chapter 2:Apa!!

731 44 2
                                    

Yein terus belajar dengan kawan karibnya Sowon. Yein dan Sowon membuat tugasan yang diberi pensyarah dan perlu disiap esok. Smartphone Yein berbunyi dan Yein menjawab "hello siapa ni?"Yein tidak tahu bahawa ommanya yang menelefon Yein dan omma nya berkata "Yein.ni omma, selepas kelas terus balik ke rumah kita ada hal penting" dan Yein berkata "Wae?"
Omma Yein terus meletakkan phone nya dan Yein pun kehairan. Pada masa yang sama Jungkook pula menerima panggilan daripada appa Jungkook.Jungkook pun menjawab dan appa nya berkata " "Jungkook selepas kelas terus balik ke rumah kerana kita ada hal penting yng perlu dibincangkam" Jungkook berkata "alorhh baru nak pergi outing dengan members"

Selepas kelas...
Jungkook dan Yein pun balik ke rumah masing masing dengan cepatnya. Jungkook pula ke rumah nya dan tiada orang pun di dalam rumah. Pada masa yang sama appa nya pun menelefon Jungkook dan berkata "Jungkook ah..pergi ke runah Yein sekarang!palli" Jungkook terus menuju ke rumah Yein dengan secepatnya. Manakala,Yein juga terkejut kerana omma dan appa Jungkook bersama dengan omma dan appa Yein. Yein terus naik ke atas dan melepaskan beg nya di dalam meja belajar. Yein terus turun ke bawah. Jungkook masuk ke rumah Yein dan duduk di sebelah kedua dua orang tua nya. Jungkook dan Yein berkata dengan serentak "apakah hal yang penting omma?" Omma Yein berkata "kamu berdua akan berkahwin dengan secepat mungkin kerana kami dari mula sampai akhir memerhati kamu bedua seperti berpasangan. Kami pun bercadang hendak kahwinkan kamu berdua." Yein berkata ""tapi.." omma jungkook pun berkata "tengok kan anak kita sudah bersetuju untuk mnjadi suami ister" Jungkook tidak mendengar kerana dia leka dengan game dan appa nya bertanya "Jungkook,setuju tak" Jungkook tidak tahu apa yang terjadi. Dia pun jawab "setuju" Jungkook hanya pentingkan game dan tidak tahu yang mereka berdua akan menikah. Yein pun menuju ke atas dan berasa geram "kenapalah aku akan bersuami dengan lelaki pembuli sejak aku bersekolah di highschool!!!urghh geram nyeeeee!!!".Appa berkata dengan omma dan appa Yein "oklah ini je cerita kita harini. Jom honey kita balik. Weh Jungkook jom balik" Jungkook berkata "ok". Dia pula berjabat tangan dengan omma dan appa Yein dan Jungkook pun drive dengan kereta sendiri.

*sorry kerana fanfic ni tak best dan kesalahan ejaan. Nantikan chapter 3 ok ^-^*

My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)Where stories live. Discover now