Dareska Sarenine iyice bağlanırken sürü için yaptığımız bilekliklerde eskiyordu. Dareskada Sarenin özel olmasını istiyordu bu yüzden ona özel olacak Sedef taşından bir bileklik alıp yine Magi alfabesiyle bilekliğe "Kurt" yazdık. Beyaz sedefin üzerinde siyah kalemle majikal bir alfabeyle yazılmış olan kurt kelimesi. Aynı zamanda Dareskanın sevgisinide içeriyordu. Dareska havalara uçarak verdiği bilekliğin ardından sevinci yüzünde basbas bağırır bir halde Sarene bakıyordu. Sarense "Çok teşekkürler! Çok güzel olmuş!" Diyerek Dareskaya sarılmıştı. Sadece "İyi geceler Dareska Hanım!" Dediğinde bile anıra anıra Avaloyu dolaşmış biri bu teşekkür ve sarılmadan sonra neler yapardı siz düşünün... ve yine Daresin triplerini çekmek bana kalmıştı. Dareskanın olduğu kadar benimde Sarenle aramdaki samimiyet artıyordu hatta ne kadar soğuk mesafeli şüpheci ve güvensiz olsamda Dareskanınkinden hızlı ilerliyordu... Ama tabikide burda Dareskayla yarışmıyoruz... Yaşasın cinsiyet farkı. :D
Dareskanın Sarenle sevgili olduğunu öğrendim. Dareska ve Sarenin bakışmaları fingirdeşmeleri haddi aşmıştı. Çok vıcık fıçık fıçık bir ilişkileri vardı. Ve sevgili olmuşlardı. Dareskayı o kadar tembihlememe rağmen beni değil hormonlarını dinlemişti. Eğer sevgili olurlarsa bir gün mutlaka ilişkilerinin biteceğini çok uzun sürmeyeceğini bir daha Sarenle yüz yüze gelemeyeceğini söyledim ama ne fayda Baykuş hormonlarını sahte de olsa bilgiliğine tercih etmişti. Nasıl böyle bir hata yaptı aklım almıyor. Ayrıldığı an sürüyle ilişkisinin kopacağını bilmesine rağmen bir daha o kafeye adım atamayacağını bile bile. Ve benden korktuğu için sevgili olduklarını 3 gün sonra söylemişti. İlk tepkim "İYİ BOK YEDİN DARESKA! İYİ BOK YEDİN!" Olmuştu. Sevgili olmalarını engelleyememiştim ki zaten o kadarda çabalamamıştım Dareskanın beni dinleyeceğini düşünmüştüm. Şimdiyse ayrılmalarını engellemek zorundaydım. Çünkü Dareskayla aramızdaki ilişki bir garipti sevgili kardeş arkadaş düşman öğretmen öğrenci karması bir ilişki ve sürüyle aramdaki ilişki ise yeni yeni şekilleniyordu. Arkadaşlığı dostluğu farklı bir boyutta bana tattırmışlardı. Ve bunun bozulmasınıda istemiyordum hatta sevgili olmamalarını istemememin asıl sebebiyde buydu. Dareskanın eski sevgilisi benim dostum. Sanki dostumun düşmanıyla dost olmuşum gibi bir durum. Ama bencil Dareska orasını burasını ellicek gidip yiyişecek ergenliğinin doruklarını yaşayabilecek birileri arıyordu. Ama neden ilk kez dost olabildiğim Sarenle! Şunları yazarken bile hala bu konuda sinirliyim ona. Neyse sonuç olarak sevgililer ve devamlı mıç mıç hatta öpüşürken çıkardıkları fıçık sesi yüzünden söylüyorum fıçık fıçık bir ilişkileri vardı. Midemi bulandıran bir ilişki. Hala resimleri telefonumda duruyor. Ten uyumları olmasada boy olarak yakışıyorlardı hemde armudun iyisini ayılar yer sözünede uygundu :) Bu bölümü birde Dareskadan dinleyeceğiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...