Ma impinse cativa pasi in spate, insa nu se desprinse din sarutul pasional care avea loc intre noi. Am simtit marginea patului cu picioarele, iar in secunda urmatoare ma aflam pe salteaua moala a acestuia, cu el fiind peste mine. Buzele-i moi si trandafirii coborasera la nivelul gatului meu, incepand sa isi marcheze teritoriul muscand si sugand pielea fina a gatului. Un geamat infundat imi parasise buzele, el maraind apreciativ la gestul meu involuntar. Isi intoarse buzele spre ale mele, capturandu-le intr-un alt sarut inflacarat.
In cateva clipe, hainele deja imi zburasera pe undeva prin incapere, urmate de lenjeria mea neagra. Se ridica de pe mine, si isi plimba privirea pe corpul meu infierbantat facandu-ma sa rosesc. Am incercat sa-mi acopar partiile intime cu bratele, insa el ma opri cu o incruntatura.
"Pisicuta, nu trebuie sa te rusinezi. Suntem doar noi doi aici."
Sti tu.. defapt imi e rusine de tine! Imi venea sa ii strig, dar m-am oprit muscandu-mi buza inferioara.
"Esti atat de frumoasa, pisicuta." Imi sopteste el la ureche muscandu-mi lobul acesteia.
Am icnit surprinsa cand mana sa mare coborase de la fata mea, in jos, spre coapsa. Inghetasem la propriu. Nu mai stiam ce sa fac. Cu miscari lente, imi mangaie coapsa, miscandu-si mana incet incet spre feminitatea mea. Daca inainte credeam ca inrosisem.. ei bine acum cred ca eram mai rosie decat un rac.
"Te rog.." am gemut, insa nici nu stiam ce il rugam.
"Ce ma rogi, printesa? Spune ce vrei sa-ti faca daddy, iar daddy te va face sa te simti bine. Promit." Imi spune el tandru, aplicandu-mi saruturi umede pe intreg corpul.
Am inceput sa ma fatai sub corpul sau, care inca era imbracat -inca-, vrand mai mult. Ce naiba se intampla cu mine? De ce simteam brusc, aceasta nevoie de a simti mai mult?
"Te rog!" Am suspinat din nou de aceasta data mai tare.
El chicotise. Ce sunet dragut! Ah, la naiba Candice! La ce te gandesti?! Da, ai dreptate Mini-Candice. Trebuie sa imi iau gandul de la el... Dar cum as reusi sa fac asta cand el este inca peste mine si ma excita atat de mult?!
"Esti atat de uda pisicuta." Maraie el la urechea mea, iar deabea atunci constietizasem ca el ma penetrase cu un deget.
Un alt geamat, imi scapase printre buzele intredeschise, atunci cand el incepu' sa faca miscari regulate de dute-vino in interiorul meu.
"A-Ash!" Am expirat eu zgomots simtindu-mi deja punctul maxim de extaz aproprindu-se din ce in ce mai mult.
El susoti o injuratura indescifrabila, iar un geamat strident imi parasi gatul atunci cand mi-am atins apogeul urmat de al sau. La naiba.. asta se simte bine!.
Isi lipi fruntea de a mea respirand sacadat. Dupa cateva momente de liniste in care doar respiratiile noastre greoaie se mai auzeau, se dezbraca repede de costumul pe care il purtase la cina, iar cu o viteza impresionanta ne acoperi pe amandoi cu patura catifelata a patului. Facand o alta miscare rapida, isi incolaci bratele in jurul meu tragandu-ma mai aproape de pieptul sau dezgolit. M-am inrosit instantaneau ascunzandu-mi fata in scobitura gatului sau, in ciuda intunericului care ne inconjura.
"Ash.. ar trebui sa ma intorc in camera mea." Am spus tinandu-mi cu greu ochii deschisi.
"Pisicuta, Daddy te vrea aici in noaptea asta."
Imi raspunse el pe o voce ragusita si extrem de sexy. Am vrut sa protestez, insa somnul ma coplesise si mai mult facandu-ma sa imi inchid ochii.
"Noapte buna printesa. Daddy e mandru de pisicuta sa." Imi sopteste el scufundandu-si capul in parul meu care imi statea imprastiat pe perna.
"Noapte buna, daddy!" Am soptit inainte sa-i inspir inca o data parfumul barbatesc, dupa care am adormit imediat, trecand in lumea viselor.
He-yaa! Dap, carte noua, si de aceasta data putin mai obraznica!
Sper sa va placaMary xx
CITEȘTI
Call Me Daddy
Fanfiction"Poţi să îmi spui daddy!" "Nu poţi fi serios." All rights reserved 2016 ©JustBlackAndMe