Kapittel 1.

32 4 0
                                    

Alma, Adelaide og Lucia var på vei til Sydney. De hadde spart lenge og de gledet seg til å lande.
3 timer senere gikk de tre ungdommene ut av flyet og inn i flyplassen. De kjøpte seg mat og satte seg inn i en taxi. Lucia snakket konstant om alle tingene hun ville se, alle stedene hun ville og hvilke butikker hun ville gå i. Alma og Adelaide bare nikket på hodet, men fulgte ikke med på hva hun sa. Taxien stoppet, Alma betalte og jentene gikk inn på det fine hotellet. De skulle bare visst hva som skulle skje.

De hadde leid tre rom. Alma mente det var unødvendig, men Adelaide mente det var viktig å kunne ha litt privatliv. De bestemte seg for å spise ute den kvelden og at de kunne møtes på Lucia sitt rom klokka seks. De gikk inn på hvert sitt rom. Adelaide la seg ned på senga. Hun tok opp mobilen og sukket. 2 nye meldinger fra Jake. Hun svarte ikke. Jake var gal etter henne. Han hadde spurt henne kanskje 100 ganger. Adelaide sa alltid nei. Hun leste meldingene.
"Du er solen min❤️" stod det på den ene.
"Har du et plaster? Jeg fikk skrubbsår da jeg falt for deg!😍" stod det på den andre. Adelaide sukket og så på klokka. 17.45. Hun skulle møte de andre om 15 minutter. Hun skiftet til den lyseblå kjolen, børstet håret og fiksa sminken. Hun gikk ut på balkongen. Lufta var varm. Langt der nede kunne hun se små biler kjøre. Så gikk hun inn til Lucia.

Sydney, our town of loveWhere stories live. Discover now