Άτιτλο κεφάλαιο 2

144 10 5
                                    

<< Ήταν Σάββατο βράδυ εγώ η sharlote και η natale γυρνούσαμε σπίτι από την δουλειά στο πεζοδρόμιο, πριν ξεκινήσεις να με κρίνεις για την δουλειά μου μάθε ότι τότε τα βγάζαμε δύσκολα πέρα μπαίνοντας σε ένα σοκάκι μας ακολούθησε ένας μαυροφορεμένος κύριος, ταραγμένες αρχίσαμε να προχωράμε όλο και πιο γρήγορα εκείνος όμως έβγαλε ένα μαχαίρι από το παλτό του και ξεκίνησε να μας κυνηγά , μας έπιασε πρώτα στραγγάλισε την sharlote και ύστερα την natale , εγώ πρόλαβα να ξεφύγω δεν πρόλαβα να δω ποτέ το πρόσωπο του το μόνο που έμεινε σε μυαλό μου από εκείνη την νύχτα ήταν οι κραυγές και η μαύρη μορφή του. Ποτέ δεν είπα σε κανέναν για αυτή τη νύχτα , τι θα έλεγα ; δεν είχα κουράγιο να ούτε να την θυμάμαι. Ήμουν νέα τότε εκείνο το βράδυ σταμάτησα την δουλειά στο πεζοδρόμιο και κλείστηκα στον εαυτό μου.Με ρωτούσαν όλοι για την εξαφάνιση της sharlote και της natale μα δεν είπα ποτέ τίποτα , Έμαθα να ζω με αυτό μετά από καιρό  πήρα στα χέρια μου μία εφημερίδα η οποία ανέφερε έναν δολοφόνο ο οποίος στραγγάλισε δύο ιερόδουλες της τεμάχισε πήρε διάφορα όργανα τους και της άφησε.Τότε ξεκίνησε, ήταν αυτός ,ήμουν σίγουρη η περιγραφές και τα γεγονότα πήγαιναν γάντι με την δική μου περίπτωση το γράμμα αυτό το γράφω για να βγάλω το βάρος που κουβαλάω τόσο καιρό δεν με ενδιαφέρει η συνέχεια , εξάλλου μέχρι το πρωί η αδύναμη ψυχή μου θα έχει αφήσει την τελευταία της ανάσα , δεν το αντέχω τέτοιο βάρος .Αντίο emme ronald ...

Θα αναρωτιέστε τι συμβαίνει , Λοιπόν θα σας πω εγώ , καταρχάς να γνωριστούμε είμαι ο τρέχον αφηγητής σας , θα ανατρέξουμε σε γεγονότα που πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα και συγκεκριμένα θα ξεκινήσουμε από το 1888. Ο jack ο αντεροβγάλτης.Είναι ένα ψευδώνυμο που δόθηκε σε έναν αγνώστου ταυτότητας δολοφόνο ο οποίος δρούσε στην περιοχή Ουάιτσάπελ στα τέλη του 19ου αιώνα  . Το όνομα άρχισε να χρησιμοποιείται από την μέρα που κάποιος έστειλε ένα γράμμα στο Κεντρικό Γραφείο Ειδήσεων του Λονδίνου, ισχυριζόμενος πως είναι ο δολοφόνος με αυτό το όνομα.Επειδή η ταυτότητα του δολοφόνου δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ η ιστορία των γεγονότων έχει λάβει και ένα χαρακτήρα αστικού μύθου με μια μίξη ιστορικών και φανταστικών στοιχείων. Πολλοί συγγραφείς, ιστορικοί και ερασιτέχνες ερευνητές έχουν προτείνει διάφορες θεωρίες σχετικά με την ταυτότητα (ή ταυτότητες) του δολοφόνου και των θυμάτων του.Τα θύματα ήταν γυναίκες οι οποίες έβγαζαν χρήματα ως πόρνες . Οι φόνοι συνέβαιναν σε δημόσιους χώρους (εκτός από τον φόνο της Μαίρη Τζέιν Κέλλυ) την νύχτα ή τα ξημερώματα. Ο λαιμός των θυμάτων ήταν κομμένος και το σώμα ήταν ακρωτηριασμένο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Τζάκ ο αντεροβγάλτηςWhere stories live. Discover now