ÇİĞDEM'DEN
Gördüğüm rüyanın (aslında kabus ama içinde annem olduğu için rüya diyorum ) çıkmaya çalışırken uyuyakalmışım. Ama tekrar uyanmama sebep olan şey kapının sesiydi. Bu Sarp'tı.
-"Sarp noldu iyi misin?" Bana baktı gülümsedi. Yaklaşıyordu. Oturur pozisyona geldim. Oda yanıma oturdu.
-"Gözlerini gözlerime kilitle ve sakın konuşma."-"T..tttamam.
-"Hani böyle birine kızarsın ya ama aslında kızamazsın. Çok seviyosundur onu. Hani seni annen dövdüğü halde anne diye ağlarsın. Onunla buluşmadan önce sövüp sayar bir kere yüzünü görünce eriyip gidersin ya. Hani onun adına aşk der kimileri İşte ben ona aşk demiyorum. Çünkü o sensin Çiğdem. Bazen sana çöldeki bir ağacın suya hasret olduğu kadar hasretim. Bazen de camın kenarında hiç gelmeyecek birini bekleyecek kadar özlem dolu. Ben ben Seni Seviyorum Çiğdem."
Gözümden iki damla yaş gelmişti. ALLAH'a dua ediyodum rüya olmaması için. Ellerime tutan ve titreyen Sarp'a bakıp gülümsedim.-"Sarp Çakır bende Seni seviyorum.Hemde senden daha çok."
Lafım biter bitmez sarıldım.
-"Pardon hanımefendi benden çok sevme kısmı biraz yanlış oldu ben daha çok seviyorum."
-"Hayır şapşik ben daha çok seviyorum" deyip kaçtım odadan.
Aşağı koşarak inerken yakaladı ve kendine çekti beni. Haddinden fazla yakındık ve ben kızardığımı anlamıştım.
-" Buse nerde Yalçın da yok. Bunları hep utancım geçsin diye sormuştum.
-"Şey ben Buseden izni alınca geldim onlar sahilde kaldılar."
-"Saat 3 ve Buse gil dışarda.Yürü hemen gidiyoruz."
Arabaya binicekti ama korktuğum için koşalım dedim. Deli gibi koşmaya başladık. Sahile geldiğimizde Sarp'ın elini tuttum Şaşırmıştı. İskeleye doğru baktığımda gördüklerimle şok geçirmiştim Yalçın yerde uzanmış yatıyo Busede ağzının içine düşcek nerdeyse.
-"Noluyor lan burada."
ikiside birden fırlamıştı. Sarpın elini bırakmadan yanlarına yürüdük.-"Biri bana ne olduğunu açıklıycak mı?"
-" Ya ben boğuluyodum Buse beni kurtardı."
-"Kazık kadar adam oldun ve boğuluyosun. Hem bu saatte denizde ne işiniz var Buse hanım sorabilir miyim ?"
-"Bak bak bizim küçük hanım benden hesap soruyo."
O sırada Sarp'a bakıp çek o elini işareti yaptı.Sarp ta çekti. Mal ya ben tutuyom o çekiyo. Bende tekrar tuttum ve Buseye bakmaya devam ettim.
-"Konuyu değiştirme Buse.dedim ama bu kıza atarda işlemiyo."
-" Tamam uzatmayın yardım ettim Yalçına sadece."
-"Neysee yemedim ama. Sarp sende bir daha bırakmıycaksın şu elimi tamam mı?"
-"Tt..tamam bitanem."
Oha bitanem Dedi yerim la seni. Buse sinirlendiği için hızlı yürümeye başlamıştı.
.........
Sabah kalktığımda sabah 9 du. İlaç saatim geçmişti aldım yinede. Bizimkilere baktım hepsi ölü gibi yatıyo. Bende aşağı inip mutfağa geçtim.Kahvaltı işide bana kalmıştı iyi mi bunlar iyi alıştı yalnız. Söylene söylene hazırlamaya başladım. Birazcık hamur yapıp yumurtalı ekmek yapmaya karar verdim. Diğer kahvaltılıkları koyup çayı demledim.
Hamur yoğururken aklıma annem geldi. Hep hamarat kızım derdi bana. Hamuru nasıl açmam gerektiği konusunda sürekli öğüt verirdi. Bunları düşünürken hamur işini halletmiştim.