Dareska okuldan bir çocuğu kendisine aşık etmek istemişti. Bende ona lise yıllarımda çokca kullandığım bir aşk muskası hazırladım ve koluna takmasını söyledim. Dareska Narihem'i çekici buluyordu. 1.95 boyunda hafif sarışın geniş omuzlu biraz sivilceli renkli gözlü bir çocuktu Narihem. Daha önce de Dareskayı etkileyen biriydi ama o sıralar Dareska kafayı ona takmıştı. Zaten daha önceleri aralarında bir çekim olmuştu. Hatta okulda dedikodusu bile çıkmıştı. Hem çocuğun tipini beğenmesemde boy olarak yakışıyorlardı. Dareskanın bu huyu gerçekten sinir bozucu birini kafaya taktığında tam takması. Onu elde edinceye kadar durmuyor. O anki durumunu veya sonrasında başına gelebilecek kötü durumları bile görmüyor. O muskayı kullanarak liseye başladığım ilk yıllarda bir çok kişiye sevgili yapmıştım gerçekten işe yaradığına inanmak için bende kullandım. Devamlı kavga ettiğim ama aynı zamamda hayranlık duyduğum çok güzel bir kız vardı. Maria... Kısa boylu renkli gözlü kumral saçlarına karışmış altın sarısı saçlar miley cyrus çakması nicki minaj fizikli çok elit ve cool gözüken bir kızdı. Beni devamlı ezen aşağılayan gösterip elletmeyen bir kız. Bir gün muskayı onun için hazırlamıştım. Ve koluma takıp okula gittim. O gün içinde "Gülüşün çok güzel! Gülüşün çok hoş! Seni seviyorum! Nasılsın tatlım!" Gibi şeyler söylemişti. Devamlı kavga ettiğim benden tiksinen bir insanın bir günde bu kadar değişmesi inanılmazdı bende böylece muskanın işe yararlılığını tescillemiştim. Bir yandan "Ben dersliyim bana büyü tutmaz!" Diyip sonrasında büyümün etkisine kapıldığı için ego tatmini yaşarken bir yandan hayranlık duyduğum kişinin sınıfın en güzel kızının bana iltifat yağdırması çok hoşuma gitmişti. Ama içimdeki şüphe gitmemişti bende muskayı çıkarttım o akşam ve okula gittim bir gün sonra. Mariayı gördüm ve günaydın dedim. Bende şok etkisi yapan o cümleyi söyledi "Siktir git o.ç." Hem kırılmış hemde havalara uçmuştum. Abi bu muska bi harika! Diyordum içimden. Kesin olarak inanmıştım artık. Bu yüzden Dareskayada bu muskayı hazırladım. Ve sonucu beklemeye başladık. Ve yine her yeni başlayanda olduğu gibi Darestede aynı hal meydana geldi. Şüpheleri hücum etmişti "Ne zaman etkisini görcez? Ne zaman benden hoşlanır? Gerçekten işe yarayacakmı? Ne zaman yarar? Benim şimdi nasıl davranmam lazım? Bunun bir yan etkisi yok dimi? Şimdi kesin işe yarar dimi?......" sorular sorular ve bir yığın şüpheler ve saçmalıklar. Dareska resmen gel kafamı pompalı tüfekle patlat diyordu. Bu sorular sinirlerimi zıplatıyordu. Aslında Dareskanın bu hali yeni çıktığı bir ilişkiyi unutma çabasıydı. Çoğu zaman onu anlamadığımı söylesede anlıyorum. Aldığı kararın pişmanlığını çekmek istemiyor aynı benim gibi. Bunu sağlamak içinse her yolu deniyor başka fikirler ve amaçlarla düşüncelerden uzaklaşıp kendisini uyuşturuyor. Birbirimize bu kadar benzememiz çok şaşırtıcı yani kesinlikle tanışmamız kader işi. Tesadüflere olan inancımız sıfır zaten. Daima Dareskaya destek olsamda bazen yetmiyordu. Ama bu yaşadıklarımız olmasaydı Dareska'nın Günlüğü Doğmazdı... Seni tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum Dareska...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...