,,To nebolo vtipné ty trdlo." hravo som ho buchla po pleci a zasmiala som sa.,,Ale bolo." poopravil ma. ,,Mala si sa vidieť."
Prekrútila som očami a kráčala som z mora na breh. Teda dúfam že na breh.
Po pár minútach som opäť cítila pod svojimi nohami piesok. Pomaly sa začalo rozvidnievať, a ja som mohla kompletne vidieť Nialla ako kráča za mnou. A na druhej strane pláže boli, boli moji rodičia. Moji rodičia?,,Niall." šepla som smerom k Niallovi ktorý usilovne kráčal za mnou.
,,Áno Rose?" dosť nahlas zvýraznil moje meno.
,,Ššš." priložila som si prst na ústa.
,,Čo sa deje?" schválne nahlas povedal a usmieval sa, čiže pochopil môj plán len mi ho chce zmárniť.
,,Buď ticho." precedila som pomedzi zuby.
,,Prečo by som mal byť ticho ROSE?" takmer zakričal, a mňa asi kľudne mohlo poraziť. Zbadala som pred sebou pohyb, a už k nám bežala moja sestra s nafukovacím delfínom na rukách.
,,Toto. Si. Ešte. Vypiješ." zašepkala som a buchla som ho do brucha.
,,To sa uvidí." priblížil sa ku mne a slabo zašepkal. ,,Ahoj maličká." nahodil úsmev akokeby mu do úst napchali hranolky, a on ich nechcel dať von a tak ich držal zubami. Tým som myslela že nahodil úsmev od ucha k uchu.
,,Tu ste Rose." s fanfárami sa ku mne blížila moja mama a s ňou aj otec. Prevrátila som očami, samozrejme tak aby to nebolo vidieť.
,,Prišli ste zbierať mušle?" ozval sa môj oco.
,,Áno." odpovedal za mňa Niall a objal ma okolo pliec načo som sa falošne usmiala lebo ho mám chuť utopiť v mori.
,,Dobre. Nechceme rušiť ale dnes by ste sa už mali pobaliť. Odchádzame o jednej v noci, tak aby ste sa potom nejak nenáhlili." poúčala ma akobu som stále bola nejaké päť ročné dieťa a nevedela oddeliť sen od reality.
,,Áno vieme." jednohlasne sme s Niallom odpovedali.
,,Dobre. Príďte na obed, budeme vás čakať už na hoteli."
,,Fajn." mykla som plecami a pozorovala som našich ako odchádzali. Potom som sa obrátila na Nialla.
,,Prekazil si mi moje plány, a teraz si vychutnáš pomstu. Ale nie teraz. Vtedy, keď to budeš najmenej čakať."
,,Hah, to už aby som sa bál teraz." zasmial sa.
,,Ja to myslím vážne." varovne som zodvihla prst do vzduchu.
,,Áno miláčik ja viem." ozval sa, načo som sa rýchlo otočila a chcela som naňho skočiť a vrátiť mu to. V poslednej chvíli sa otočil, a ja som mu zostala v rukách ako nejaká porcelánová bábika. Nevyšlo. Zase.
,,Ty dnes strašne provokuješ Rose."
,,Ja? Nie." ohradila som sa.
,,Ako chceš." mykol plecami, a ja som čakala až ma konečne pustí na zem. No to sa nestalo. Kráčal so mnou na rukách ďalej od pláže a podľa smeru som usúdila že ide smerom k hotelu.
,,Môžeš ma už dať dole? Musíme vyzerať čudne." obzerala som sa okolo, a mala som pravdu. Všetci ľudia sa na nás dívali, a niekto si nás aj odfotil.
,,Čo je čudné na tom, že si na rukách nesiem to najcennejšie v mojom živote?" snažil sa hrať na romantika.
,,Aj tak ti to neprejde. Neukecáš si ma." snažila som sa nepodľahnúť jeho rečiam o mne, aj keď to bolo dosť ťažké. Niesol ma dokonca aj hore schodmi do našej hotelovej izby.
,,Vieš o tom, že je tu výťah však?" ozvala som sa, keď ma niesol po schodoch.
,,Áno. Ale ja si to užívam." povedzte mu niekto, ako si môže užívať to, že ma nesie už od pláže. Dúfala som, že aspoň potom ma pustí keď už budeme na izbe. Keď sme prišli k dverám, Niall hrabal jednou rukou vo vrecku kartu od izby.
,,Nemôžeš ju nájsť?" uškrnula som sa.
,,Nie. Mám ju." vytiahol kartu a zastrčil ju do dverí.
,,Prisahám, že keby som bola silnejšia a svalnatejšia tak ako ty, už by si ma prosil o pomoc."
,,Jasné. Snívaj ďalej." zasmial sa, no stále ma nepustil.
,,Čo presne máš so mnou v pláne?" už som bola znudená z toho vysenia vo vzduchu.
,,Len si počkaj... Alebo vieš čo?" obrátil sa na mňa. ,,Odpustím ti to že si ma buchla po pleci, ak zvládneš jednu úlohu."
,,Fakt? To bolo kvôli tomu buchnutiu? Si neskutočný." zasmiala som sa.
,,Proste si to ešte chcem užiť. V noci už odlietame, a my tu sedíme ako kysne."
,,Ty sedíš ako kysňa." opravila som ho. ,,Ja tu stojím ak si si nevšimol." dosť prudko sa postavil, a podišiel ku mne.
,,Tento večer... Bude skvelý." uškrnul sa, a ja som nevedela čo si mám pod pojmom 'skvelý' predstavovať.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Veľmi ma mrzí, to že som nepridala novú časť skôr.
Čo má asi Niall v pláne? :DD
Ale viem o čom bude budúca časť takže nebudete dlho čakať :)
mala som také výčitky že tento príbeh je o ničom , a skoro som ho aj zmazala. Fakt. Neviem čo si o ňom mám myslieť :/
Aspoň pár hviezdičiek poprosím ❤
Xx N Xx
ČTEŠ
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfikceNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...