7. Kapitola

467 35 2
                                    

♡ Je tady další kapitola. ....jinak na svojim úctě jsem přidala novou povídku s Lukem...Halloween day bude již brzy v plné aktivitě jen chci napřed nějakou pořádně rozepsal.
♡ Christmas Time je další kterou plánují s Michaelem Cliffordem.

Tolik mi ty jeho rty chyběli. Bylo to něco neskutečné mít ho zase u sebe ale při vzpomínce jak mi zlomil srdce jsem na jednou přestala spolupracovat.

" Děje se něco? " zeptá se Harry a odtrhne se od mojich rtů.

" Tohle je špatné." řeknu a odstoupim od něho kousek dál.

" Sakra Rose!" řekne na jednou a prohrabne si jeho vlasy než svůj pohled zase zaměří na mě.

" Co chceš Harry? Nazval si mě devkou a pak si dojdes s blbou omluvou a myslíš si že to bude zase v pořádku? " vyjedu pro změnu já na něho a tentokrát jsem to já kdo si prohrabne vlasy.

" Sakra Rose ! Ty si vážně tak blbá? " zeptá se a já mu pohlédnu do těch jeho zelených oči.

" Oh tak sorry že nejsem jen holka na jednu noc! Nenechám si líbit tvoje chování ke mě " říkám a plně doufám že opustí můj dům co nejdřív.

" Chci tě zpět copak ti to nedochází? " ptá se a přibližuje se blíž.

" Co tak na jednou? Ta druhá tě nechce?" daruji mu můj usklebek a falešný úsměv.

Sakra Rose nesmíš mu podlehnout. Byl to on kdo tě odkopl!

" Můžeš toho nechat?" zařve na mě a dá svoje ruce okolo moje hlavy. Teď je to on kdo se usklibne.

Má mě v pasti. Naše nosy se dotknou a on mě tvrdě políbí .

" Já se nevzdám Rosemary" řekne těsně předtím než opouští můj dům.

Co to mělo znamenat? Od kdy je Harry tak hrubý?

☆ další kapitolu vám přidám až v neděli. Snad to nevadí.

Holiday 2 / Harry Styles/Kde žijí příběhy. Začni objevovat