One.

914 29 1
                                    

Bethany

Proboha.To snad otec nemyslí vážně!

Táta se právě vsadil se synem největšího bosse,Lukem Hemmingsem, o mě v pokeru a jelikož nemáme žádné peníze,tak mu táta navrhl mně.

Stála jsem tiše opodál jejich stolu,kde hráli a sledovala jsem hru.Modlila jsem se k Bohu,aby to otec neprohrál.Můžu mu vlastně ještě říkat otec,když vsadil svou jedinou dceru?Hra trvala poměrně dlouho a táta se snažil,aby vyhrál,protože kdyby vyhrál,dostal by celkem dost slušnou sumu peněz.

Nervózně jsem si kousala spodní ret a sledovala toho blonďatého pitomce,co hrál s mým otcem.Měl modré oči jako studánky a byl oblečený do černé košile,kde byly rozepnuté tři knoflíčky na hrudi a rukávy vyhrnuté až k loktům, a černé skinny jeany s dírama na kolenou.Měl potetované ruce s různýma obrazcema jako třeba lebka,kterou měl vytetovanou na levé ruce,hned pod ní byla kytara obepnutá růžema.Další tetování jsem nerozpoznala,připadalo mi to,jak kdyby z toho byla mozaika.

"Děkuju za hru,pane Sykes"řekl ten modrooký blbeček a mě propadlo srdce až na dno žaludku.Prohrál mě,vlastní otec mě prohrál v pokeru."A za nádhernou výhru.."dodal s pohledem přilepeným na mě a olízl si rty.

Podívala jsem se na tátu se znechuceným pohledem,ten se jen zvedl ze židle,podíval se na mě a odešel.VÁŽNĚ?!Chtělo se mi brečet,ale v tom jsem ucítila něčí ruku na mém rameni.Trhla jsem se sebou.

"Jedeme,kočičko"řekl mi těsně u ucha a já se zachvěla.Chytl mě kolem pasu a já,ikdyž jsem se pokoušela bránit,jsem neměla šanci.Byl mnohem silnější než já a tak jsem se musela poddat.Jeho ruka na mém pasu působila hodně majetnicky.Vyšli jsme ven a zamířili k černé Audi R8.Z auta vylezl nějaký muž,myslím,že jeho šofér.

"Pane Hemmingsi"kývl na něj postarší muž v tmavě modré uniformě.Řekla bych mu tak kolem 50ti let.Na tvářích měl kotlety a tmavě hnědé vlasy.Otevřel nám zadní dveře a nastoupili jsme do auta.Nemohla jsem se na Luka ani podívat,bála jsem se.Nevěděla jsem,co se mnou bude a na co mě bude mít.Většina mafiánských mužů využívá své ženy jen na to,aby uspokojily jejich touhy,uklízely doma,staraly se o děti a když žena neudělá to,co po nich muž chtěl,klidně ji ublížil,surově.To dělal i můj táta mé matce,dokud nezemřela.

Cítila jsem na koleni jeho ruku,nadechla jsem se,že něco řeknu,ať tu pracku dá z mého kolena okamžitě pryč.Vybavila jsem si vzpomínku,jak se matce nelíbilo,když ji táta hladil po stehni a když něco namítla,vrazil jí.Rozhodla jsem se být radši zticha,nechtěla jsem dopadnout stejně,jako moje matka..

"Na co myslíš?"zeptal se,aby prolomil to hrobové ticho,které mezi námi vládlo.Světla venkovních lamp ho osvětlovaly a byl to taky jediný zdroj světla v tomto autě.Jeho oči teď nebyly krásně modré,ale tmavé,jako rozbouřený oceán.Snažila jsem se vyčíst cokoli z jeho výrazu,ale marně.

"Co se mnou bude..?"zašeptala jsem a otočila se celým tělem k němu.Chci znát vůbec odpověď?Jasně,že chci!Část mého já umíralo zvědavostí,ale ta druhá část umírala strachy z odpovědi.

"Uvidíš"řekl s úšklebkem na rtech a rukou jel od mého kolena výš až na mé do poloviny odhalené stehno.Palcem dělal malé kroužky na mé kůži a mě se zatajil dech.Dobře,tohle bylo příjemné.

Asi po 30ti minutové jízdě jsme zastavili u obrovské vily a Luke vystoupil.Odepínala jsem si pás a Luke otevřel dveře i mě.Když jsem vylezla z auta,hned mě chytil za zápěstí a vedl mě dovnitř domu.Skoro jsem za ním utíkala,jak měl dlouhé kroky.Vedl mě přes obrovskou halu nahoru po schodech a do jednoho pokoje.Ložnice.Než jsem stačila cokoli říct,už jsem byla přitisknutá na dveřím Lukovým tělem.Přes košili jsem cítila jeho břišní svaly a taky trochu vyboulený rozkrok.Po chvilce jsem mu polibky začala oplácet.Co jiného mi zbývalo?

