Imi urmaresc viata! De ce a trebui sa ma nasc asa? De ce eu? De ce nu Alexandra? Orcum ei ii lipseste inteligenta.I-ar fi trebuit viata mea.Intodeauna o aud cand ma striga pe culoarul scolii.Asa s-a intamplat odata, dar ceva mai diferit ca de obicei:
-Hei tocilaro,pentru azi am avut de facut un eseu la engleza.Este gata?
Uram faptul ca era o lasa.Nu pot sa ma impun in fata Alexandrei.Imi era teama de ea, intr-un fel.
Da, Alexandra, eseul tau este gata.Ti-am scris patru pagini.
Bine stai sa ma dau de langa tine ca nu vreau sa ma molipsesc de tocilarie cronica.
-Stii,Alexandra, nu exista tocilarie cronica, defapt ar parea mai mult o.........
-Asculto, tocilaro, treaba mea este sa fiu draguta.Treaba ta este sa tocesti.Inteles?
Si spunand acestea, ma apuca de gulerul camasii mele albe si ma trinteste me jos.
-Nu te mai lua de ea zice o voce stranie.Cine te crezi? Regina scolii?Sau mai degraba batausa scolii?
Auzind aceasta,fata Alexandrei se inrosii.Imi dadu drumul la guler si spusr:
Defapt, chiar ,sunt regina scolii.Inca nu sa votat dar asa e.
-Si ,oricum, cine esti tu sa imi vorbesti asa?
-Atata timp cat ii vorbesti asa pot si eu sa iti vorbesc cum vreau.
Alexandra nu mai putea de furie si isi luase gasca si plecase la urmatoarea ora.
M-am bucurat cand am intalnito pe Simona.Nu mai avusesem pana acum o BFF.Si posibil singura mea prietena din liceu.Se mutase din Germani in Bucuresti.
Acum era ultima saptamana din clasa a9-a.Asa ca mama ma lasat sa dau o mica petrecere cu Simona.Cand ne-am trezit era ora 7:50.Primul curs era la ora 8:00.Vom intarzia!repede am sarit din pat ne-am dus la baie si am inceput sa ne imbracam.Simona isi puse o pereche de blugi un tricou negru si pe deasupra si-a pus o vesta rosie in picioare si-a pus o pereche de balerini negriicu o funda aurie pe ei.
Eu mi-am pus o camasa cu maneca scurta si o pereche de blugi.In picioare miam pus balerinii mei preferati.Dupa 3 ani:
Ele au continuat sa se vada si sa isi petreaca viata in preuna.Sau mutat in germania si au fact liceul.Si asa Alexandra a devenit cea mai desteapta fata si cea mai frumoasa.