- Ar gerai jautiesi?-Paklausė Grace.
- Puikiai.-Pavarčiau akys ir numečiau šlapią skudurą ant stalo.
- Papasakok, kas nutiko.-Paprašė El.
- Sakiau gi, atidarinemada durys atsitrenkiau į jas.-Susiraukdama pamelavau.
- Na gerai. Kita kartą būk atidesne. Aš jau važiuosiu namo. Manęs laukia Matthew.-Pasakė Grace ir atsistojo. -Iki.-Atsisveikino ir pasiemusi savo švarką išėjo.
- Tu liksi?-Paklausiau atsisukdama į El.
- Na... Jo.-Pasakė ir sukando apatinę lūpą, o jos skruostai įgavo raudoną spalvą.
- Pasakok.-Sukikenau.
- Na... Man labai patinka...,-,nutylo,-Louis.-Pasakė ir pasidarė panaši į buroką.
- Tai puiku!-Suplojau delnais kaip mažas vaikas ir apkabinau El.-Eisime į jo rengiamą vakarėlį.-Rimtai pasakiau atsitraukdama.
- Bet jis manęs ne kvietė...-Sumurmėjo ir susiraukė.
- Bet aš kviečiau.-Pakilnojau antakius ir ji nusijuokė.--Ateik rytoj vakare.
- Gerai.-Apsikabinome ir ji atsistojo.-Ate.
Bandžiau pagaminti blynus, bet man sunkiai sekėsi. Šiandien kažkas ateis į svečius, tad Louis paprašė, kad paruoščiau vakarienę. Blynai gal ir nevykusi mintis, bet tik tai ir žinau kaip pagaminti.
Suskambo telefonas kuris buvo svetainėje. Nusivaliau rankas ir nubėgau į svetainę. Ant stalo skambėjo Louis telefonas. Pasiėmiau telefoną ir greitai atsiliepiau.
- Tomlinson, Claire bus pas tave?-Paklausė Harry.
- O ką? -Paklausiau storesniu balsu, nes man buvo smalsu, kodėl Harry domisi manimi.
- Susirgai?-Prunkštelejo. Sukandau žandą, kad neišsiduoti.-Nesvarbu. Tai Claire bus pas tave? -Vėl paklausė to pačio klausimo Harry.
- Bus.-Atsakiau vėl storu balsu.
- O Zayn?
- Bu - us.-Virpančiu balsu atsakiau, taip išduodama, kad aš ne Louis, kadangi bijau Zayn. Aš jo bijojau dar kai buvome 'pora', bet po to įvykio parke, aš jo labiau bijau.
- Keistas tu.-Pasakė Harry ir baigė pokalbį. Atsidusau lėtai atitraukdama telefoną nuo ausies. Vis dėl to jis neatpažino manęs ir tai labai gerai.
Padėjau telefoną ant stalo. Visai pamiršau apie blynus. Nubėgau į virtuvę. Blynai sudegė.
- Nuostabu.-Suburbėjau ir išmečiau blynus. Pasiėmiau Louis telefoną ir užsisakiau picos.
Nuėjau į kambarį kuriame aš laikinai gyvenu. Pasiėmiau savo lagaminą ir išsiėmiau iš jo baltą suknelę. Apsivilkau ją. Priėjau prie veidrodžio ir apsisukau aplink savo ašį.
Tobula
Apsioviau baltus aukštakulnius. Perbraukiau šepečiu per plaukus. Išėjau iš savo kambario ir nusileidau į pirmą aukštą. Louis atrodė kaip visada. Nebuvo jokio oficialaus drabužio.
- Claire, kur tavo paruošta vakarienė? -Paklausė jis. Sukandau apatinę lūpa. Picos dar ne atvežė, nors praėjo jau 1.5 valandos.
- Ji...-Mane nutraukė durų skambutis.-jau čia.-Pasakiau ir priėjau prie durų, tikėjausi už jų pamatyti mano picą, bet už jų stovėjo vyras ir moteris.
- Labas.-Nusišypsojo moteris. Šyptelejau ir pažvelgiau į vyrą. Buvo akivaizdu, kad jis nenori čia būti.
- Aš Johannah, o tai mano vyras Troy. Mes Louis tėvai.-Prisistatė jie.
O Dieve
- Užeikite.-Pasakiau ir iledau juos į vidų.
- Mama, tėve.-Pasakė Louis ir dirbtinai nusišypsojo.
- O kur tas tavo draugas?-Paklausė mama apsidairydama.
- Mes ne gyvena ne kartu jau.-Sumurmėjo Louis. Tėvo veide iškart atsirado šypsena.
- Koks aš laimingas, kas tu jau negyveni su tuo gėjukščiu.-Pasakė ir patapšnojo jam per petį. Aš susiraukiau ir sukryžiavau rankas.
- Vienintelis gėjukštis tai tu, Troy.-Piktai rėžiau. Louis išsprogdino akys, o jo mama išsigando.
- Ką pasakei?-Paklausė piktai ir atsisuko į mane.
- Ką girdėjai.-Išspjoviau piktai.
- Ach tu kalė.-Pasakė ir priėjęs prie manęs staigiai pagriebė už plakų. Surikau garsiai, nes man labai skaudėjo.
- Paleisk gyvulį!-Sušukau ir muisčiausi, bet nuo to man labiau skaudėjo.
- Troy, Troy.-Bandė nuraminti jį Jahannah.
- Tėve, paleisk ją!-Suriko Louis ir bandė man padėti.
- Jeigu ji tavo mergina, norėčiau, kad tu būtum gėjus kaip ir tavo draugas.-Išspjovė žodžius jo tėvas. Jaučiau kaip ašaros viena po kitos rieda per mano skruostus, nuo skausmo.
Be nuomonių, nebus dalies; ))