Večer

51 6 2
                                    

Hore je Nikol teda ja 😊😊❤❤

„Nie že sa mi tu dnes s ňou vyspíš" poviem po tichu aby to nezačula a obaja sa zasmejeme.
„Niee si normálna?" zachichoce sa.
„No dobre, Suz dáš si špekačku s kečupom,horčicou?" podám jej tanierik.
„S kečupom, ďakujem" usmeje sa.

Pokojne si jeme. „Už je chladnejšie,neskočím ti po bundu? Idem vziať aj sebe."
„Hej" slabo sa usmeje a pošúcha si rukami svoje ruky.
„Mark? Donesiem ti nejakú ockovú?" idem smerom k vchodu.
„Môžeš, ďakujem Niki" vďačne sa usmeje.

V stane:
Zahráme si karty?" navrhnem aby sme neboli na mobiloch celý večer.
Hrali sme karty možno hodinu a pol a tak sa nám už nechcelo.

Začali sme si spomínať na na detstvo, lyžiarsky, tábory atď..
Bol to mega večer.
Bolo ešte len 21:00.
„Tak a teraz čo budeme robiť?" opýtam sa keď sme stíchli.
„Neideme si niečo kúpiť do mesta na skate?" Suz dostala blaznivý nápad.
„Prečo nie?, veď bude sranda" ozval sa Mark.
„Tak poďme!" skríknem radostne.
Bude to uplne pecka, večer o deviatej ísť do nonstop Tesca a kúpiť si niečo.
Pred Tescom nebolo ani auto, však pohodaa.
Vôjdeme dnu, môžeme tám ísť kľudne na tých skatebordoch predavačka nič nehovorila, asi bola na to zvyknitá.
„Chcete niečo sladké či slané?" spýtala sa Suz.
„Ja si dam skôr to sladké a idem si po vodu." odídem.

Odrážam sa k vodám, keď do niekoho narazím. Spadnem na zem.
„Ahoj,čo ty tu?" povie a podá mi ruku.
„Jack?" zasmejem sa.
„Ja som tu s Markom a Suz, stanujeme a len tak sme si vyrazili do Tesca." pozriem naňho s úsmevom.
„Jáj..."
„Nechceš sa pridať?" preruším ho.
V tom prídu kumne Suz a Mark.
„Vy ste zrejme Suz a Mark,že?" podá im ruku.
„Áno a ty si?" povie Mark.
„Toto je môj spolužiak Jack" s úsmevom stojím na skateborde a položím si na jeho rameno ruku.

„Nebude vám vadiť keď sa k nám pridá?" spýtavo pozriem na oboch.
„Jasné že nie" povedia Mark a Suz naraz a zasmejú sa.
Odchádzame naspäť do stanu. Ale Jack príde neskôr aby povedal rodičom že ide k nám.
Tak teda prišiel s tromi čokoládmi,neviem načo keď ich nepojeme všetky.
Hrali sme pravdu a odvahu.
Raz mala Suz výjsť von na ulicu a zakričať že milujem sobotu a jeden asi opitý ujo z nekadiaľ zakričal aj ja..
Proste veľká sranda. No a nakoniec som mala urobiť PRANK na nejaké vymislené číslo.
Tak sme nechali pravdu a odvahu a vyvolávali sme ľuďom ktorých nepoznáme v noci o pol jedenástej. Bavilo nás to,koho by nie?

O polnoci:
„Neideme si už ľahnúť?" opýtam sa už s unavenými očami ale stále sme vsetci štyria rozosmiatý.
„Nó už by sme mohli" pozrie na mňa Suz.
Ešte že je to päť miestny stan,dobre sa tu vyspíme.
„Choď zahasiť oheň Mark, ja rozprestriem spacáky." poviem a Mark prikívne.
„Pomôžem ti" povie Suz.
Jack nemal čo robiť tak sa na nás iba pozeral a sledoval moje telo. Ale prečo?
„Jack? Si v pohode?"
„Áno, prečo?" opýta sa zmätene.
„Všimla som si, že skoro stále na mňa pozeráš. Ále nechaj to tak.." s úsmevom poviem.
Je ticho. Je to pravda. Ale však čo,chlapcov to asi zaujíma. Pomyslím si..

„Ešte budem chvíľku na mobile a tak pojdem spať" povie Suz.
„To každý" poviem a zasmejem sa.

Takže ahojte je tu ďalšia časť... Ospravedlňujem sa za gramatické chyby 😁 a ďakujem za podporu každého lajku ❤❤❤
Chcete niekto niečo špeciálne v novej časti? 😊

Život,Láska,Priatelia ❤Место, где живут истории. Откройте их для себя