- O sa merg cu tine! Ii zâmbesc pervers si il sarut scurt pe buze, lăsându-l plăcut surprins
- Adevarul este ca sunt greu de refuzat! Spune cu aceeasi aroganta, si zambeste in acelasi timp, facandu-ma sa ma topesc.
Ma apuca usor de talie si ma trage mai aproape de el, acum el preluand initiativa. Ma saruta apasat, dar in acelasi timp delicat.
- Acum putem merge! Spune cand se desprinde de sarut si ma apuca de mana ca sa putem pleca.
- Stai! Am ceva de rezolvat! Il atentionez si ma desprind de el inainte sa ma intrebe ce.
Am fugit repede la baie si mi-am luat lenjeria intima si tricoul sau, am gasit o punga aruncata printr-un colt si am indesat lucrurile in ea. Ma bucur ca nu am uitat ca fac treaba asta, nu m-as fi simtit in regula ca Todd sa-mi fi amintit asta pe viitor sau mai stiu eu ce sa faca. Baiatul ala e un pervers, iar eu.. spre binele lui, i-am mai amanat moartea.
- Acum sunt gata! spun zambitoare de-indata ce ajung langa el. Acesta ma priveste curios si cand vede ce se afla in mana mea chicoteste usor.
..
- Mark, cred ca mi-am uitat telefonul acasa la tine! Spun de-indata ce m-am urcat in masina neagra.
- Bine, o sa mergem la intoarcere sa-l luam. Acum nu prea mai am timp, deja sunt in intarziere! spune usor in timp ce porneste masina si plecam de pe loc.
- Esti in intarziere unde? Il intreb curioasa, iar el zambeste usor concentrandu-se acum la condus.
- O sa vezi! Imi raspunde pe o tonalitate joasa, iar eu incuviintez din cap.
- Mark... spun si pun niste ochi de catelus. Nu putem sa trecem pe la mine? Ma omoara tocurile! spun si oftez suparata.
- Bineinteles! Oricum e in drumul nostru! Spune sigur pe el iar eu respir usurata ca l-am convins asa repede.
Gandul ca o sa ma intalnesc cu tatal meu acum, imi provoaca o stare de neliniste. Nu sunt sigura ca pot sa port o conversatie cu el acum, mai ales ca el nu stie ca a fost prins... As vrea doar sa aflu de ce mi-a ascuns asta, apoi o sa-l las in pace. Dar de ce cu mama lui Mark? Dintre toate femeile din lume, el e cu ea..
- Am ajuns! imi atrage el atentia, privirea îi era îndreptată în fața, părea ușor pierdut în gândurile sale. Ma intreb la ce se gandeste..
M-am dat jos din masina dar nu inainte ca el sa-mi zica dur sa nu dureze mult. Usa era deschisa, dar inauntru nu era nimeni. Am urcat scarile grabita si mi-am luat tenesii din camera alaturi de geaca mea de piele, ca sa-mi pot acoperi cat de cat sanii.
In casa era totul normal, totul era la locul lui, frumos aranjat si nici urma de tata. Perfect! Am iesit repede din casa si am respirat usurata ca nu am intampinat nicio problema.
Mark ma astepta linistit in masina sa vorbind la telefon. Am urcat in masina si am trantit zgomotos portiera in urma mea.
- Da, ea este! Si mie mi-a parut bine! spune si inchide repede telefonul.
Isi intoarce fata spre mine si ma priveste atent
- Era tatal tau! spune el incet, iar eu il privesc nedumerita. De unde stia ca sunt cu Mark?
- A aflat de la Todd ca am plecat la o alta petrecere! Acum era la munca, a lasat usa deschisa in speranta c-o sa te intorci, iar tu nu ai o cheie la tine! Imi raspunde Mark la ganduri, usor amuzat, iar eu imi dau ochii peste cap. Acum si-a amintit in sfarsit de mine, pf
- Ma rog, sa mergem! ii soptesc pe un ton aspru, iar privirea sa se schimba intr-una serioasa.
- Esti suparata? sopteste ingrijorat si ma apuca de mana manganid-o usor. Mangaierea lui ma face sa ma simt mai bine, ma mai calmeaza putin. Dau din cap in semn negativ si ii fac semn sa mergem. Nu mai zice nimic si pune masina in miscare.
CITEȘTI
Capcana periculoasa
FanfictionSelena Brown este o proaspata absolventa de liceu in varsta de 19 ani. Viata ii este total data peste cap cand tatal sau, proaspat inselat de sotie, ia decizia sa se mute intr-un nou oras impreuna cu ea, in speranta ca isi poate repara cat mai subt...