Aproape fiecare copil din lume, care avea timp liber si era pasionat de desene cunoaste serialul Ed, Edd si Eddy.Dar cunoaste secretul?
De unde a luat nastere Ed, Edd si Eddy?
Danny Antonucci este creatorul desenului animat, Ed, Edd si Eddy. Danny s-a inspirat pentru serialul Ed, Edd si Eddy din copilaria sa, folosindu-se de scamatoriile facute atunci aplicate multor personaje.Cand si-a invatat lectia, a vazut ca dupa ea s-ar putea face un desen animat.In prezent Danny Antonucci are un mare succes ca desenator, scriitor, regizor.
Descrierea personajelor.
Ed este primul caracter din Ed, Edd si Eddy, este prost si ii place sosul si untul pe paine prăjita.Urmatorul a fost Eddy, cel care face inselaciunile. Dan a avut o multime de idei pentru spectacol. Apoi, in fine, Double D, care este inteligent. Curand dupa aceea, el a creat o gama larga de caractere, inclusiv Johnny, Rolf si surorile Kanker, care au dus la un desen animat de jumătate de ora plin de distractie și aventura.
Despre serial.
Serialul aduce aminte de desenele animate create intre anii '40 si '70. Actiunea se petrece in jurul a trei adolescenti, cunoscuti ca „Ezi", care locuiesc intr-o suburbie. Condusa neoficial de Eddy, gasca incearca sa obtina prin diverse metode bani de la copii din vecini, cu care sa cumpere , dar, de cele mai multe ori, acestea esuează. Serialul a atras o audienta de 31 de milioane de familii, a fost difuzat in 30 de tări si a fost popular in randul copiilor si al adultilor. A primit mai multe premii si nominalizări si, dupa zece ani, este desenul cu cea mai lunga difuzare pe si a opta cea mai longeviva serie animată.
Numărul personajelor din 'Ed, Edd și Eddy este fixat la douasprezece. Nici un alt personaj nu mai apare in afara de cele principale si adultii care nu sunt vazuti niciodata. Timpul nu este relevat—Danny Antonucci afirma ca dorea ca show-ul sa se potrivească fiecarei generatii. Asadar, daca este nevoie de un VCR sau calculator, el va aparea.
Majoritatea episoadelor au ca desfasurare a actiunii încercarea Ezilor de a cauta sfarma-falci. Acestea sunt vizibil marite: mai mari ca si capul unui copil. Un personaj bucurandu-se de aceste dulciuri va avea bila de marimea unei bile de bowling într-o parte a obrazului sau.Danny A. a anuntat ca ar putea sa faca si sezonul 7.
Sarah este sora răsfățată și autoritară a lui Ed, care se preface drăguță și fermecătoare doar când o servește. Aceasta are loialitatea și supunerea nesfârșită a fratelui ei din cauza amenințărilor sale. Are un temperament impulsiv, enervându-se ușor, mai ales din cauza lui Ed. Este observată întotdeauna jucându-se cu prostănacul de Jimmy, iar când acesta nu îi este în preajmă, se grăbește să îl ajute oricând este chemată de Jimmy. Își scrie sentimentele într-un jurnal, având o ușoară atracție față de Edd (deși dragostea acesteia pentru el nu este destul pentru a-l cruța de mania ei).Sarah amintește de .
Jimmy este partenerul de joacă sensibil al lui Sarah, care dorește să devină faimos. Este foarte predispus la accidente, purtând nenumărate bandaje și fiind cel mai slab copil din cartier. Deși Jimmy are o personalitate delicată, acesta dorește să devină voinic. De două ori a elaborat două farse cu succes. Jimmy a arătat cât de atașat este de Sarah, în momentul încercării îndepărtării acestuia de lângă ea. Mereu poartă un aparat dentar, din cauza unei farse cu o popică.
Johnny (la sfârșitul episoadelor prezentat ca „Jonny 2x4") este un singuratic. Are un cap imens, fiind prins de nenumărate ori între crengi în timp ce urca în copaci. Vorbește mult, enervându-i pe ceilalți copii. Foarte rar este văzut fără prietenul său imaginar, o scândură cu ochi desenați și o gură. Pare inocent, iertându-i pe oameni deseori, indiferent de ce fac. Nu pare să îl deranjeze acțiunile Ezilor, câteodată bucurându-se de ele,însă devine o "fiară" când îi este luat prietenul.
Rolf este un imigrant cu un accent și obiceiuri stranii. Provine dintr-o cultură europeană cu obiceiuri ciudate, având și un accent pe măsură. Lucrează cu părinții săi în marea fermă din alee, conducând un grup numit „Cercetașii Urbani", care îi include pe Jimmy, Scândură și Johnny. Vorbește despre el de multe ori la persoana a treia, fiind și fiu de păstor, de care este foarte mândru. Animalele sale includ porci (unul pe nume Wilfred),un țap (pe nume Victor),găini (două pe nume Bridget și Gertrude) și o vacă pe nume Beatrice . Rolf îi derutează la nesfârșit pe ceilalți copii cu mâncărurile sale și neobișnuitele sale tradiții.
Nazz este stereotipul majoretei/dragostei de neatins. Cea mai mare parte a timpului stă cu Kevin. Toți băieții-cu excepția lui Rolf și Jimmy- sunt înnebuniți după ea. De câte ori se apropie, Ezii încep să transpire și își pierd abilitatea de a vorbi corect. Este șefa majoretelor de la Școala Peach Creek. Deși Nazz este de obicei prezentată ca fiind amiabilă și deșteaptă, însă ocazional poate fi puțin excentrică și să fie stereotipul blondei prostuțe.
Kevin este un băiat atletic. Este cinic și câteodată poate fi crud. Are un garaj plin cu sfarmă-fălci - datorită tatălui său care lucrează la fabrica de sfarmă-fălci - iubește să își aranjeze , și . Când nu se plimbă cu bicicleta este văzut cu Nazz și Rolf pe alee. Îi urăște pe Ezi, în special pe Eddy, până la punctul de paranoia. Are tendința să îi numească pe Ezi „cretini".
Surorile Kanker ('May, Marie și Lee) sunt trei surori care sunt inamicii aleii, care trăiesc la marginea unui parc de rulote numit Park 'n' Flush. Lucrul care era comun tuturor copiilor din cartier este faptul că le urăsc pe Surorile Kanker. Sunt principalul inamic al cartierului, temându-se de comportamentul lor imprevizibil. Lee și Marie de obicei lenevesc și o pun pe May să le facă treburile. De fapt, Lee lenevește mai mult decât Marie și chiar o pune și pe ea să muncească. Cât timp surorile Kanker îi plac pe Ezi, Marie îl iubește pe Edd, May pe Ed și Lee pe Eddy. Lee este cea care dă comenzi și ordine, celelate 2 executându-le.
Fratele lui Eddy este un personaj menționat frecvent în episoade, în special de Eddy. Era descris ca fiind o persoană foarte "cool", maestru în farse și înșelătorii, a fost un personaj doar menționat până într-un episod special. La prima vedere era exact așa cum era descris, dar în realitate era o brută care își chinuia fratele mai mic fără milă. Acesta lucra în parcul de distracții "Mondo a-Go Go", dar ocupația acestuia rămâne încă necunoscută, se știe doar că locuia într-o rulota în formă de balenă.
CITEȘTI
Desenele Trecutului
Science Fiction★Autor:MarianWeyzo ★Aceasta carte este unica in continut! ★Ce contine aceasta Carte? Secretele desenelor care au devenit cunoscute, teorii macabre si povestea de viata pe care se bazeaza.