△14▲

571 54 9
                                    

<Louis>

   - Še.-Padaviau Harry mineralinį ir išsidriebiau šalia jo ant sofos.-Ir kaip tu sugebėjai taip prisigerti?-Suprunkščiau.

   - Nežinau... Man galvą tuoj plyš...-Suinkštė ir susiėmė už galvos.-Kur Claire?-Paklausė.

   - Viršuje. Miega.-Tariau.

Atėmiau iš Harry buteliuką vandens ir atsigėriau.

   - Aaa! Durnius!-Suspiegė Claire viršuje.

Laiptais bėgdami nusileido Liam ir Niall su tuščiais kibirais.

   - Ką jus padarėte?-Paklausė Harry.

   - Ice bucket challenge.-Suprunkštė jie ir susitrenkė kumščiais.

   - Jūs bepročiai! Idiotai! Debilai! Durniai!-Šukaudama nusileido laiptais šlapia ir įniršusi Claire.

   - Naujas stilius?-Norėjau paerzinti Claire.

   - Man dabar ne iki tavo juokelių, Tomlinson.-Sušnypštė ji.

<Claire>

Išbėgau iš namo. Nežinau kodėl, bet dabar norėjau į lauką. Vėjas stipriau papūtė. Susigūžiau ir ėjau link baseino, kuris buvo už Louis namų. Jis buvo uždengtas.

   - Kodėl tu suknistai uždengtas?! Aš gal šlapia ir norėčiau išsimaudyti, a?!-Sušukau ant baseino ir atsisėdau ant žolės sukryžiuodama kojas.

   - Ooo, nauja Harry kalytė.-Sukikeno kažkokia mergina.

Atsisukau į ją. Tai buvo ilgakoje, tatuiruota, raudonplaukė mergina. Ji dėvėjo mini rožinį sijoną, baltą palaidinę ir rožinius aukštakulnius kurių kulnai buvo žiauriai ilgi. Kaip ji išvis vaikšto?

  - Alio?-Paklausė ir patapšnojo savo priklijuotom blakstienom.

   - Ko tau?-Suurzgiau.

   - Ai... Nu žinai, Irwin mane metė, tad man reikalingas naujas žaisliukas.-Pasakė ir išpūtė gumos burbulą.

   - Tai prie ko čia aš? Eik pas jį. Nuplešk kelnės ir pisk jį kiek nori.-Sumurmėjau.

   - Ne... Tu man trugdai.-Pasakė ir priėjo prie baseino. Atidengė jį. Paskui priėjo prie manęs ir pagriebė už plaukų.

   - Aaa!-Suspiegiau iš skausmo. Visi visada griebia man už plaukų... Muisčiausi iš visų jėgų, bet ji labai stipri. Ji mane tempė link baseino.

   - Nesimuistyk. Skaudes daugiau.-Suurzgė ir įmetė mane į baseiną.

Norėjau išnerti, bet toji kalė uždengė baseiną...

<Harry>

   - Kur Claire? Manau ji jau sušalo.-Suprunkštė Niall.

   - Einu pažiūrėsiu.-Tariau ir ėjau link durų.

Atidariau ir už jų stovėjo Grace.

   - Labukas, katinėli.-Sumurkė ir pakštelėjo į lūpas.

    - Traukis šlykštynė.-Suurzgiau ir atstumiau ją.

   - Šlykštynė?! Aš taip sukruštai visą dieną rezgiau planą, stengiausi, kad ji mirtu, o dabar... O dabar tu mane atstumi?! Nu nieko... Nusibos tau jos ieškoti, ateisi dar pas mane... O aš lauksiu, mažiuk.

    - Mirtu?-Paklausiau.

    - Taip. Ji man trukdė, tad turėjau jos atsikratyti. Jau turbūt užduso.-Gūžtelėjo pečiais išpjaudama gumą.
   - Kalė nešdinkis iš čia ir niekad negrįžk. Tu man nereikalinga.-Suurzgiau ir užtrenkiau duris.

   - Niall, Louis, Liam, kur galinės duris?-Paklausiau jų atėjęs į svetainę.

   - O kam tau jos?-Suprunkštė Louis.

    - Tomlinson, sakyk, kur tos sukruštos galinės duris?!

   - Ten.-Nurodė į duris šalia spintos.

Grace turbūt ją paskandino baseine. Pribėgau prie jo, bet jis buvo uždengtas. Atidengiau jį. Nusioviau batus ir įšokau į baseiną.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Painful Love // H.e.s.Where stories live. Discover now