Hayata yeniden başlıyordum. Kazadan sonra daha iyiydim. Yeni okula başlamıştım. Güzel bir okuldu ama bana göre değildi. Kızlar havalı filan... Hele bir kız vardı zenginin teki her gün yeni kıyafet giyiniyordu. Sanki bizim yokmuş gibi davranıyordu. Neyse böyle geçti. Bir ay sonra Sınavlar başladı. Ehh çokta güzel olmasa iyiydi. Sadece 80'in üstünde yoktu o kadar. Yine böyleyken o zengin dediğim kız geldi. Adı meğersem Melismiş. Geldi işte sende Takımımıza girersin ama sınavda kopya vermek ve hocadan soruları almak şartıyla dedi. Bu kız beni salak mı sanıyordu? Tabiki böyle bir şey yapmıcaktım. Yapmıcam dedim ve kızın yanından ayrıldım. Arkamdan konuştuğunu duyuyordum. Bence boş beleş konuşuyordu. Okul bittiğinde kaldığım eve gittim. Babamdan kalan parayla bu kadar küçük bir ev almıştım. Sonuçta alışveriş filan vardı. İşte bulmam lazımdı. Bu para ne kadar idare ederdi. Cumartesi, Pazar gazetelerden iş aramaya başlıcaktım. Bana göre iş varmıydı bilmiyordum ama kesin ya garsonluk yada pastane gibi şeylerde çalışırdım. Pastaneye daha uygundum. Çok güzel pastalardan yapardım annemden öğrenmiştim sonuçta. Bazenleri annem,babam,kardeşim aklıma geliyo ve onlar yokken hiç olduğumu hissediyordum ama tabiki alışacaktım böyle Hayat geçmezdi. Göz yaşlarımı sildim ve Cumartesi, pazarı bekledim. 5 Gün Sonra. Ve sonunda cumartesiydi ekmek almaya giderken gazetede aldım. Eve gelip hem kahvaltıya oturdum hemde gazeteye baktım. Bir an yees diye bağırdım. Garsonluk işi bulmuştum. Kahvaltıdan Kalkıp hemen iş bulduğum yere gittim. Çokta güzel bir yer olmasa iyiydi. Konuştuk Müdürle ve yarın başlayacağımı söyledi. Çok sevindim. Eve gittim. İşlerimi halledip uyudum. Sabahta 7,de Kalkıp hazırlanıp yola koyuldum. Giderken bi an içime bir Şüphe düştü. Nedendi bilmiyorum ama arkamda birisi var gibiydi. Yürürken arkama bakıp bakıp durdum. Restaurantta tam girceğim an birisi tutu. Ne olduğunu anlamadan birisi burnuma mendili dayadı. Uyandığımda ellerim kollarım bağlıydı. Bağırmaya başladım ve içeri biri girdi. Maskeliydi. Bi an için kendimi rüyada hissetim Gözlerimi açıp kapatım ama rüyada değildim. Adam sus diye bağırdı. Korkudan tabiki sustum. Adam kahkaha Attı ve konuşmaya başladı. Baba'nın yıllar önce işimi elimden Alıp Üstüme borç attığı adamım dedi. Ne diyodu bu adam böyle bir şey yoktu. Korkuyordum ama yine de babam böyle bir şey yapmadı dedim. Ama beni dinlemedi. Kes sesini diye bağırdı. Konuşmaya devam etti. Sen anne ve babanında öldüğünü düşünüyorsun dedi. Nee! Izle sadece dedi. Babam ve annem karşımdaydı dilimi yutmuş gibiydim baktım bir dahagözleri kapatım ve bir daha baktım. kardeşim yoktu. Kardeşim nerde dedim sadece öldü dedi. Çok kötü olmuştum hayır diye bağırdım. Onu biz öldürdük şimdi anne ve babanı da öldürcem dedi ama ilk seni. Dur yada ilk başından olayı anlatayım. Baban kaza yaptığında onu takip ediyorduk sadece kaçıracaktır kazadan haberim bile yoktu ama böyle daha iyi oldu . Hemen Yanlarına adamlarımla gittiğimde kardeşin zaten ölmüş kemikleri her tarafa dağılmıştı. Anne ve babana gelince onlar ölmemiş ama yarılıydı. Onları çıkartıp götürdüm. Kendi doktorlarımda tedavi ettirdim. Sonra uyandılar baban beni görünce korktu tabi. Önce konuştuk sonra para dedim. Annen zaten şoktaydı. Baban ne parası dedi. Para Lazım ver yoksa öldürürüm dedim. Sadece hayır diye bağırdı. Tabi o zaman senin OLDUĞUNU bilmiyordum meğersem seni kurtarmışlar. Yani anlayacağın yeni kozum sendin dedi. Babam para vermedimi dedim. Hayır yokmuş deyip güldü. Vermediği için öleceksiniz dedi . Korktum. Babama parayı ver dedim. Konuşmadı sadece sustu. Adam bu kadarmış dedi. Babam öleceğimizi bile bile neden böyle yapmıştı anlamamıştım. Ve birden silah patladı annem öldü. Ve sonra babam ne olmuştu anlamadım. Şimdi kesin bendeydi. Bittmişti.ve silah yine patladı. Ölürken sadece ağzımdan babam olsan ölmemize izin vermezdin dedim ve öldüm. Ama annem kardeşim ve babam olmayan babamın yanına gidecektim. Elveda hayat....