Emiralp

4 1 2
                                    


Aptal roket,aptal dünya,aptal NASA,aptal Mars,aptal insanlar.Hepsi gerizekalı.
Neden mi?Beni koskoca Dünya'da yalnız bıraktılar.Her gün ki rutinimdi bu insanlığa küfretmek.Hepsi şu aptalca Reborn programı yüzündendi.Yeniden Doğuş...İnsanlar gitti ben kaldım.Şehirler önce karanlığa gömüldü.Sonra hayvanlarla doldu.Bitkiler ve hayvanlar işbirliğiyle Dünya'da taş taş üstünde bırakmadı.Koskoca gökdelenler bir günde beton yığını oldu.
Elektrik yok
Enerji yok
Yemek yok
Su yok
İnsan yok!!!Kendi kendime konuşmaya başladım.Artık iki kişiyi ve bu bana normal geliyor.Kimse kullanmadığı için İsmimi bile unutmadım.Bir sürü anormal olay yaşıyorum ve yargılayacak veya beni suçlayacak kimse olmadığı için bana normal geliyor.Bugün yalnızlığımın 30.günü.Otuz gündür insanların bıraktıklarıyla yaşamına devam ettim ama artık yetiştirme ve toplama vakti.Bir avcı dükkanından yay ve oklar buldum bir tane de Revolver.Revolver için 21 tane mermim var.Kırtasiyelerden falan da bir çanta buldum ve içine zaman geçirebileceğim her şeyi tıktım.4-5 kitap,Moon Ball ve kalem,defter.Artık günlük tutacağım.Belki günün birinde biri okur.Belki...
Oturduğum yerden kalktım ve geçici yatağıma yöneldim.Plan yapmam gerekiyordu.Kendime kalıcı bir yer bulmalıydım.Aklımda bir kaç yer vardı.En sonunda eski okuluma seçtim.Etrafında kullanabileceğim toprak alanlar,ağaçlar ve hayvanlara karşı koruma sağlayacak duvarlar vardı.Ama birde bir sorunumuz vardı.Şehrin öbür ucundaydı.Oraya ulaşmam 3-4 gün sürebilir.Yayayım ve önümde ki yol hep tümsekli ve dolambaçlı.Kendime erzak hazırlamalıyım.Ama şimdilik uyuma zamanı saat ortalama 02.30

Mars ve DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin