14

573 20 0
                                    

Alicen P.O.V.

En huomannut kuinka huoneeseen oli tullut muutkin pojat paitsi Harry. No en tietenkään viitsinyt lopettaa biisiä kuin seinään, onneksi se oli jo lopussa. Soitin viimeiset soinnut ja ojensin kitaran nopeasti Niallille. Katsoin lattiaan ja pyörittelin peukaloitani. " Hei sä vedit tosi hyvin. Kauanko oot soittanu?" Niall kysyi. Nostin katseeni lattiasta ja kohtasin hänen katseensa. Vedin syvään henkeä ja vastasin hiljaa: " 12 vuotta suunnilleen" Niall nyökkäsi. "Sulla on myös hyvä ääni. Laulakko nää jossaki bändissä tai jotai?" Zayn kysyi. " Eeen. Iha yksin vaa kun kukaan ei yleensä oo kuulemassa" Sanoin ja käänsin katseeni taas lattiaan. Niall alkoi soitella jotain heidän biisiä ja pian he kaikki lauloivat.

Olimme istuneet hetken. " Hei mää unohin Harryn! Mää käyn hakeen sen: Tuun pian takas!" Londi huikkasi ja pian katosi käytävään. "Eikä hän jätti mut yksin uusien ihmisten kanssa! Ja pelkään uusia ihmisiä. Etenkin miehiä!" ajattelin. Huomasin kaverini Suomesta soittavan minulle. "pelastus!" ajattelin. Nousin ylös, otin puhelimeni ja kävelin käytävään. " Sää pelastit mut oon ikusesti kiitollinen!" Huusin ennenkuin hän kerkesi sanoa mitään. "Juu ole hyvä vaan!" Hän naurahti linjan toisesta päästä.

Olimme jutelleet noin 5 minuuttia. Kunnes hänen piti lopettaa. " Juu moikka nähään pian!" ja lopetin puhelun. Kävelin takaisin huoneeseen ja huomasin Harryn saapuneen. Mutta missä Londi on? Jäin seisomaan ovelle ja upposin omiin ajatuksiini. " Heii ei sun tarvi siellä seistä tuu vaa istuu!" Louis huudahti ja teki tilaa sohvalle hänen ja käsinojan väliin. Huomasin Liamin huulille nousevan pieni hymy kun hän katsoi Louisia. Kävelin hitaasti sohvan eteen ja istahdin. Minulla oli puhelin kädessäni ja katsoin sitä. " No kuka sulle soitti? Ei siis oo pakko kertoo jos et halua" Louis kysyi varovasti. " Kaveri Suomesta" mumisin hiljaa. Onneksi Londi saapui takaisin huoneeseen.  Hän katsahti minua ja tuli viereeni seisomaan. " Onko sulla nälkä?" hän kysyi. Vastasin nyökäten: " Vähän joo" Nousin ylös ja seurasin Londia keittiöön. Ei minulla oikeastaan ollut ollenkaan nälkä mutta ainakin pääsin pois siitä tilanteesta. " Mitä sä haluaisit?" Londi kysyi. " Mää voisin ottaa jugurttia ja vettä" sanoin ja kävelin hänen viereen ja hän antoi minulle lasin. Menin vesihanalle ja laskin kylmää vettä. " Otakko mansikka vai banaani jugurttia?" Londi kysyi katsoen jääkaappiin. " Ööö.. Banaani" Suljin hanan ja istuin jakkaralle ja nojasin keittiön tasoon. Londi ojensi minulle lusikan ja jugurtin. Hän teki itselleen leivän.

Kello oli jo 23.16. " Oho kello on jo paljon. Mun pittää varmaa lähtä matelee kotia päin" Sanoin katsoen Londia joka laittoi tiskikonetta käyntiin. "Hä!? Sää voit jäädä tänne. Jos vaa haluat? Voisit nukkua mun huoneessa patjalla?" Katsoin mietteliäästi kelloa ja Londia. Kotiin en kovin mielelläni menisi koska juopot ovat varmaan jo siinä vaiheessa että huutavat ja tappelevat keskenään. " Juu voin mää varmaa jäähä jos siitä vain ei oo vaivaa?"  vastasin pienesti hymyillen. " Ei tietenkää ole!" Londi huudahti. " Sori jos keskeytän jotain mutta me ruvetaa kattoo elokuvaa. Haluatteko liittyä seuraan?" Kuulin irlanninaksentin puhuvan takanani. Katsoin Londia ja nyökkäsin hänelle merkiksi että suostun. " Joo! Ja Alice jää meille yöksi" Niall naurahti ja kääntyi olohuoneeseen päin. "Noni eiköhän mennä?" Londi katsoi minua. "Juu. Saat kyllä istua mun viereen koska en tunne vielä oikee noita poikia" sanoin hieman naurahtaen. Londi nyökkäsi ja johdatti minut olohuoneeseen jossa Liam jo virittelikin Blu Ray-soitinta. " Toivottavasti pidätte kauhuelokuvista" Harry sanoin virnistellen. Tunsin kuinka lävitseni kulki kylmäaalto ja tuijjotin Harryä suu auki. Harry huomasi sen ja sanoi hymyillen: " Aha täällä on yksi joka ei pidä" Kaikki katsoivat minua. Katsoin lattiaan ja vastasin hiljaa: " Kyllä minä tykkään kauhuelokuvista mutta olen hirveän säikky että kiljun ja hyppää puolimetriä ilmaan kun tulee säikytyskohta tai jos kuuluu edes pieni rasahdus"  Liam sanoi minulle rauhallisesti: " Ei tämä kovin pelottva ole" Nyökkäsin hänelle ja seurasin Londia sohvalle. "Tehkää tilaa että mekin mahdutaan" Londi käski Louisia ja Harryä. He nyökkäsivät toisilleen ja siirtyivät kumpikin sohvan toisiin päihin. Londi istui Harryn viereen ja minä Londin ja Louisin väliin. "Saa nähdä mitä tästä tulee. Tämän elokuvan jälkeen Londi ja pojat pitää minua varmaan ihan outona. Hienoa Alice!" Ajattelin itsekseni kun elokuva lähti pyörimään.

Heooo!!  Kattelin noita määriä minkä verran tätä on luettu yhteensä ja 252 kertaa!! Se on mun mielestä aika hieno saavutus:) Suuri kiitos niille jotka lukee tätä! Ihan oikeesti se on kiva nähä että jotku lukee tätä:) Mutta tässä olisi kappale 14! Hope You Guys Like It! :) Ja Kiitus vielä kerran <3

- Allu ;))

How I wish that was me... (In Finnish)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon