@ felixsandman Njut av dina sista timmar på jorden.
@ felixsandman Om en timme träffas vi igen. Men det är bara en av oss som går där ifrån...
@ loveliamolander Varför gör du ens detta???
@ felixsandman Det har jag jue redan sagt...
@ loveliamolander Jag tror inte på dig.
@ felixsandman Okej... Men varför tror du inte på mig?
@ loveliamolander För du är en snäll kille som älskar en tjej. Och denna tjejen älskar inte dig lika mycket som du älskar henne... Men hon älskade dig! Men man dödar inte någon man älskar.
@ felixsandman Jag älskar inte dig.
@ loveliamolander Nej nej... om du kommer ihog innan du sa att jag skulle njuta av min sista dag och när jag bad om tio dagar? Innan de så har jag hört vad du och dina kompisar, även Oscar har sagt om mig och du har sagt att du älskar mig och att ingen annan får göra någonting med mig...
@ felixsandman Varför har du lyssnat!?
@ loveliamolander Varför skulle jag inte göra de!? Om jag hade sagt 'Ja men asså jag tror jag har känslor för Felix. Ni vet vem jag menar...' Hade inte du lyssnat då!?
@ felixsandman Okey... Du har rätt... Men jag älskar verkligen dig! Men jag vet att du inte älskar mig... De är bara de som är problemet! Du ska bara veta hur svårt detta är för mig. Hur mycket jag har gråtit! Hur mycket jag önskar att jag kommer fega ur och kyssa dig istället för att skjuta dig!
@ loveliamolander Men lilla Felix... Om du inte vill skjuta mig. Gör inte de då.
@ felixsandman Jag måste... Men glöm aldrig att jag älskar dig Lovelia!❤❤
@ loveliamolander Jag älskar dig också Felix!❤❤ (Meddelande borttaget)
~Lovelias perspektiv~
Jag går mot platsen Felix har sagt att jag ska till. När jag kommer fram ser jag Felix och jag börjar gråta. Han kommer fram till mig men han skjuter mig inte... han lägger armarna om mig och säger att allting kommer att bli bra för mig. Jag förstår inte vad han menar innan han kysser mig mjukt på läpparna säger hejdå och skjuter sig själv. Jag blir så rädd att jag bara låter honom ligga kvar död på marken medans jag springer där ifrån så fort mina ben orkar.
När jag kommer hem så har tårarna inte slutat rinna och den ända person som finns i mina tankar är Felix. Fina underbara Felix. Han sköt sig själv istället för att skjuta mig. Jag kommer alltid att älska honom!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 dagar?~f.s & o.m
Hayran Kurgu10 dagar! Det är allt jag vill ha. 10 dagar att berätta för alla att jag älskar dem. 10 dagar att spendera med ... Ja, vem är det Lovelia vill spendera de 10 sista dagarna i sitt liv med? Och vem är det som inte vill att hon ska leva mer? Läs och s...