.::Grace Midelton szemszöge::.
Pár nap telt el, azóta, hogy a nővérem itt járt, és megint egyedül vagyok abban a hatalmas házban. Harry szokás szerint valahol Los Angeles- ben van valami fontos dolgot intézni. Már egy kicsit kezd az idegeimre menni, és néha azt hiszem, hogy egy másik nővel van éppen. Ám ezeket a gondolatokat gyorsan kiűzöm a gondolataimból, hiszen ez biztos nem történhet meg. Remélem, hogy a sors is így akarja. A megszokott módon most is a fiúk videóit néztem csak, hogy elüssem a lassan pergő időt. Úgy döntöttem felfüggesztem a videó nézést, és megnézem a híreket. Rájuk is kerestem, de bár ne tettem volna, ugyanis egy nem várt dolog fogadott a lap elején.
Harry Styles és Taylor Swift újra együtt?
A napokban Harry Styles (24) és Taylor Swift (28) együtt rótták Los Angeles utcáit. Talán kialakulóban van valami? Bár mi úgy tudjuk, hogy a mi kis szívtiprónknak Londonban van a barátnője, aki értesüléseink szerint babát vár. Azonban előfordulhat az is, hogy ez csak pletyka, ugyan még senki sem nyilatkozott az ügyben. Ha ez igaz, akkor lehetséges, hogy félrelépett a barátnőjétől...
Írta volna a cikk még tovább is, de azt már nem tudtam elolvasni, ugyanis a szemem megtelt könnyekkel, amiktől semmit sem láttam. Csak bámultam a képernyőt, mikor észrevettem, hogy csapódik a bejárati ajtó. Azonban ezt figyelmen kívül hagytam, és tovább meredtem magam elé.
- Szia!- köszönt vidáman Harry, mire nyeltem egyet. Érezem, hogy mellettem besüppedt a kanapé. Harry mellém ült, majd a hajam arrébb tűrve kezdte el csókokkal behinteni a nyakam, amin már esetben elmosolyodtam volna, most azonban végtelenül csalódott voltam. Arrébb húzódtam tőle, amit ő is észrevett, így abbahagyta a nyakam csókolgatását, és a szemembe nézett. Nem hagytam, hogy elvesszek gyönyörű smaragd íriszében, egyszerűen nem hagyhattam, hogy újra csapdába kerüljek.
- Kicsim, mi a baj?- kérdezte aggodalmasan, mire az ölemben lévő laptopra kúszott a tekintetem. Harry követte a pillantásom, majd kikerekedett szemekkel nézte a képernyőt. Nyelt egy nagyot, majd újra rám nézett.
- Grace...- suttogta elhaló hangon, mert láthatta rajtam, hogy készülök kitörni, azonban sikerült megőriznem a hidegvérem. Kitéptem Harry nagy tenyere alól a kezem, mert közben leesett, hogy még mindig fogja azt.
- Azért mentél Los Angeles- be, hogy Taylor- ral legyél? Lefeküdtél vele?- kérdeztem a megdöbbent szerelmem.
- Az Isten szerelmére Grace!- emelte fel a hangját, miközben hírtelen lendülettel felállt mellőlem. – Azért mentem Los Angeles- be, hogy egy tökéletes karácsonyt intézzek magunknak. Meglepetést akartam! Taylor- el csak véletlenül futottam össze, és mivel tanácstalan voltam, hogy mi lenne neked a legjobb, ezért kikértem a véleményét, mert tökéletesre akartam azt a pár napot!
Szemei csillogtak, minden bizonnyal a könnyek miatt. Esküszöm, hogy még sohasem láttam sírni, ez az első alkalom, hogy ilyen állapotban látom.
- Azt mondta, hogy szenteste kérjem meg a kezed, annak biztos örülni fogsz- folytatta, miközben turkált egy kicsit a zsebében, mire teljesen ledöbbentem.
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.