Adaletsizlik

676 6 4
                                    

Öncelikle bu benim ilk yazışım. Acemi olabilirim. Kusura bakmayın lütfen *-* Umarım beğenirsiniz. İlk bölüm olduğu için fazla uzun olmayacak. 

-

İşte okul başlıyor. çok az kaldı. O iğrenç okul.... Nefret ediyorum !  Ezilmekten,dışlanmaktan bıktım artık..Bu 7. okulum.. Okul beğenmemezliğimden değil, sadece ailevi sorunlarım var.Babam ve annem ayrı ben annemde kalıyorum ve bazı sorunlar yüzünden sürekli okul değiştiriyorum. Bu okuldan da gitmek istiyorum.Ama paramız olmadığı için taşınamıyoruz..Hem tüm arkadaşlarım gidecek bu okuldan ben kalacağım.Gidip gitmediklerini bilmiyorum ama biri Ankara'ya biri ise Konya'ya gidecek arkadaşlarımın.Onlar dışında kimsem yok.Bu olanları düşünürken gözlerim dalmıştı.

"Anneaeağğğaaaağğğğ ! Televizyon çalışmıyoooğğğrr !"

Yataktan zıplayarak kalktım. Ne oluyor ?! Ah tabi ; birlikte ev tuttuğumuz bir kadın var.Onun oğlu ! Neyse uykuya devam. Nerede kalmıştık ?..

"Doğaa ablaaağğğğaağğğğ"

Yine ne oldu ! Kapımı açtım "Ne oldu ?" dedim sadece.Aslında daha konuşabilirim.Ama şekerlemeyi bırakamam değil mi ? "Susadım ben.Su verir misin ?" Oflayıp puflasamda suyunu verdim. O bilgisayarına gitti bende kestirmeye...

"zarrrrrrr zarrrrrrrrrr zarrrrrrrrrrrrr zarrrrrrrrrrrrrrrrrrr zarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Ne gecenin bu saatinde inşaat mı yapılır ?! Doğrusu saat sabah 08:23.. Neyse bu gidişle uyuyamam ki ben..

-

90 gün ne çabuk geçti böyle ? Yarın okullar açılıyor. Saate baktım. sabah 09:45  olamaz. Eziyet başlıyor ! Ne kadar bebekçede olsada bu tüm zamanımı uyuyarak geçirdim. Pişman değilim. Yeni bir sabah... Ne ! hayır.  Daha sabah olmamış ki ! gece 03:09 . Ama benim hiç uykum yok. Malum bizede pc'ye geçmek düşer.. Okula gitme vakti gelmişti ben tamamen hazırdım. Gözlerim hariç..Zorda olsa sızlana sızlana okula vardım.. Kayıt falan alındı. Gereksiz müdür gereksiz konuşmasını yaptı ve güm! sınıftayım.. Hayır burası benim sınıfım değil. Ama evet benim sınıfım? O zaman şu çocuk yeni gelenlerden olmalı. Bu sene daha farklı olacak ! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AdaletsizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin