,,Jack,,
Nagyon örültem Jennának és Johnsonnak. Este meséltem Lisának is ő is nagyon örült nekik. Mi előtt elaludtunk néztünk egy jó filmet. Viszont reggel mikor felébredtem Lisa nem volt mellettem. Hallottam kintről hangokat ezért felkeltem és meg néztem mi ez a hang. Mikor kinéztem megdöbbentem. Azt láttam hogy Lisa egy szökés barna magas gyereket ölelget, és még a gyerek virágot is hozott neki.Ez után pedig elhajtottak kocsival. Nagyon ideges lettem. Hogy tehet velem ilyet Lisa. Alszok és ő ez alatt egy másik gyerekkel találkozgat. Gyorsan felöltöztem lementem és Johnsonhoz siettem. Mikor oda értem hangosan az ajtót kezdtem ütögetni.
-Jól van jövök mér nyugalom- mondta Johnson. Kinyitódott az ajtó.
- szia tesó mit szeretnél?
- hát van egy kis mesélni valóm- Mondtam majd a háttérben meg láttam Jennát- de ha zavarok akkor visszajövök máskor-mondtam már szomorúan.
-dehogy haver nem zavarsz gyere csak de mi a baj?- kérdezte ijedten. Bementem Jenna mellé ültem a kanapéra.
- hát képzeljétek el ma reggel felkeltem és Lisa nem volt mellettem. Hallottam hangokat kintről és megnéztem mi az. És mikor kinéztem azt láttam hogy Lisa és egy korombeli szökés barna hajú srác ölelgeti egymást, és a srác még virágot is hozott neki ezután pedig elhajtottak- mondtam idegesen és szomorúan egybe.
-mi?-mondta meglepődve Jenna- Lisa és egy másik gyerek?
-igen jól hallottad. Mikor meg láttam őket azt hittem hogy ott helyben össze esek az idegtől és a csalódottságtól.-meséltem nekik
-és biztos hogy megcsal ?- kérdezte Jenna
-hát elég valószínű. Vagy különben ki az a srác?
,,Lisa,,
Valamelyik nap beszéltem anyukámmal és mondta, hogy egy hírt kell közölnie velem nem mondta el egyből, azt mondta hogyha már biztos a dolog akkor beszelünk róla. Reggel felkeltem Jack még aludt mellettem én pedig lassan a fürdő felé vettem az irányt. Egyszer csak megcsörrent a telefonom és anya nevét jelezte a telefon. Felvettem.
- szia kislányom-szólt bele anya.
-szia anya
-na szóval múltkor mondtam hogy egy hírt szeretnék közölni veled, és most már biztos úgyhogy elmondom de ne akadj ki... neked van egy testvéred- mikor anya ezt kimondta nem tudtam elhinni testvérem nekem?
-mi? komolyan?-kérdeztem megszeppenve. Nem tudtam hogy ennek a hírnek most örüljek vagy ne. Végül is mindig is vágytam egy tesóra aki segít és mellettem van de sose hittem hogy van.
-igen és megbizonyosodtam hogy meg találtam őt -mondta anya boldogan.
- és fiú vagy lány? és hol él? és hány éves?- zúdítottam anyára a kérdéseimet. Kíváncsi voltam és meg akarom ismerni.
- fiú. A neve Christian Collins. Kaliforniában él és 19 éves.
-Ő is Kaliforniában él?-kérdeztem meglepődve.
-igen és már beszéltem vele és szeretne veled találkozni-mondta anya
- szívesen találkozok vele. De te mikor jössz haza sok mesélni valóm van!
- kislányom nagyon sok dolgom van. Most máshol kell dolgoznom és most nem tudok haza menni egy kis ideig mivel nagyon jó munkát kaptam de addig is vigyázz magadra és ha meg ismerkedtél a testvéreddel akár oda is költözhet majd
-oké! És mikor találkozzak vele mert nem tudok róla semmit?
- Azt mondta elmegy érted aztán elmentek egyet valahova! Délre megy érted! Viszont mennem kell dolgozni vigyázz magadra majd hívlak szia szeretlek!
- szia anya te is vigyázz magadra én is szeretlek!-mondtam majd leraktam a telefont gyorsan elkészültem felvettem egy rövid gatyát egy haspólót és hozzá egy hosszabb kardigán féleséget.
Miután tettem fel egy kis sminket vissza mentem a szobába, de Jack még mindig aludt. Nem akartam fel kelteni ezert adtam neki egy puszit és kimentem a ház elé mert már mindjárt dél lesz. Egyszer csak meg állt egy kocsi és ki szált egy ember a kocsiból.
-Szia Christian Collins vagyok de nevezz csak Chrisnek, gondolom te meg Lisa- mondta aranyosan és egy virágot tartva a kezében jött felém. Nagyon kedvesnek tűnt. Magas volt, szőkés barna hajú, és jó ízlésű.
-szia igen én vagyok Lisa- mondtam. Elém lépett és egy ölelésbe fogott majd át nyújtotta a virágot. Ezután szó nélkül a kocsihoz mentünk beültünk mindketten és elindultunk. Elfelejtettem üzenetet hagyni Jacknak. Na mindegy majd elmesélem neki ha haza értem. A kocsiba nagyon sokat beszélgettünk és nagyon sok mindent megtudtam róla.
___________________________Köszönöm a sok votet és aki elolvasta az eddigi részeket. Bocsi hogy régen hoztam részt de most itt a szokásosnál egy kicsit hosszabb! Jó olvasást! 💁😁💓
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
ФанфикLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?