Po savaitės
Nusipirkau naują namą užmiestį. Nunešiau lagaminus į antrą aukštą. Pastačiau kampe savo kambaryje. Dabar gyvenusiu be Louis, nes jis nusipirko savo namą.
Išėjau į balkoną. Atsisėdau ant kėdės ir išsiėmiau iš kišenes cigarečių pakelį. Uždegiau vieną ir įtraukiau dūmą.
Užvakar buvau ligoninėje, ir Claire man pasakė, kad šiandien ją išrašys. Grace išrašė užvakar. Matthew dabar laksto visur paskui ją. Net į tuoletą. Jis labai jaudinasi dėl jos. O Zayn atvirkščiai. Išvis nelanko, nesįdomi Claire. Manau jis ją paliko.
Kišenėje suvibravo mano telefonas. Numečiau nuorūką ir išsiėmiau telefoną iš kišenes. Įvedžiau telefono slaptažodį, taip jį atrakindamas, ir atsiliepiau.
- Velnias, aš įsimylėjau.-Pasakė Louis priversdamas mane nusijuokti.-Nejuokinga.-Suburbėjo ir aš įsitikinęs, kad pavartė akys.
- Kas ta, nelaimingoji?-Paklausiau nusijuokdamas ir pabraukdamas žodį nelaimingoji.
- Aš jos dar vardo nesužinojau.-Lėtai pasakė.
- Juokauji? Įsimylėjai merginą kurios net vardo nežinai?-Prunkštelejau ir atsistojau.
- Šiandien Claire atsivedė ją. Ji tokia graži, miela, linksma... Tobula...-Svajingai pasakė ir vėl prunkštėlejau, bet paskui susiraukiau. Ką Claire veikia pas Louis?
- O ką ji veikia pas tave?-Paklausiau.
- Taigi sakiau, atėjo pas Claire.-Atsakė.
- Aš apie Claire kalbu. Ką ji pas tave veikia?!-Su įniršiu paklausiau ir atsisėdau ant sofos, kad neapversčiau jos aukštyn kojom.
- Woah, woah, ramiai. Ji gyvena laikinai pas mane, nes Zayn ją metė.-Pasakė ir kiek apsiraminau. Perbėgau pirštais per plaukus taip kiek suveldamas juos
- Metė? Kodėl?
- Per daug klausimų, vyruti. Aš pats nežinau. Kai ją išrašė, ji atėjo pas mane su paraudusiom akym ir paprašė leidimo pagyventi laikinai pas mane. Aš tučtuojau priėmiau ją.-Pasakė. Neturėjau noro tęsti pokalbio, tad tiesiog baigiau jį.
Sustojau šalia naujo Louis namo. Išlipau iš automobilio stipriai ir garsiai užtrenkdamas dureles.
Louis prabangiai čia įsikūrė. Namas buvo triaukštis, tą galėjau pasakyti, nes jis buvo labai aukštas, nors ir apatines namo dalies aš nemačiau. Aplink namą buvo aukšti, balti vartai. Priėjau prie vartų durų ir paspaudžiau mygtuką.
- Handerson namai, klausau?-Louis balsas pasigirdo iš kvadratinės dėžutės su mygtukais.
- Kokio dar Handerson?-Suirzes paklausiau.
- O, Harry tai tu. Užeik.-Pasakė ir vartai atsidarė.
Įėjau į kiemą. Ilgas takelis vedė iki didelių durų. Kam jam sukruštai reikalingi du milžiniški fontanai? Beprotis. Dabar kaimynai turbūt galvoja, kad jų kaimynas, oligarchas, o iš tiesų, jų kaimynas tai paprastas vaikinas, kuris susijęs su purvinais mafijos reikaliukais.
Atidariau durys ir įėjau į Tomlinson namą. Tiksliau rūmus. Pakilau į viršų. Išgirdau merginų balsus ir nusekiau paskui juos. Priėjau prie kambario durų ir atidariau jas įeidamas į jį. Mane sutiko keturios akys.
- Harry, ką tu čia veiki?-Paklausė Claire. Šalia jos sėdėjo brunete. Turbūt tai Louis ,,mylimoji''.
- Atėjau tavęs aplankyti?-Pasakiau, bet tai nuskambėjo lyg klausimas.
- Malonu.-Ji nusišypsojo.-Tai Eleanor Calder, mano draugė.-Pristatė ją.-O tai mano draugas Harry.
- Tai jis ne tavo vaikinas?-Paklausė Eleanor.
- Ne.-Atsiduso Claire ir akies krašteliu pažvelgė į mane. Pastebėjau ašarą riedančią jos skruostu.
Kodėl ji verkia? Priėjau prie jos ir nubraukiau tą ašarą.
- Ūūū, jaučiu romantiką tvyrančią ore.-Prunkštėlejo Calder ir išėjo iš kambario.
- Romantika?-Tyliai paklausė ir pažvelgė į mane.
Claire
- Velniop, vienas kartas nepakenks.-Suburbėjo, bet aš nesupratau jo žodžiu. Žiojausi kažką pasakyti, bet jis mane nutraukė švelniai priglausdamas savas putlias lūpas prie manujų. Nežinau kodėl, bet aš atsakiau į jo bučinį. Jo delnai švelniai suėmė mano skruostus. Pasidaviau jo švelnumui, kurio seniausiai nejaučiau. Zayn niekad manęs taip aistringai nebučiavo. Atrodo, kad viskas dingo ir yra tik jis, aš ir mūsų susilietusios lūpos. Jis atsitraukė ir nuėjo nuo manęs per trys metrus.
- Kas ne taip?-Tyliai paklausiau, nes bijojau, kad aš kažką ne taip padariau.
- Viskas ne taip.-Suurzgė ir išėjo iš kambario palikdamas mane sumišusia.
Harry
Kokio velnio aš ją pabučiavau? Neturėjau to padaryti žinodamas, kad ji ką tik išsiskyrė. Dabar turbūt ji galvoja, kad aš tik ir laukiau kada ji išsiskyrs. Aš išvis neturėjau jos pabučiuoti. Nusileidau žemyn ir nuėjau į virtuvę.
- Louis aš...-Vaizdas kuri ką tik išvydau privertė mane prunkšteleti. Eleanor sėdėjo ant spintelės, o tarp jos kojų stovėjo Louis bučiuodamas ją. Aš įsitikinęs, kad jis jos vardo dar net nesužinojo. Jis jau toks.
Jie turbūt manęs neišgirdo, nes toliau tęsė savo bučinį.
- Nagi, baikite laižytis.-Prunkštelėjaun ir atsisėdau prie stalo.
Jie atsitraukė vienas nuo kito su laimingais veidais.
- Jus tą pati darete viršuje.-Pavertė akys Tommo ir jie abu nusijuokė.
- Kas?-Susiraukdamas paklausiau.
- Tu ir Claire.-Pasakė lėtai Calder pabraukdama tu.
- Jus nieko nežinote kas ten vyko.-Suurzgiau ir atsistojau.
Nuomonių prašau. ((: