Cadılar kurtlara karışmıştı. Samimiyet güzeldi. Yeni bir ortam yeni insanlar ama güvenilir olanından. Yalnız, sevgisiz, çıkarcı ve yalan üzerine kurulu olan arkadaşlıklarımın üstüne bu samimiyet umutlarımdan birinin gerçekleşmesini sağlamıştı. Pi Teta Zeta Saren ve sürüden olmasada iyi insanlar olan cafe ekibi aradığım istediğim bir ortamı vermişti. Saren ve Dareska'nın mutluluğu benide mutlu ediyordu. Sevdiğim iki insan ve birbirlerine aitler. Onların mutluluğunu hiç kıskanmadım ama iğrenç hatta itici bulduğum oluyordu. Çoğu zaman mutluluğum baskın geliyordu. Beraberlerken resimlerini çekerdim. Sevdiğim iki insan aynı karede. İkisinede yüklediğim farklı anlamlar. Sarene alışmam çok uzun sürmemişti sürü ikinci plandaydı benim için. Sürüyle daha fazla vakit geçirmeye başlamıştım ama odak noktam daima Sarendi. Bazı davranışlarını onaylamıyordum katı olmasını kaba olması veya yaptığı kötü şeyleri dillendirmesini ama yinede bana değer verdiğini hissediyordum. Ve bu güzelliği bozmak istemiyordum. Hata yapmak istemiyordum. Önceki arkadaşlıklarımdaki yaptığım hataları tekrarlamamalıydım. Buna özel bir gayret gösteriyordum. Sohbetler git gide arttı koyulaştı birbirimizi daha iyi tanıyorduk. Arada egoist tavrımı sergileyip bir anda sevimli hallere bürünmem ani değişimler ve sert tarafımın karmaşısını sempatik buluyorlardı. İçim dışım bir gibiydi. Bir yandan durumlara olaylara karşı bilge ve soğukkanlı yaklaşmam neredeyse her konuda bilgimin olmasıda çekici geliyordu onlara. Yaşımdan olgundum yaşıtlarıma göre çok bilgiliydim. Arada yaşadığım duygusal çalkantıları negatiflik ve pesimist tavırlarımıda kabul edebiliyorlardı etkilenmiyorlardı. Ama sürüye olan güvenim Sarene olan güvenimden geliyordu. Bu yüzden onlara haksızlık yapmamaya çalışıyordum. Güvendiğimi göstermeye çalışıyordum. İlk zamanları mesafeli olan ilişkimizde mesafemiz azalmıştı ama içimde korkularım devamlı oluyordu. Kendime yönelik korkular. Ama olduğum gibi kabul edilmenin yaşattığı tatmin ve hisler ağır basıyordu. Dareskayla olan ilişkimde güzel gidiyordu ama bazı davranışları benim için sorun olmasada Saren için problemdi. Dareskayı tanıyordum ve ilişkilerinin uzun sürmeyeceğini biliyordum. Güvenlerüne ihanet etmek istemiyordum. Göz göre göre arkadaşlığımın bozulmasını istemiyordum. Yıllar sonra kavuştuğum özleminden kurtulduğum samimiyet bitmemeliydi. Ama Dareskanın davranışları bazen bunu yıkacak gibi oluyordu. İkisi arasında kalmak istemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
EspiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...