Brooklyn pov.
Jeg snur meg og ser en svart lav, kul bil.
Vinduet er åpnet og inni bilen sitter en fremmed person.
Jeg snur meg vekk og begynner seriøst og løpe.
Haha... Nå blir jeg tatt .. Hjelp hah?...
Bilen kjører opp på siden min.
"Vil du sitte på? Sier en mørk stemme fra bilen.
Jeg takker et lite nei og fortsetter og løpe det siste 5-10 minuttene.
Bilen gasser på foran meg og blir borte.
Søren heller.
Skal jeg liksom gå 1 mil?
Du skjønner at det viste seg at det ikke tok 10 minutter til skolen, men nesten en halv time!
Jeg drar opp telefonen og sender fort en melding til mamma.
Mamma:
Er veldig syk🤒
Tror jeg blir hjemme i dag.
Sender du meld til skolen?
BROOKLYNNoen minutter senere svarer hun et "ok, skal si ifra og god bedring skatten min🙏
Jeg sier et yes inni meg og fortsetter og gå hjem.
Der jeg egt skulle vært helt fra starten av😂
På veien møter jeg noen fra klassen som sier at det var en vannlekkasje i dag, fordi siden jeg spurte hvorfor de ikke var på skolen.
Haha... Yes jeg skulket ikke egt, men også litt da men jaja hvem bryr seg.
Men hvem var egt han i den bilen da?!
Skulle han på skolen eller hva?
Nå blir jeg veldig forrvirret.
Jeg forter meg og låse opp og igjen døren etter, etter jeg trasket mot huset.
Jeg tar av meg sekken på ryggen, men finner ingen sekk.
Jeg ser meg i gangen, kjøkkenet, stua, badet, men når jeg kommer til rommet ligger den henslengt ved siden av pulten min.
Jeg ler ved tanken av på at jeg faktiskt glemte sekken.
Jeg ser ut av vinduet og ser Didrik som later som han spiller luftgitar. Haha jeg ler sykt høyt. Og han ser på meg.
"Kan jeg komme over?" Sier han, mens allerede er på rommet mitt.
"Ja sier jeg og himler med øynene.
Han kommer mot meg å jeg går baklengs også snur jeg å løper ut av rommet. Haha dette er morsomt. Jeg tar til høyre å løper opp trappen til etasjen over som er loftstue eller etasjestue. Jeg hopper opp i sofaen og ligger meg langs hele sofan. Plutselig hopper noen oppå meg å jeg ler og ser opp på Didirik.
Plutselig ringer sky og jeg unnskylder meg og går ut på badet.
"Ehh hei sky hva er det? Jeg er liksom litt opptatt nå.
"HVEM er du MED? Svarer hun.
"Ehh altså den siste tiden har jeg vært med Didrik og vi har ky...
"ER DU JÆVLA MEG SERIØS? Er du sammen med han dere har kyssa?! Du vet at han ikke er bra for deg. Han bare bruker deg. Kanskje det er et veddemål." Sier sky roligere på slutten.
"Jaja vet men Hade" sier jeg før jeg legger på. Jeg går ut fra toalettet og går for å finne DID.
"Did hvor er du" sier jeg og ser under en pute. Plutselig kjenner jeg noen løfte meg opp og slenger meg over en skulder.
Jeg ser at det er did og begynner og le.
"Slipp meg hyler jeg.
Han senker meg forsiktig ned så springer jeg. Og det var sånn vi begge ente opp i sofaen, jeg med hode i hans fang. Jeg var faktisk så sliten etter å ha løpt rundt i huset med en kjekkas bak meg så jeg orket ikke annet. Akkurat nå sitter vi og ser på kon-tiki og spiser popcorn. Øyelokkene mine føltes veldig tunge og plutselig sovner jeg i drømmeland.*****************
Info
Vet dette er kort del.
Men skryter jeg masse? Fikk noen kommentarer😔😨
OMG!!! Vi ligger på #63 i romantikk, tusen hjertelig takk virkelig alle sammen!!!
Enda en del i boks! Jeg holdt løftet mitt?
Tusen tusen takk for alle som leser, det er jeg utrolig takknemlig for.
Når jeg først lagde denne historien trodde jeg ingen ville lese den, men der tok jeg feil.
Takk igjen❤️
YOU ARE READING
LIFE IS ALWAYS TO HARD
RomanceLivet er alltid hardt.... Nesten som en stor prøve- du må kunne komme deg igjennom hele prøven, for å komme igjennom livet. Skole er også hardt, men vgs blir noe helt annet. Brooklyn som tror hun er usynlig blir ikke det etter og ha møtt Skylar som...