Rukama mi jezdil po mých pocích a po zádech až narazil na zip mých šatů.Cítila jsem,jak se usmál a začal mi rozepínat šaty,ale nerozepnul je celé,asi jen do půlky.Látka mi spadla z prsou a já zrudla.Neměla jsem podprsenku a já toho teď litovala.

"Jsi nádherná"řekl a prsa mi začal obsypávat polibky a věnovat se mým bradavkám,které okamžitě tvrdly.Netušila jsem,jaký krásný pocit tohle může být.Zmocnila se mě touha a já mu začala rozepínat knoflíčky košile a jazykem mu přejela po rtech.Téměř okamžitě své rty pootevřel a já mu do nich zaplula jazykem,v rukou mi drtil zadek a mě unikl tichý sten.Přesunuli jsme se na postel,kde nade mě nalehl a sundal mi šaty úplně.Díky bohu za kalhotky.Polibkama se přesunul od prsou,přes břicho až k lemu mých kalhotek,který vzal do zoubků a kalhotky mi mučivě pomalu stahoval dolu.Zapletla jsem si ruce do jeho krásně měkkých blonďatých vlasů.Rozevřel mi nohy a já nevěděla co dělat,jakožto panna.Ucítila jsem jeho jazyk na mém klitorisu a kroužek,co měl ve rtu mě studil,ale příjemně.Jazykem mi dělal kroužky kolem klitorisu a já se mohla zbláznit rozkoší,svíjela jsem se pod ním.Najednou se odtáhl a vnikl do mě dvěma prsty.Sykla jsem,protože to bolelo a stiskla jsem prostěradlo postele v dlaních.Nebolelo to,bylo to velmi příjemné a já z toho vlhla víc a víc.Luke poznal,že za chvilku budu na vrcholu a přestal.Chceš zabít ty parchante blonďatej?!Olízl si jeden prst a přivřel oči.Bože,ty jsi nechutnej.Ale když ten druhý prst přiložil k mým rtům,tak jsem záporně zavrtěla hlavou.Prst mi do pusy prostě strčil a já se ochutnala.Není to zas tak špatné,jak jsem předpokládala.Přisála jsem se mu na prst a jemně ho sála,pak jsem zoubkama lehce přejela po bříšku jeho prstu a Luke tiše zavzdychal.Vyndal ze šuplíku malý stříbrný balíček a sundal si v rychlosti skinny a boxerky zároveň.Balíček jsem mu vzala z rukou a roztrhla ho zubama.Luke si ho ode mně vzal a nasadil si ho na svého kamaráda.(a/n- říkejme tomu tak :D ).

"Luku já.."nevěděla jsem,jak mu to mám říct,styděla jsem se.Vždyť v téhle době být panna v 18ti letech,je skoro nemožné.Rudla jsem.

"Jsi panna,co?"řekl zastřeným hlasem a já kývla hlavou rudá snad až na prdeli."Budu opatrnej,neboj se"a s těmato slovy do mě rychle vnikl.Zaryla jsem mu nehty do ramenou a hodně sykla.Bolelo to,zasraně moc.Po chvíli,co Luke přirážel,bolest odeznívala a přicházela slast.Vzdychali jsme si vzájemně do pusy.Dostávala jsem se blíž a blíž ke svému vrcholu a on začal přirážet rychleji a našel i to správné místo.Sténala jsem snad na celý barák,že mě museli slyšet i venku.Najednou jsme oba s Lukem zcepeněli a udělali se.Luke padl vedle mě a vydechoval.Snažila jsem se popadnout dech ze svého prvního orgasmu.Už teď jsem si oblíbila tuhle činnost.


******

Ahojte!Pokud by byl zájem o tuhle storku,tak bych pokračovala ve psaní,protože jsem si nějak oblíbila příběhy s mafií a tak :D A tak proč nenapsat vlastní příběh na tohle téma?:) Doufám,že to bude někdo číst a bude se vám to aspoň trošku líbit :) Poprosila bych o váš názor na tuhle kapitolu,co by jste změnili a tak,abych se kdyžtak příště mohla polepšit :3 Dělám to hlavně pro vaši radost :)

LOVE YOU GUYS! ♥


Mafiánova hračka.Kde žijí příběhy. Začni objevovat