Pagi....di highschool
Yein menuju ke locker untuk menyimpan buku dairynya di situ. Kemudian,Jungkook pula menuju ke Yein dan dia bertanya "weh kenapa kau terima aku sebagai isteri kau..kau tak takut ke kalau aku buat ape ape pada kau ehh?" dia menolak Yein ke pintu locker dan mendekatkan muka nya kepada Yein. Yein pun menjawab soalan Jungkook "buat ape aku nak takut dengan kau ehh?kau nak dera aku ke ape ke aku tak kisah hal kau. Aku tak minta pun" Jungkook tidak menjawab apa yang Yein kata. Jungkook berkata dalam hati "kenapalah Yein ni semakin buat hati aku jatuh cinta dengan dia je. Takpelah dia akan menjadi isteri aku yang sah".Yein menolak Jungkook dengan tiba tiba dan Yein berlari dengan sepantas kilat. Jungkook pun senyum dan mengomel "nak main kejar kejar dengan aku ehh?tpi aku tak nak kejar sebab aku seorang yang good boy" Jungkook pun masuk ke kelas sendiri.
Kelas pun telah berakhir. Yein dan Jungkook pun balik ke rumah masing masing. Keluarga Jungkook akan ke rumah Yein lagi tentang perbicangan majlis perkahwinan Jungkook dan Yein,hingga ke malam keluarga Jungkook ke rumah Yein kerana ibu bapa Yein dan Jungkook mahu meriahkan lagi majlis itu. Yein leka bermain smartphone dengan smartphone nya hingga ke malam. Ibu Yein berkata kepada Jungkook "Jungkook ah,kalau nak jenguk Yein. Jenguklah ke dalam bilik jangan buat macam macam dengan Yein sebab kau dengan dia belum berkahwin lagi" Jungkook balas "baiklah aunty" Jungkook masuk ke bilik Yein dan dia tidak mengetuk pintu bilik Yein. Yein pun terkejut dan dia terus mengambil pasu bunga dan tertikam ke arah kaki Jungkook kerana Yein ingatkan pencuri yang masuk ke bilik dia. Jungkook pun menjerit dengan kuatnya "AUCHH!!!SAKITLAH!!" Kaki Jungkook berdarah disebabkan kaca pasu itu dan Yein pun menolong Jungkook. Yein mengambil peti keselamatan dan mengubat kaki Jungkook yang luka. "Sakitlah lain kali tengok orang sebelum mencederakan org" kata Jungkook. Yein pun berkata "Sorrylah aku tak sengaja. Mianhei oppa".Jungkook terdiam dan memegang tangan Yein "saranghae Yein" kata Jungkook. Yein pun terdiam dan membalut luka Jungkook dengan secepatnya dan Yein berkata "weh kau mimpi eh?dah dah pergi luar aku nak tidur goodnight sweet dream ^-^"Yein menolak Jungkook keluar dan Yein pun menutup pintu. Bibik Yein menyapu kaca pasu bunga Yein dengan secepatnya kerana tidak mahu melihat mereka berdua bermesra. Pipi Yein kelihatan merah kerana dia malu apabila Jungkook berkata seperti itu. Jungkook pula berasa gembira dan menghentak kaki kanannya dan berkata"sakit lah-,-ehh aku tak perasan yang kaki aku kena balut oleh bakal isteriku awww"Jungkook pun turun ke bawah dengan senang hati tentang memori terindahnya. Yein hendak masuk tidur tetapi Yein tak dapat tidur kerana dia asyik ingatkan apa yang Jungkook berkata di depan mata nya dan pipinya semakin merah sehingga tersenyum sendiri. Yein pun berkata dengan suara perlahannya "saranghae too Jungkook oppa"."eomma,dah pukul 10:30 malam ni. Jom balik"kata Jungkook. Omma,appa dan Jungkook pun balik ke rumah.
Nantikan chapter 4. Maaf kalau cerita ni tak best dan ade kesalahan ejaan. Harap korang akan baca sampai habis^-^
YOU ARE READING
My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)
Lãng mạnYein dan Jungkook ialah sama highschool di Busan...mereka dua sering bergaduh kerana Jungkook selalu membuli Yein sehingga Jungkook kena marah oleh keluarganya.Yein berumur 21 tahun manakala Jungkook 22 tahun