Bölüm 6

983 37 1
                                    

Sınıfa girdiğimde Çağrı yüzü asık beni bekler gibi sıra da oturuyordu. Ne oldu diye sorduğumda gözlerini devirerek "Babamla tartıştım yine" diye cevapladı sorumu. Yine mi? Hep mi tartışırdı babasıyla? Ben babamla tartışmayı bırak ters bir bakış bile atamazdım saygıdan olmalıydı.

Biraz moral verdikten sonra üzülmemesi için konuyu dağıttım takside olanları anlattım. Kızın adının Selin olduğunu söyleyince, Çağrı gözlerini büyütüp şaşkınlıkla bana bakarak, "Nee!? Selin mi? Vay canına sende ki şansa bak Selin Egenin en yakın arkadaşı çocukluk arkadaşı desek yalan olmaz" derken ben ne olduğuna anlam veremiyordum.

Bunların hepsi tesadüf mü yoksa Ege ve Ben için yazılmışmıydı?

Sabah güne iyi bir başlangıçla başladım fakat ilginç bir gün olacak.

Ahh! Bu çocuk aklımdan çıkmalıydı.

Ders oldukça aktif geçmişti benim için derse severek katıldıgım icin zil nasıl çaldı anlamamıştım.

Cagrı, ben ve selin kantine indik boş bir masaya oturup bişeyler atıştirdik ben yavaşca tabagımdakileri yemeye devam ederken o sırada çağrı seline "eee Ege nerede çagır gelsin" dedigi anda ayagına acımasızca vurdum ahh diye inlerken Ege kantine girmişti. Neler oluyor? Bizim masamıza mı geliyor?

Ah yağmur sakin ol!

Adını Aşk KoydumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin