Di rumah ahrah
Ahrah p.o.vAhrah!!bangunlah cepat,jungkook dah nak dtg lah Jerit ommaku dari dapur.buat ape die dtg kataku mamai.nk beli baju kahwin kamu la sayang oi balas ommaku.yerlah ahrah nak mandi balasku.selepas siap mandi dan memakai baju aku duduk di meja solekku,tibe tibe.. Woi!!!lamenye kau bersolek?!tengking jungkook.oh jungkook gile!!!latahku.awk ni kenape masuk bilik orang sesuke ati?!marah ku.apelah kau ni,aku tak gile pun,aku masih waras lagi tau bals jungkook sambil memuncungkan mulutnye tanda merajuk.oh!hati aku boleh buat sesuke ati pun,lagi lagi kau,tak sabar first night nanti kan.kata jungkook.aku ape lagi terus bla kerana terlalu tkt mendengar kata kata jungkook,tapi sempat lagi aku memijak kaki jungkook.
End p.o.v
Di butik perkahwinan.
Anneyonghaseyo saye pemilik butik ini sape pemilik butik itu.anneyong unnie sape ahrah dan menundukkan sedikit badannya.anneyong sape jungkook sambil matanye melihat butik itu.noona kami nk cari baju perkahwinan boleh?tanya jungkook.encik nak bertemakan ape ye?tanya pemilik butik itu.warna purple!kata ahrah riang.tetapi.....kami pilih warna biru ya noona kata jungkook pula.timbulah pergaduhan tentang warna tema perkahwinan itu.haish!!kamu berdua ni!omma kamu berdua suruh pilih warna perak bals pemilik butik itu.what?jawab mereka berdua serentak.dengan itu pemilik butik itu pun menarik tangan ahrah lalu dibawanya ke tempat baju pengantin perempuan.unnie,saye nak yang simple je tau?tanye ahrah.omo?omma kamu dah pilih yang ini tunjuk pemilik butik itu.huh?banyaknye bunga?tanya ahrah.alah...kamu gune je ye bals pemilik butik itu lalu menolak ku memasuki fitting room.selepas 5minit aku pun keluar dengan baju perkahwinan di badanku.unnie saye dah siap boleh saye tukar baju sekarang?tanya ahrah.no!kamu kena tunjuk dekat jungkook kata pemilik butik itu sambil jari telunjuknya menunjuk ke arah jungkook yang sedang leka bermain telefon pintar.what?kene tunjuk ke unnie?!kata ahrah sedikit terkejut.ye lah kamu kena tunjuk husband kamu,Cik adik intan payung bals pemilik butik itu.setibanya di depan jungkook.......awk?saye dah siap spe ahrah.hmmmm not bad,ok lah kau tunggu aku pulak salin baju kata jungkook.
Jungkook p.o.v
Ahrah-ah mian aku terpaksa ckp camtu,aku tak leh jujur kat kau yang aku suke kau,yah mianhe#betulke saye eje#
End p.o.v
Selepas 4minit....
Wah!awk!!!hensemnye awk puji ahrah,namun pujian itu hanya membuatkan pipi jungkook memerah.kau pun ape kurangnye puji jungkook.ok,korang tunggu kejap eh? Tanya pemilik butik itu.ok bals mereka berdua serentak.tiba tiba ade seseorang bdk lelaki melangkah ke arah mereka berdua.hye sayang!mari duduk dekat noona kata ahrah sambil menepuk nepuk pehenye.bdk lelaki itu pun melangkah ke arah ahrah.sebelum bdk itu meletakkan punggung di peha ahrah,jungkook menyampuk.sayang!mark ddk dengan hyung,noona tu sengaja nk kenakan sayang kata jungkook selamber sambil menjeling ke arah ahrah.budak itu pun ddk di sebelah jungkook,tiba tiba......eh'dishan dah bangun dah?tanya pemilik butik itu sambil tangannya memegang kamera canon itu.yer lah omma,dishan dah bangun,takkanlah dishan boleh berdiri,duduk camni bals dishan.ok,korang berdua ikut saya pergi blk bergambar.for what?tanya ahrah.ikut jerlah balas pemilik butik itu.Di blk bergambar......
Ok,perempuan duduk dekat bawah,lelaki duduk atas Katil,pastu korang berpandangan mata kata pemilik butik itu.but why?tanya jungkook.nak ambik gambar lah,for your mom bals pemilik butik itu.errrr unnie saye lapar lah kata ahrah untuk mengelak daripada hal itu.nanti!sekarang unnie suruh korang berpandangan mata je,pastu ambik gambar satu helai kata pemilik butik itu.ok fine!kiteorang berpandangan mata bals jungkook.manakala ahrah sudah tersenyum lebar.ok,one,two,three click.ok dah jom kite makan kata ahrah.jom!bals jungkook.
Di sebuah restaurant..
Ahrah melihat keliling restaurant itu,tetapi matanye terpandang susuk tubuh lelaki yang sangat die kenal yaitu suho.suho oppa!!!!!Jerit ahrah kuat.suho memandang ahrah.yah!!moon ah rah!!!!!kenape tak bagitahu oppa yang kamu ade dekat korea now?!!! Bals suho.hhehehe mian...hyung this is my husband,but bakal husband kata ahrah yang sedikit membuatkan suho terkejut besar.what?!!!!! Kata suho sambil matanye menjeling jungkook tajam,jungkook pun ape lagi bals dengan senyuman sinis.ye saye bakal husband die bals jungkook selamber sambil tangannya memeluk baru ahrah.ooo congratulations bals suho.
Suho p.o.v
What???kenape kau akan berkahwin tak lame lagi ahrah.why????aku sangat cintakan kau ahrah.kenape kau pilih die,aku tahulah tu kau punya cousin.but why???aku takkan bg kau hidup senang jungkook.dan ahrah,kau tak lame lagi akan menjadi milik aku,ingatlah janji ni!!!!!!!!!!!.
End p.o.v
Oppa jom kite bual ajak ahrah.ah dae jom silakan ddk Cik permaisuri kata suho sambil menarikkan kerusi buat ahrah,jungkook yang dari tadi senyap hanye mendamkan sifat jealousnye di dalam hati.mereka pun makan,tiba tiba suho memeluk pinggang ahrah lama,tetapi ahrah hanye mambiarkan.eerrrrr hyung?cube hyung tengok hyung peluk sape?tanye jungkook geram.hyung peluk ahrah lah balas suho selamber.ahrah jom kite blk?!!tengking jungkook.but why?saye baru je nak lepaskan rindu kat oppa suho balas ahrah.aku kata blk tu,blk lah!!!!tengking jungkook lagi.yerlah tahulah orang tu jealous perli ahrah sambil tersengih sengih ke arah jungkook.jungkook ape lagi merah lah pipi die,sebab tak tahu yang ahrah nak kenekan die.
YOU ARE READING
I Dont Know.why I Love You?
RandomMoon ah rah ialah murid baru dikelas 3A1,dikelas itu die berjumpe dengan sepupunye yaitu jeon jung kook,di situlah omma jungkook dan ommanye hendak menyatukan mereka berdua,tetapi jungkook dan ahrah tidak menyukai keputusan omma mereka,jungkook seor...