Ik had een dromenvanger gevonden in een 2de handswinkeltje bij ons ik de stad. het was een mooie het was er een die roze en blauwe dromenvanger. ik had een nieuwe kamer dus ik kocht hem. hij was 12 euro en voor zoon dromenvanger is dat niet veel. toen ik thuis was hing ik hem op boven me bed zodat hij de dromen die ik niet meer wilde weg zou halen. toen hij hing ging ik naar benende ik moest eten van mij moeder maar ik had geen trek. omdat ik uit een andere stad kom en morgen naar me nieuwe school moest ging ik naar bed ik sliep snel omdat ik heel zenuwachtig ben. In mijn slaap zag ik een groot wit licht ik beliep hem omdat ik wilde weten wat het was. aan het einde van deze gang zag ik een meisje staan. ze zag er eng uit ze had zwarte kleding aan en liep hard rennend weg. toen ze weg was zag ik een man staan in een zwarte lange jas. Hij was niet dik en ook niet dun ik was bang voor hem. Maar liep wel naar hem toe. Hij pakte me hard bij me arm en zou luguber tegen me. Meisje weet waar je aan begint dit is het begin van het eind van jou leven. De man was ook weer snel weg. Ik liep veder en zag het een poort met een slot er op. Ik maakte het slot open en zag een wereld een wereld vol ellende die mij bang maakte. er lag een kaart met een kruis er op. ik moest er heen maar het lukte niet ik moet opdrachten doen. om het mysterie te ontrafelen maar het lukt me niet me lichaam is op hij wilde niet meer. ik zag het hoe hij al die meisjes vermoord had. ik stond door en wist niet hoe ik veder moest. Ik zag die man die man lachend ik moest zijn verhaal afmaken. ik had het door hij had al die 12 meisjes vermoord en ik moest dit zien te overleven. ik kneep mezelf kijken of ik wakker was of omdat ik nog lag te slapen. ik was wakker. maar toen ik mezelf kneep ging ik weer dat witte gat in diep naar benende ik zag het weer al die meisjes die daar huilend stonden. Ik schrok wakker ging naar de wc en gaf over. Ik was misselijk door de droom. Ik droomde wat was dit het leek echt. toen ik op mijn kamer was besefte ik dat ik blauwe plekken op de plek waar de man mij had geknepen. Het was dus geen droom maar de waarheid.
JE LEEST
Gevangen in een dromenvanger
Mystery / ThrillerIk werd gevangen door mijn dromenvanger. Ik moest vechten voor me leven in het onbekende ik wilde weg maar het lukte niet. Ik kon het niet. Al de dingen die ik zag waren niet echt. Maar als ik wakker werd zaten er wonden op mijn lichaam tegen het ve...