5 díl.I'm jealous of your mother

3.3K 175 2
                                    

Z pokoje jsem se vyhrabala až, když mě mamka volala na oběd. Nejraději bych ležela v posteli, dívala se na filmy a spala. Musela jsem, ale usoudit, že vstát bude to nejlepší hlavně, když mám na hlavě ještě vrabčí hnízdo a ranní hygiena mi taky nic neříkala.

***

,,Ty seš ještě ve spacím?" překvapeně na mě spustila mamka. Poté popadla dva talíře a odnesla je na stůl. Nehybně jsem se podívala na své jídlo a protočila jsem oči v sloup.

,,Co?" řekla, skoro až dotčeně.

,,Nic, já jen že.." umlčela jsem se a znovu jsem se podívala na jídlo.

,,To sežereš!" řekla a sedla si naproti mě ke stolu.

Vyvalila jsem na ní oči. 'Jak to se mnou mluví?!' pomyslela jsem si. Na její tváři se začal rýsovat široký úsměv.

,,Co?" tentokrát jsem řekla pobouřeně já.

,,Nic, já jen že.." umlčela se a dala si ruku před pusu.

,,Neopakuj mě!" zvýšila jsem hlas.

,,Ty nikdy k jídlu nechodíš neučesaná a vypadá to, jakobych ta volská oka vzala z tvých vlasů." pokrčila ramenem a podívala se na stůl. Znám to. To dělám vždy, když zadržuji smích - podívám se jinam.

,,Mámo! Víš, že vajíčka nesnáším, tak proč?" nedostalo se mi odpovědi. Máma se pustila do jídla. Nezbylo mi nic jiného než sníst osmažený bílek a udržet ho v sobě.

***

,,Jdu ven." seběhla jsem schody. Bylo půl čtvrté. Dole jsem si vlasy svázala do drdolu, podívala jsem se na sebe v zdrcadle a všimla jsem si mámi, jak je opřená o trámy dveří.

,,Fuj! Lekla jsem se." vyjekla jsem, když jsem jí uviděla v zrcadle.

,,Děkuju.." pousmála se a přišla ke mě ,,..kam jdeš?" zeptala se.

,,Do Primarku." hodila jsem po ní úsměv a vzala jsem si malou kabelku přes rameno.

,,Nechceš tam odvést? Půjdu tam s tebou. Víš, jak je to tam šílené!" podívala se na mě pohledem, který říkal 'Jestli řekneš ne, tak ty tady nikam nejdeš.'

,,Ne." řekla jsem.

,,Ne?" otázala se překvapeně.

,,Mami, chci tam jít sama. Navíc než tam dojedem autem, tak už jsem tam metrem a mám nakoupeno." řekla jsem metaforicky.

,,Jo aha. Chápu." začala se smát. Pokud Primark neznáte, tak vám ani nedoporučuji tam chodit. Je to tam šílené a než si něco vyberete, vyzkoušíte a koupíte, tak v tom krámě strávíte minimálně dvě hodiny. Je pravda, že tam maj pěkné a levné věci, ale ty tlačenice.

,,Půjdu s tebou. Pojedem tam autem." řekla a už si brala bundu z věšáku a klíče.

,,Kabelku si nebereš?" musela jsem se zeptat. Neměla ani peníze.

,,Myslela jsem, že mě zveš." zastavila se a zírala na mě.

,,Ha ha! Padej si pro tu kabelku." ukázala jsem směr nějaká místnost v domě, protože jsem nevěděla kde jí má. Ona se jen rozesmála a šla.

***

Když jsme dojely na místo, tak jsem začínala přemýšlet jestli to nebyl hloupý nápad. Parkovat se musí velký kus od Primarku, protože před ním je hlavní silnice. Došly jsme před Primark a obě jsme se zastavily, když jsme viděly tu masivní skupinu lidí.

teacher-cz-one directionKde žijí příběhy. Začni objevovat