Κεφάλαιο 3 : ο νόμος της διαφορετικότητας

83 9 0
                                    

Το βράδυ δεν με πήρε εύκολα ο ύπνος, γύριζα από δω και από κει και το μόνο που κατάφερα ήταν να ανακατεύω της κουβέρτες μου. Όταν τελικά με πήρε ο ύπνος παράξενες εικόνες γυρνούσαν στο μυαλό μου.
Η εξοργισμένη μαμά μου να φωνάζει στον Μικελ, Ο μπαμπάς μου σε ένα βρώμικο παγκάκι να προσπαθεί να κοιμηθεί και ένας πανέμορφος φυνικας να κρατάει ένα μενταγιόν στο ράμφος του και να το δίνει σε έναν άντρα που εκτός από την μαύρη φορεσιά του δεν μπορούσα να διακρίνω τίποτα άλλο.
Όταν τελικά ξημέρωσε, σηκώθηκα και πήγα αγουροξυπνημένη στην τραπεζαρία όπου ο Βίκτορ έτρωγε πρωινό διαβάζοντας εφημερίδα και η Πάτι τάιζε την Πρου.
Βίκτορ: καλημέρα Κάθριν
Κάθριν: καλημέρα
Βικτορ: ούτε εσύ κοιμηθικες καλά;
Κάθριν: γιατί ποιος άλλος δεν κοιμήθηκε.
Πάτι: εγώ
Κάθριν: γιατί έγινε τίποτα;
Πάτι: σκεφτόμουν να πάμε να μιλήσουμε στον μπαμπά και στην μαμά το απόγευμα
Κάθριν: και θα πάμε;
Πάτι: ναι
Βικτορ: ΟΧΙ Πάτι το ταξίδι θα σε εξαντλήσει και δεν θέλω να πάθεις τίποτα στην κατάσταση σου.
Πατι: μια χαρά θα είμαι βικ. στο υπόσχομαι
Κάθριν: εξάλλου θα μας πάω εγώ
Γύρισαν και με κυταξαν περίεργα, εγώ ανασυκωσα τους ώμους μου αθώα και συνέχισα
Κάθριν: θέλω να ακούσω τι έχουν να πουν και να πάρω και μερικά πράγματα από το σπίτι, εξάλλου είναι ώρα να τους πεις και για το μωρό, Πάτι. Η μαμά θα θύμωσει πολύ εάν δεν της το πεις τώρα.
Η Πάτι αναστέναξε και κοίταξε τον Βίκτορ παρακλητικα, εκείνος μαλακώσε και νικημένος ειπαι
Βίκτορ: εντάξει αλλά θα μου την προσέχεις έτσι ;
Κάθριν: σου το υπόσχομαι
Καθίσαμε στο τραπέζι και όλοι μαζί φάγαμε το πρωινό μας. Σήμερα ο καιρός ήταν μουντός μιας και σε λιγότερο από 10 μέρες το καλοκαίρι θα τελείωνε, λες και ο χειμώνας ήθελε να μας προειδοποίησει για το θα έρθει.
Οπότε η υπόλοιπη μέρα κύλισε με παιχνίδια και μερικά μάθηματα τηλεκηνισείς με την βοήθεια της Πάτι, έτσι το απόγευμα μας βρήκε στο υπνοδωμάτιο της Πρου έτοιμες να φύγουμε.
Πρου: μην φύγεις μαμά
Πατι: ούτε που θα το καταλάβεις ότι έλειψα, σε αγαπώ μικρή μου
Βίκτορ: να προσέχετε
Η Πάτι φίλησε την Πρου και τον Βίκτορ έπιασε το χέρι μου και εγώ με την σειρά μου σχημάτισα τον ρουνο της μεταφοράς και φώναξα το όνομα της μαμάς μου τυλίχτηκαμαι σε μια άσπρη δυνη και σε λιγότερο από ένα κλάσμα του δευτερολέπτου βρεθήκαμε έξω από το σπίτι μας.
Πριν προλάβουμε να χτυπήσουμε την πόρτα, το πόμολο γύρισε και εμφανίστηκε ο Μικελ με μια σφυγμενη έκφραση και μας έκανε νόημα να περάσουμε. Μέσα είχε μια αποπνικτική μυρωδιά δυόσμου και δεντρολίβανο που έβγαζαν τα αναμμένα κεράκια που βρισκόταν διάσπαρτα στο σαλόνι.
Η μαμά μου καθόταν στο μεγάλο καναπέ απέναντι από τον μπαμπά ενώ εκείνος πήγανε πέρα δώθε λες και περίμενε με ανυπομονησία να τελείωσει αυτή η άβολη συνάντηση.
Καθίσαμε χωρίς να χεραιτησουμαι ενώ η Πάτι με μια κίνηση του χεριού της άνοιξε διάπλατα το παράθυρο και περιμέναμε κάποιος από τους δύο να σπάσει την σιωπή.
Άλαν: πως και αποφασίσατε να έρθετε τελικά;
Πάτι: εάν δεν μας στέλνατε τον Μικελ κάθε λίγο και λιγάκι δεν θα ερχόμασταν.
Πενι: ο Μικελ είναι ο λευκός φύλακας μας και καλά θα κάνετε να το πάρετε απόφαση- και εσύ και ο πατέρας σου- που έχει κάθε δικαίωμα να "μπλέκετε" στα πόδια της οικογένειας του.
Άλαν: δικαίωμα που του έδωσες εσύ Πενι, και τώρα είναι ένας λόγος που η οικογένεια μας διαλύετε.
Ο Μικελ έκανε ένα απηλιτικό βήμα προς τον μπαμπά, όμως πριν προλάβουν να πιαστούν στα χέρια η Πάτι μπήκε ανάμεσα τους.
Πάτι: αρκετά, είστε χειρότεροι και από παιδιά που μαλώνουν για παιχνίδια, τώρα καταλαβαίνω γιατί η Κάθριν ήρθε να μείνει σε εμένα.
Πενι: τι εννοείς Πατρίσια; ότι δεν είμαι καλή μάνα; γιατί μην ξεχνάς ότι και εσένα εγώ σε μεγάλωσα.
Πατι: μερικές φορές είσαι περισσότερο μάγισσα παρά μάνα και για αυτόν ακριβός τον λόγο η Κάθριν δεν πρέπει να μείνει εδώ όσο εσύ και ο μπαμπάς συνεχίζετε να μαλών...
Ξαφνικά άσπρισε και πριν προλάβει να τελειώσει αυτό που έλεγε τα γόνατα της λύθηκαν και έπεσε στην αγκαλιά του μπαμπά. Η μαμά σοκαρισμένη άφησε μια τσιρίδα και έτρεξε κοντά της για να την συνεφέρει κλαίγοντας ενώ εγώ πήγα στην κουζίνα για ένα ποτήρι νερό.
Η κουζίνα δεν είχε αλλάξει καθόλου, μάλιστα τίποτα δεν είχε μετακινηθεί από την θέση του από τότε που έφυγα εγώ, την προσοχή μου όμως τράβηξε μια παράξενη εφημερίδα που ήταν απλωμένη επάνω στο τραπέζι.
Τα μεγάλα έντονα τυπομενα γράμματα της ήταν καλυγραφικά και τόσο στραβά που από την οπτική μου γωνία δεν μπορούσα να τα ξεχωρίσω, ενώ ενδιάμεσα στης στήλες υπήρχαν κινούμενες εικόνες. Στην αρχή ενός από τα άρθρα κατάφερα τελικά να βρω και το όνομα της.
" Ο ημερησίως προφήτης " -παράξενω όνομα ακόμα και για εφημερίδα μάγων - έκατσα όλο περίεργα και άρχισα να διαβάζω λίγο ποίο κατο
" Μυστηριώδης εξαφάνισης μάγων σε ολόκληρη την χώρα, Ο υπουργός και τα αξιότιμα μέλη του υπουργείου προειδοποιούν την κινωτιτά και επιβάλουν τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας όπως και την απαγόρευση της κυκλοφορίας. Σε δηλώσεις του ο κ.Φατζ επισημάνει ότι κάνουν όλοι ότι καλύτερο μπορούν." έλεγε και στην εικόνα που βρισκόταν απο κάτω έδειχνε ένα φλεγόμενο σπίτι. Γύρισα την σελίδα τρομοκρατημένη και στην επόμενη στήλη κατάλαβα τον λόγο που βρισκόταν εδώ η εφημερίδα εξαρχής.
" Νόμος κατά των μάγων του 2ου επιπέδου"
Είχα ακούσει τον μπαμπά μου να μας ανάφερει έτσι γιατί κάπου στον κόσμο έλεγε υπήρχαν μάγοι τέλειος διαφορετικοί από εμάς αλλά δεν μπόρεσα να μάθω περισσότερα παρόλο που πάντα ήθελα να συναντήσω έναν τέτοιο μάγο.
" Ο Υπουργός μαγείας απαγόρευσε της σχέσης και τους γάμους ανάμεσα σε μάγους 1ου και 2ου επίπεδου, τα παιδιά που υπάρχουν από τέτοιες οικογένειες παρακαλουντε να προσέλθουν στο υπουργείο για να παρευρεθουν σε κλειστή ακρόαση το συντομότερο."
Αλαν: είσαι καλά Κάθριν;
Πετάχτηκα από την καρέκλα και με δυσκολία κατάφερα να συγκρατήσω μια τσιρίδα, όταν κατάφερα να κατεβάσω τους χτύπους της καρδιάς μου στο κανονικό ρώτησα.
Κάθριν: τι είναι αυτό μπαμπά;
Δεν χρειάστηκε να τον κοιτάξω για δω πως ένιωθε, κατάλαβα όμως ότι είχα βρει το ευαίσθητο σημείο του, κάθισε στην καρέκλα δίπλα μου και αναστέναξε.
Άλαν : το υπουργείο πιστεύει οτι μάγοι σαν και εμάς δεν έχουν θέση στην κοινωνία τους.
Κάθριν: Δεν καταλαβαίνω, τι είναι αυτό μας κάνει τόσο διαφορετικούς από εκείνους που να μην μας θελουν;
Άλαν: έχουμε σημαντικές διαφορές πράγματι αλλά πάντα η άγνοια προκαλεί φόβο και αυτή η περίπτωση δεν διαφέρει καθόλου οπότε όλο αυτό οδηγεί το υπουργείο....
Κάθριν: στον νόμο της διαφορετικότητας. Αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω ποια είναι η διαφορά μας.
Άλαν: οι μάγοι του 1ου επίπεδου χειρίζονται την μαγεία χρησιμοποιώντας " πομπους " όπως ραβδία και μανδιες καθώς και καθημερινά αντικείμενα όπως σκουπόξυλα και τζάκια για της μετακινήσεις τους σε αντίθεση με εμάς που χρησιμοποιούμε το σώμα μας , ενώ τα λιγοστά αντικείμενα μας είναι κύριος κεριά και βότανα.
Καθριν: και τα παιδιά από αυτές της οικογένειες γιατί τα κυνηγάνε;
Άλαν: κατά κύριο λόγο για να τα σταματήσουν . Φαντάσου μάγους με της ικανότητες και τον δυο ειδών τι θα μπορούσαν να κάνουν.
Έξαλλη πετάχτηκα από την καρέκλα και άρχισα να κάνω βόλτες γύρω από το τραπέζι
Κάθριν: μα είναι μόνο παιδιά , γατί δεν τα εκπαιδεύουν έτσι ώστε να μπορούν να ελέγξουν της δύναμης τους;
Ο μπαμπάς μου σηκώθηκε και με έπιασε από τους ώμους αναγκάζονται με να σταματήσω και με κοίταξε στα μάτια ενώ ένα χαμόγελο άνθισε στο πρόσωπο του.
Αλαν: το ήξερα ότι θα καταλάβεις μικρή μου.
Κάθριν: τι;
Κατέβασε το βλέμμα του κοιτώντας τα παπούτσια του χαμένος στης σκέψης του, πριν συνεχίσει πήγε στον νεροχύτη έβαλε ένα ποτήρι νερό και μου το έδωσε.
Άλαν : η μητέρα σου έχει άλλη άποψη για αυτό το θέμα, όμως εγώ δεν μπορώ να μείνω άπραγος Κάθριν , δεν μπορώ να αφήσω αυτές της οικογένειες να υποφέρουν για χάρη ενός και μόνο άνθρωπου που μας φοβάται
Κάθριν: θέλω να έρθω και εγώ μαζί σου μπαμπά, Θέλω να πάρω μέρος σε αυτό που κάνεις, Θέλω να βάλω τέλος σε αυτήν την τρέλα.
Όση ώρα μιλούσα δεν κατάλαβα ότι είχα κοκκινίσει και ότι τα χέρια μου έτρεμαν. Η φασαρία ανάγκασε την μαμά και την Πάτι να έρθουν για να δουν τη συμβαίνει.
Πενι: όχι όσο περνάει από το χέρι μου
Για κάμποση ώρα κητουσά μια τον έναν και μια τον άλλον όμως ο μπαμπάς δεν έλεγε να πάρει μέρος στην συζιτισή έτσι πήρα μια βαθιά ανάσα και έκανα ένα βήμα μπροστά καθώς ετοιμαζόμουν να την αντιμετώπισω
Κάθριν: γιατί ;
Πενι: γιατί προορίζεσαι για μεγαλύτερα πράματα από μια απλή διαμάχη ανάμεσα στους μάγους.
Έκανε ένα βήμα και μου χάιδεψε το μάγουλο στοργικά και συνέχισε ακάθεκτη
Πενι: μια μέρα θα αναπληρώσεις την θέση μου και να φυλάξεις την κληρονομιά μας
Κάθριν: Δεν θέλω, μαμά αυτό είναι το δικό σου όνειρο και το σέβομαι άλλα έφτασα η ώρα να πάρω της δικές μου αποφάσεις.
Έδωσα το ποτήρι με του νερό στην Πάτι και πριν βγω από την τραπεζαρία κοίταξα στοργικά τον μπαμπά μου
Ανέβηκα επάνω πηρα και τα υπόλοιπα πράγματα μου και βιαστικά να κατέβω κάτω όταν έπεσα επάνω στον Μικελ
Κάθριν : συγνώμη
Μικελ : γιατί την αφήνεις μόνη της.
Κάθριν : δεν την αφήνω μονή της έχει εσένα και δεν θα λείψω πολύ καιρό
Δεν έκανα τον κόπο να τον κοιτάξω κατέβηκα κάτο και βρήκα την Πάτι να με περιμένει στην εξώπορτα κουρασμένη την έπιασα το χέρι, καλυνηχτυσα τους γονείς μου, εάν και η μαμά μου ήταν ακόμα θυμωμένη, και γυρίσαμε σπίτι. Όταν ο Βίκτορ μας είδε άνοιξε την πόρτα και έτρεξε προς το μέρος μας και πήρε την Πάτι αγκαλιά εκείνη κουρασμένη ακούμπησε επάνω του και καθίσαμε στον καναπέ.
Βίκτορ: τι εγηνε;
Πάτι : πάλι τα ίδια εάν και η Κάθριν σήκωσε κεφάλι απόψε.
Βίκτορ: αλήθεια;
Κάθριν: ναι
Βίκτορ : είμαι πολύ περήφανος για εσένα .
Μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο ενώ εγώ προσπαθούσα να πνίξω ένα χασμουρητό
Πάτι : ώρα για ύπνο
Κάθριν: καληνύχτα
Ανέβηκα δυο -δύο τα σκαλιά έβαλα της μπιτσαμες μου και από την κούραση πριν προλάβω να σκεφτώ τα γεγονότα της ημέρας κινήθηκα.

......................................................

Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δισκολευτικα πολύ να το γράψω , ελπίζω να καταλάβατε ή έστω να υποψιαστικατε την συνέχεια :)

Επιπλέον θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας για τους πρωταγωνιστές και τα δυο είδη μάγων που επινόησα <3

Πριν Από Την Αρχηحيث تعيش القصص. اكتشف الآن