Welkom!

69 7 7
                                    

Hoiiiiiii!!

Ten eerste: leuk dat je hierin kijkt!!!!

Ten tweede: mijn nieuwe boek komt binnenkort online!
Het boek heet: She's so bad.

Ik heb een beetje gekeken in mijn agenda aangezien ik het soms super druk heb, en ik wil eerst ook sowieso 10 hoofdstukken voorraad hebben. Aangezien ik dat boek tegelijk met een soort deel 2 schrijf zodat die verhaallijnen samenlopen, duurt dat ietsjes langer dan normaal maar dat komt goed.

Dusssss het boek komt, ffjes kijken, op 1 april online. Neeeee (wondergirl101) dit is geen grapje! Ik ga proberen het boek dan te uploaden!

Dit is de beschrijving van het boek:

Één meisje vol met pure haat. Een simpel meisje, ze kent geen liefde, geen verdriet. De pijn van andere doet haar niks.

Ontdanks dat niemand precies weet wat ze, is toch bijna iedereen bang voor haar.
Op slechts een paar mensen na, krijgt iedereen het doodsbenauwd als zij de schoolgangen door loopt.

Zij. De slechtste engel die ooit bestaan heeft.

Camilla Blackheart. Het meisje met de zwarte vleugels.

Wat zal één enkele ontmoeting met haar doen? Een ontmoeting met het tegenovergestelde van haar, een ontmoeting met 'hem'.
De goede kant van het engelenrijk waar zij ook ooit vandaan kwam.

Wat als haat en liefde ineens heel dichtbij elkaar komen, akelig dichtbij.

Zal ze ooit weer iets van liefde of verdriet voelen, en de haat langs haar voorbij laten gaan?

Laat me weten wat je van dit stukje vind en of je het een leuk boek lijkt.

Hierin komen trouwens biet alleen dit soort dingen, maar ook andere dingen en als jullie ideeën hebben ergens voor. Laat ze achter in de reactie of stuur een privé berichtje

xxx

UPDATE BOEKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu