21-Nanin Yeni Adı Saren

146 12 0
                                    

Baykuşkızı Dareska yaptıktan sonra sıra Kurtadamdaydı. Alfamızın yeni bir ada ihtiyacı vardı. Bu ismi koymak çok zor olmadı. Ve kurtadam anlamına gelen Otoasaren'i koyduk ama söylemesi zor olduğu için kısaca Saren dedik. Bundan sonraki bölümlerde Naniden Saren olarak bahsedeceğim. Dareska yaşadığı değişimi onada borçluydu. Aslında Nani bize daha çok borçluydu. Sürü için yeni bir soluk aramıştı bir farklılık destek istemişti. Ve bunun için bir süreç başlatmıştı. Biz cadılar olarak daha doğrusu Harima ve Baykuş olarak bu sürecin sonucu olsakta sürüye ve Sarene kattıklarımız inkar edilemezdi. Sürünün tekrar toplanıp tazelenip birbirine kenetlenmesi ve değişip değişime açık hale gelmesi aynı noktada tekrar birleşebilmeside hikaye kahramanlarından farksız olan cadılarla tanışmasıyla gerçekleşmişti. Naniye ismini koymamızın diğer bir sebebi o yanımızdayken veya çalıştığı cafede onun hakkında konuştuğumuz anlaşılmasın diyeydi. Daha sonraları ise ben Naniye ona Saren ismini koyduğumuzu onun hakkında konuştuğumuzu da söyledim tabi Dareskanın bundan haberi yoktu. İlerleyen zamanlarda Dareskada benim iteklememle ona koyduğumuz ismi söyledi. Sarenle arada Dareskanın dedikodusunuda yapıyorduk. Dareskanın onun hakkında söylediği bazı şeyleri Sarene söylüyordum. Klasik olarak sadece gülümserdi ve aynen tekrar ederdi. Ama sırf onu güldürmek için arada Dareskanın taklidini yapardım oda kahkahayı basarak taklid ederdi. Nadiren kahkasını duyabildiğimiz biriydi Ah Saren! Eminimki Dareskadan fazla duydum. :)

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin