Schimbarea

8 1 1
                                    



Cam in anul 1980 ,Anna Worder avem o sora mai mică ,Luiza Worder .
Luiza Worder era eleva in clasa a vll (6) iar Anna Worder in clasa a v||a (7).desi părinții lor nu sunt foarte bogați financiar ,ei duc o viața liniștita si plină cu zâmbete .
Dupa o vreme tatăl lor nu mai este chiar liniștit si "acasă devreme "😉 devine foarte agresiv si -si Înșeală nevasta .
Anna este o fiere potrivită ,nici calma nici agresiva , la fel este si sora sa Luiza .
Intr o zi ,tatăl sau plecase la cârciuma ,Ana plecase dupa Cristian ,tatăl lor , ca sa-l urmărească .
Cei văzu ochii Anei ...își văzu tatăl cum stăteam cu o femeie foarte aproape unu'  de celălalt ,si Ținându se de mâna .Apoi cei doi pleacă la o bijuterie și apoi la o casa foarte mare ,mai mare decât a Luizei ,Anei ,tatălui ,si a mamei  lor .acolo stau mai bine de 3 ore si Ana se plictisise sa stea ,Ana plecase la mama sa si ii povestise toate peripețiile tatălui sau .acolo mai era si Luiza .cele doua fete cand au auzit ce i spusese Ana.izbucni in plâns ...tatăl lor se întoarse acasă a doua zi . Ana si Luiza nu se mai ducea la școla deoarce este duminica .cele 2fete dormeu .insa ioana ,mama ,se trezi dupa ce veni Cristian .cei doi purtând o discuție  despre cum nu le merg relația ,de când sunt ei imp de 20 de ani  si cam de 17 ani nu mai merge .  Mama spunându-i: - Cristian ,nu ne mai merge căsnicia de loc de cand tu ai început cu băutura ,femeile si a ajuns si fata ta sa te urmărească ? Pe bune acum .hai sa nedespărțim ,sa băgam divorț .
- cum asa ceva Ionela ? Dar tu Find soția mea iti respect decizia dar ai sa vezi ca o sa te întorci la mine
Ionela  pleca in camera  fetelor  si le trezi , dupa aceea le spusese discuția sa cu Cristian , fata cea mare ,Ana ,răspunse :- cum mami sa băgați divorț ? Ce se alege cu căsnicia voastră  dupa atâta vreme ?
Iar cea mică :- Da Ana . eu ii respect decizia mamei ,pt ca  tata nu mai este la fel si nu mai merge in felul acesta
Mama surprins de răspunsul Luizei le Răspunde fetelor : -Ana ,Luiza , căsnicia mea cu tatăl vostru nu mai merge dar el ca iubește si voi sa l iubiți ca doar el este tatăl vostru .
Fetele lasa capul in jos si ofta .
Dupa ceva timp de la divorț mama își găsi un iubit cei 4 se înțelegeau ok ,Ana ,Luiza , Ionela si Marius
Iar tatăl lor ,Cristian , si a găsit si el o iubita si tot la fel de bine se înțelegeau si Ana ,Luiza ,Cristian  si victoria
Dupa un timp ,victoria divorța de Cristian si se ruga de Ionela sa  l primească înapoi însă Ionela refuza , dupa cea ce sa întâmplat Cristian își dădu seama ce a pierdut .
Dupa un timp in care Ionela si fetele sale împreuna cu Marius se înțelegeau din ce in ce mai rău .
Dupa un timp Ionela se desparți si Marius . Ionela se duse acasă la Cristian unde locuiau ei 4cand  nu era ceva rău între ei . Acolo Ionela ii spune lui Cristi ca s a despărțit de Marius .si ca ar vrea sa se împace înapoi ,sa fie i familie .
Si au trăit ,nu pot sa spun altfel ,decat Fericiți .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povestire fără titluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum