ilk görüşte aşk

100 8 3
                                    

Rana : kız
Şahin : erkek

Rana aslinda Hatay da yasiyordu. Ailesinin isi nedeniyle Balikesir'e tasinmak zorunda kalmisti. Rana Hatay da 12 yil yasamisti. Ve orada ömrü geçmisti. Oradaki arkadaslarindan ayrildiginda cok uzulen Rana Balikesir'e geldiginde kendisini cok kotü hissediyordu. Yeni tasindiklari mahallede hic kimse yoktu disariya fazla cikmiyorlardi. Ciksalarda Rana cikip onlarla tanisamiyordu.Cunku ordaki arkadaslarindan baska arkadasinin olmasinı istemiyordu çikip sadece kardesi ile oynuyordu. Yine bir gün dısariya cikip kardesiyle oynayan Rana sokagin sonundaki evden cikan bir erkek gordu .iste o an ilk kez asik olmustu Rana hayati boyunca hic asik olmayan Rana o an carpilmisti sanki. Kahverengi saclı ,kahve rengi gozlu atletli cocugu gorunce asik olmamak elde degildi. O gun boyunca sadece onu dusundu.

Gozlerini kapatiyor hayale daliyordu.

Sonraki gun disariya ciktiginda oturdu ve onu kesiyordu. sonra yanina. Iki kiz geldi  ve arkadas oldular.

Aradan epey gecti ve Rana'nin okul kaydinin yapilmasi gerekiyordu.

Rana o cocugun adinin Sahin oldugunu ve Sevkur okuluna gittigini ogrendi.

Kendisi de o okula gitmek istiyordu. Ama babasi Zafer okuluna kaydini yaptirmisti.

♥♥GURUR♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin