Hore je Suz ⬆⬆⬆❤😊„No veď to je super nie?" zatvárim sa nadšene a zároveň aj prekvapivo.
Je to moja sesternica z druhého kolena...
„Neboj, dám vas dokopy skôr než zas odíde ako pred pol rokom."
Nežne mu prejdem po vlasoch.
„A ak ma odmietne? Alebo už chodí s niekím iným a taak?"
Povie smutnejším hlasom.
„Ách bože Mark, videla som na nej že sa jej páčiš ale musela odísť domov." poviem vyrovnane.
„Dobre,pokúsim sa nič neskaziť" smutne odpovie.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
„Dnes u nás prespíš?" pýta sa Marka moja mama.
„Áno, teta ak môžem.." zasmejeme sa obaja.
„Tu máš povolené prespať kedy len chceš" mamka nám obom opätuje úsmev.„Spravime si pukance alebo máš radšej chipsy?"
„Pukance" prikívne.
Keď už su spravené, vyjdeme hore do mojej izby a sadneme si na moju veľkú posteľ.
„Pustime si nejaký horor alebo niečo akčné?" pozriem sa naňho so spýtavým pohľadom.
„Radšej niečo smiešne" s dobrou nálaadou odpovedal.
Tak som teda pustila smiešne videa cez youtube na televízore v mojej izbe.Keď sme sa už dosmiali prišla mama povedať že už je jedenásť večer a že o pätnásť minút máme večierku.
„Mark?"
„Anoo?"
„Nechceš jej teraz napísať? Momentálne je prihlasená." usmejem sa naňho.
„Môžem skúsiť" odpovie.
„Veď napíš ale máme jedno šťastie že príde k tejto tete tu od vedľa a nie ako minule, na koniec dediny." vzdychnem.
„Tak sa pusť do toho" poviem jemne.On: ahoj
Ona: ahoj
On: ako sa máš?
Ona: v pohode, čo ty?
On: normal..
Ona: deje sa niečo?
On: to že prídeš..
Ona: chápem
On: nechceš zajtra so mnou aj s Niki stanovať?
Ona: ale veď to je výborný nápad
On: no tak dobre pripravíme aj nejaku tú grilovačku. ☺
Ona: super, už sa teším ☺
On: a vieš čo je na tom najlepšie?
Ona: ?
On: že prídeš tu vedľa...budem vedieť kde presne si ☺☺
Ona: neboj, mne sa nič nestane (okrem toho minule)
On: keby si nešla von s Thedom tak by ťa nenechal na ulici po tej párty, chcel som ísť s tebou ja ale si si vybrala jeho 😥
Ona: jaaaj Mark, už to neurobím! Sľubujem! ☺
On: Tak to som rád, ahoj ☺😉
Ona: tak ahoj, zajtra o?
On: o 16:00 už sa stmieva skôr.
Ona: okej, zajtra na Nikinej záhrade. Dobrú.
On: aj tebe 😘„Tak, ideme si aj my ľahnúť,čo povieš?" zívnem a pozriem naňho unavene.
„Tak okej, dobrú."
Zahasila som.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Raňajkujeme:
„Chutí?" opýtam sa ho so smiechom.
„Lepšie som nemal" zasmeje sa ešte hlasnejšie ako ja.„Čo budeme dnes robiť?" opýtam sa znudene.
„Nechceš si zahrať tennis, ako za starých čias.." povie prekvapivo.
„Vidíš, dobrý nápad" hneď sa postavím a utekám sa obliesť do športového.„Kedy virážame" nedočkavo pozriem naňho.
„Môžeme hneď."
Hrali sme tennis asi do pol tretej a keď sme prišli domov, začali sme pripravovať veci na grilovačku.
„Postavím stan" skričí a už ho rozbaľuje.
Zatiaľ kým ja všetko pripravujem, začujem zvonček.
Tak to bude Suz. Nechám všetko tak a keď otvorím tak sa na ňu vrhnem. No čo, veď som ju nevidela pol roka..
„Priviezla ťa mama?"
„Hej" povie nadšene.
„A Mark je tu?" spýtala sa šepotom.
„Áno,rozkladá stan na záhrade" odpovedala som rovnako.Prišla na záhradu. Uvidela ako Mark už ma pomaly postavený stan. Priblíži sa k nemu zo zadu, úplne potichučky. Ani ju nepočul, pretože šušťal tým stanom.
Prikryla mu oči a zostali nehybne stáť. Po troch sekundách Mark vyskočil a tuho ju objal.„Ešte raz prepáč" pošepkala mu do ucha.
„Nevadí len to už nikdy neurob,prosím" odpovedal.Pozerala som sa chvíľu na nich keď som na gril dávala špekačky.
„Pristane vám to" poviem s jemným úsmevom.
Obaja sa zasmejú a Mark jej dá pusu na líce.„Mark? Prídeš na chvíľku sem?" zavolám naňho.
Ahojte nová časť je na svete :D nech sa ľúbi ☺ čo by ste chceli aby sa stalo v ďalšej časti?