-Чарли, спри! Гъдел ме е!- едвам продума, Джулия, но младежът не спря. Продължаваше да гъделичка приятелката си, а тя от своя страна се мяташе като риба на сухо..Изведнъж, хубавият момент на младата двойка беше прекъснат заради поредното телефонно обаждане. Момчето прекрати досегашните си действия и се изправи от леглото, след което набързо облече бельото си и тръгна към хола на малкия ми съвместен апартамент.. Джулия повтори стъпките на гаджето си, но вместо в хола отиде в кухнята. Извади една ябълка от хладилника и седна на високия стол до плота, за да я изяде на спокойствие. Усети как нечии ръце се увиват около кръста и', но не реагира. Продължи да ръфа сочния плод, напълно игнорирайки момчето зад себе си.
-Съжалявам, че ни прекъснаха! Този път не беше по работа..- промърмори Чарли, разваляйки настъпилата тишина.
-А какво беше сега?!- отвърна студено, девойката, без дори да си направи труда да се обърне с лице към събеседника си.
-Майка ми звънна, за да каже, че сестра ми се прибира и ще се събираме цялата фамилия..- обясни с убедителна нотка в гласа си. Момичето присви, очи обмисляйки дали да повярва на гаджето си, но в крайна сметка се предаде и прие думите му за истина.
-Значи заминаваш за Лондон?- поинтересува се русокоската.
-Все още не съм решил дали искам да присъствам..
-Как така?!
-Ами, има много работа във фирмата, а и не искам да те оставям сама!- обобщи момчето и прибра един кичур зад ухото на приятелката си.
-Не е нужно да ме оставяш.. може да ме вземеш с теб! Тъкмо ще се запозная с тях..- продума, момичето, като придърпа гаджето си по-близо. В момента бяха в такава поза, че момчето се намираше между краката на девойката, докато тя си седеше спокойно на високия стол.
-Не мислиш ли, че е твърде рано?!- опита се да се измъкне от ситуацията, но без успех.
-Твърде рано?! Ти се шегуваш! Двойка сме от почти 7 месеца, познаваш цялата ми фамилия, идвал си в къщата на баща ми, а аз.. аз даже не знам как изглеждат родителите ти!- извика леко изнервено русокоската, след което се изправи от стола и тръгна към спалнята. Чарлс въздъхна тежко и и започна да вади нужните продукти за лазаня.
След около час шетане младежът беше приготвил малка лазаня, колкото за двама човека. Сложи вече нагласените порции на малкия поднос и закрачи към стаята, в която се намираше Джулс.. Почука леко и открехна вратата, само за да види ядосания поглед на девойката втренчен в него. Постави таблата върху леглото и клекна пред момичето, след което постави ръцете си върху коленете и' за по-голяма опора.
ESTÁS LEYENDO
With No Regrets | C.D.
FanficБолка, гняв, омраза, ненавист, отчаяние.. Стари спомени, стари места, стари моменти, минало. Неща, напълно достатъчни, за да разрушат едно крехко и невинно момиче и бавно да изтръгнат сърцето му. В чуждите ръце може и да се намери близост, но старат...