Арън: И втори рунд! Нека този път да е по-честно... Задавам въпрос, който отговори измъчва другия.
Въпросът е: На чий автор е книгата "Зеленият път" ?
Нина: Какви са възможностите?
Арън: а) Дийн Кунц
б) Агата Кристи
в) Стивън Кинг, който носи моята фамилия...
Нина: б) Агата Кристи
Арън: Съжалявам скъпа... грешен отговор! Адам... твой ред е да измъчваш Нина... ти си !
ГТА (дам)
Най-накрая ! Нина ще си плати за крака ми...
Придърпах завързаната в стола Нина към себе си и взех един среден на големина, назъбен нож от масичката пред Арън. Започнах да режа кожата на лицето й. С всеки разрез кръвта се увеличаваше все повече и повече. Виковете и псувните от страната на Нина бяха много силни, но се опитвах да ги игнорирам. Усещам как губя кръв от тялото си, заради крака, който Нина ми отряза... Тъкмо, когато свърших с беленето на лицето й, се струполих на земята... нямах сили за нищо. Арън се приближи към мен и ме сложи на леглото. Нагорещи една метална пръчка и започна да пише нещо на ръката ми. След като приключи, ми отряза ръцете с електрически трион. Кръвта ми се размаза по лицето му... той се приближи към мен и...
ГТА (рън)
Отрязох главната артерия и вече бях свършил с него. Оставих мъртвото му тяло пред училището и се върнах при Нина. А какво да правя с нея ?!
НТГ
В полицейски участък
Помощник полицай: Сър, намерено е още едно мъртво тяло. Детето е от същия клас на предните жертви. На ръката му отново има нещо изписано.
Главен полицай: Кои деца от класа са все още живи ?
Помощник полицай: Само Нина сър... тоест не сме сигурни дали е жива, защото тя също е изчезнала преди 4 дена... не сме намерили трупа й, което значи, че все още е жива.
Главен полицай: Тогава се постарая те да я намерите преди да е станало твърде късно !
Помощник полицай: Слушам сър !
И помощникът му напусна стаята на безпомощния пред този психопат полицай...А/Б
Здравейте прекрасни читатели. Дано да ви хареса. Утре имам отново тест по математика, така че ми стискайте палци... приятно четене.
YOU ARE READING
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
HorrorПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...