú 5SOS?"
Vodič sa hlasno zasmial a v spätnom zrkadle sa na mňa zahľadel. „Prepáčte slečna, ale dokonca aj ja viem, kto sú... Náhodou sú dosť cool, neviem, čo je vaša robota, ale máte veľké šťastie, že sa s nimi môžete stretnúť. Moje dve dcéry ich zbožňujú, preto ich poznám i ja. Ale, taktiež sú všade na YouTube, v rádiu, v televízii – stále s nimi vysielajú nejaké rozhovory, prednedávnom boli aj v Good Morning America. Mali by ste si ich niekedy pozrieť..."
Mia horlivo prikyvovala a smutne skonštatovala: „Vidíš, si jediný zastaralý človek na tejto planéte."
Hlasno som zastenala a oprela si hlavu o chladné sklo okna. Nepomáhala mi presne tak, ako som si predstavovala. „Mia, nevysmievaj sa mi! Radšej mi pomôž!"
„Fajn, ale nebude to zadarmo..." zaškľabila sa diabolsky. To som si mohla myslieť.
„Čo chceš za to?"
„Chcem sa s nimi stretnúť po dnešnej show," navrhla. Musela som uznať, že bola prefíkaná. Rada som si nahovárala, že to zdedila po mne.
Vydýchla som a venovala som jej úsmev. „Dobre, to je všetko?"
YOU ARE READING
the great interview // calum hood
FanfictionOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...