38.bölüüm

100 8 1
                                    

Egemen'le barıştığımız için çok mutluydum. Her an, her dakika onun yanında olmak istiyordum. Ben egemeni düşünürken telefonuma mesaj geldi.

Gönderen : Herşeyim
-Saat 2 de hazır ol buluşalım.

Ayy aşkım yaa. Hemen hazırlanmaya başladım.

Siyah taytımı, üstüne beyaz bir tişört giydim. Saçlarımıda yandan ördüm. Saat 2'ye geldiğinde evden çıktım.

Egemen bizim kapının önünde bekliyordu. Beni görünce gülümsedi. Bende ona güldüm ve yanına gittiğimde sarıldık.

"Ya aşkım ben böyle cıvıklık yapınca sen benden soğumuyosun dimi" diye sordum.

"Soğumak? Ne dediğinin farkında mısın sen? Ben senden soğusam bile sıcacık kahverengi gözlerine her baktığımda yeniden aşık oluyorum, kokunu her içime çektiğimde nefes aldığım için dua ediyorum, seni her öptüğümde yeniden doğmuş gibi oluyorum, üzgünkende, mutluykende sadece sana ihtiyaç duyuyorum. Ve sen bana benden soğuyomusun diye soruyosun. Bir daha duymayayım"

Oha ya duyduklarım karşısında çok sevindim.

Egemen'den bu sözleri duymak...
Gerçekten onun için çok değerli olduğumu bir kez daha hissettim ve ona sıkıca sarıldım.

Hazal

Tuğçe ve egemen'in barışmasına çok sevinmiştim. En yakın arkadaşım mutluysa bende mutluydum.

Annemle alışverişe gidecektik. Hazırlandım ve batuya mesaj attım.

"Aşkım, ben annemle dışarı çıkıyorum. Merak etme"

"Aslında izin vermezdim de neyse. Bu seferlik böyle olsun. Tamam size iyi eğlenceler sevgilim"

Diye yazdı.

Annemle bi mağazaya girdik ve çok güzel bir elbise gördüm. Hemen denedim ve anneme dönerek "nasıl oldu annecim" dedim.

"Çok yakıştı kızım, sende begendiysen alalım"

Aklima batu geldi ve elbisenin fotosunu çekip ona attım ve şöyle yazdım.

"Aşkım, sence bu elbise nasıl? Ben çok beğendim de bide kararsız kaldım ya biraz fikir verir misin?"

Batu cevap verdi.

"Kısa" yazmıştı.

"Ya aşkım çok yakıştı ama alıyım noluurr giyersem çok mu kızarsın ki?"

"Nolur biliyo musun? Onu giymeye bacağın kalmaz"

"Ya ama ya offf batu ya"

"Sus hazal. Ben diyeceğimi dedim"

Elbiseyi üzerimden çıkardım ve geri yerine koydum. Annem bana döndü ve "ee almıyomusun"

"Hayır anne Vazgeçtim" diye yalan söyledim.

Tamam batunun bu tavrı hoşuma gitmişti. Ama yine de o elbisede de gözüm kaldı lan.

Seviyoruz Napalım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin