Chapter 5

242 28 0
                                    


» „Som Calum Hood." «  


Kučeravý Ashton sa zachichotal. Chichotajú sa vôbec chlapci? A potom prehovoril:


„Ale je celkom sexy."


-


Ostatní traja sa začali smiať a ja som tam iba stála. Bolo to trochu trápne, pretože, prakticky sme nikdy naozaj neboli predstavení, iba som troch z nich videla po koncerte. Ale ani to im zjavne nezabránilo v tom, aby tu predo mnou stáli a smiali sa na tom, čo Ashton povedal.


Bolo to po prvý krát, čo som mala šancu si ich prezrieť. Všetci boli veľmi roztomilí, ale niečo na nich kričalo, že sú rebeli. Možno to boli Michaelove červené rozcuchané vlasy, možno to boli tetovania, ktoré svietili na Calumovej opálenej pokožke, možno to bol Lukov piercing v pere alebo to možno bolo Ashtonovo roztrhané tričko. Nevedela som, čo to bolo, ale bola okolo nich taká divná aura, ktorá doslova kričala, že sú to rockové hviezdy. A celkom sa mi to páčilo.


Matt si za mnou odkašľal a prikročil ku mne. „Takže, predpokladám, že si sa s chalanmi ešte nestretla."


Pokrútila som hlavou. „Nie, oficiálne nie," povedala som a usmiala som sa. „Som Olivia Keysová a som novinárka, ktorá bude s vami robiť rozhovor a pretože to má byť absolútne epické, ako povedala moja šéfka, mám s vami tráviť veľa času, takže budete so mnou trčať na nejaký čas," vysvetlila som im trpezlivo.


Na chvíľu tam iba stáli a zízali na mňa, ale potom sa ako prvý spamätal Michael a potriasol mi rukou s úškrnom na perách. „Ahoj, my sme sa už stretli, ale vtedy som nevedel, kto si bola, prepáč. Ale, no, som Michael Clifford, gitarista. A, och, som nezadaný," povedal mi a ja som sa musela zasmiať. Taký trkvas.


Ďalší bol Ashton. „Som Ashton Irwin a hrám na bicie. Som rád, že ťa spoznávam, niekedy mi musíš povedať viac o tvojej práci, keď som mal asi 8 rokov, chcel som byť novinárom a písať články. Myslím si, že stále je vo mne nejaká časť, ktorá sa o to zaujíma," keď dorozprával, zachichotal sa. Fakt sa znova zachichotal? Bolo to celkom roztomilé. Cítila som z neho sálať toľko pozitívnej energie.


„Hej, môžeme sa o tom niekedy porozprávať, keby si sa chcel rozprávať o mojej práci. Myslím si, že to nie je až také super, ako to znie, ale hocikedy," žmurkla som naňho a znova som sa zazubila.


A potom tam bol ten vysoký blonďák – Luke. „Čau, som Luke Hemmings, som gitarista a spievam," pokrčil plecami a posunul sa nabok, vedľa chalanov. Mohla som povedať, že bol z nich ten hanblivý.


„On je tiež aj tučniak," povedal Michael a drgol ho do pleca. Luke iba pretočil modrými očami nad Michaelovým správaním, zatiaľ, čo Ashton sa začal nekontrolovateľne smiať, až si búchal rukou do stehna.


Ani som si nevšimla, že sa ku mne priblížil Calum, pretože som venovala pozornosť tým trom. Otočila som sa k nemu, aby som ho pozdravila, ale odrazu sme stáli tak blízko, že som mohla cítiť jeho horúci dych, ktorý mi šteklil líca.

the great interview // calum hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin