30-Narihemin Aşkı

116 8 0
                                    

Dareska ona hazırladığım aşk muskasını koluna takmış olacakları bekliyordu. Tabi bu arada beni sorularla sıkboğaz etmeyi de ihmal etmiyordu. Derken muskanın sayesinde Narihemde zaten olan duygular iyice kabarmıştı. Dareskaya karşı hoşlantınında ötesinde bir sevgi duymaya başlamıştı. Dareska ise durumdan memnun bir yandan aklı karışıktı. Şüpheleri hala devam ediyordu. Ama muskanın etkisinide kendisi görüyordu. Dareska daha önceleri Nariheme karşı ilgi duymuştu aman ne güzel Narihemde ona. Ergenliğin ve depreşen hormonların bir muskayla bu kadar açığa çıkmasını görünce bende sevinmiştim. Ama Dareskamız hiç rahat durmadı. Birini elde etmişti ama onu sırf egosunu tatmin etmek için istemişti onu elde etmişken başka birisi ilgisini çekiyordu. Rumtu esmer hoş bir çocuktu ama iyi birisi değildi nefret edilecek karaktere sahip birisi ama yinede sevilen birisiydi. Narihemlede yakın arkadaştı. Dareskanın Rumtu ile arasında bir şeyler olmaya başlamıştı. Hemde Dareska Narihemle ilgili olan amacına ulaştığı için muskayı çıkarttı. Ve yoluna Rumtu ile devam etti ama asıl sıkıntı Narihemin eski haline dönmemesiydi. Muska sahte bir aşk sağlamıyordu olan duyguları arttırıyordu. Narihemse Dareskanın güzelliğine çekciliğine kapılmıştı ve büyü bozulmasına rağmen etkisinden çıkamamıştı. Bu yüzden Rumtu ile Dareskanın arası bozuldu. Eğer Dareska ego tatmini yapmak için veya sebebi her neyse onun için Narihemi kendisine aşık etmek istemeseydi Rumtu ile mutlu olabilirdi. Bir kez daha işleyen çarka çomak sokmanın acısını çekmişti Dares ama bunlar sadece başlangıçtı... Pişmanlığı daha da büyüyecekti.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin