P.O.V: Isis
Waar ben ik? Auch! Mijn pols. Waarom is het hie- hooo! Ho Ho rustig! Niet zo hobbelen. Wacht WAT?! Ik kijk om me heen maar zie alleen maar zwart. Wat is dit? Waar ben ik of in ieder geval waar gaan we heen? Wacht ik zeg wel we... Maar straks zit ik alleen op het paard. Wacht... Waar rijd die dan heen? Huh? Oké.. Maar in ieder geval waarom is het hie- 'Ze is wakker!'. 'Sla haar neer!'. HO WACHT! Sla HAAR neer, ben ik dan alleen? AUHAUW! Blijf van me af. Ik ben een vrouw! Die nog wel eens haar dorp red. Laat me gaat. 'Wacht, ik wil wel eens weten wat ze te zeggen heeft' hoor ik een zware stem zeggen. Oké ik ben hier duidelijk niet alleen... Waarom is het hie- ik kan weer niet verder denken want er word iets van mijn hoofd gerukt. Vel licht komt mijn ogen binnen waardoor ik ze dicht knijp en dicht houd. 'Kijk me eens aan' zegt een enge stem en pakt mijn kin. Ik houd mijn ogen stijf dicht maar open ze al snel doordat ik een klap krijg. 'Hmm, ze is fit... Mooi... Zeker wel goed in dansen... Ik denk dat we een goeie winst hebben mannen' grijnst de man en bekijkt me. Ongemakkelijk kijk ik rond. We zijn in de woestijn fijn... 'KIJK ME AAN!' brult de man en pakt me ruw beet bij mijn kin. 'Rustig maar we zijn niks slechts van plan' grijnst hij en haalt iets te voor schijn. Ho Ho Ho... Het is van ijzer, heeft een trekker en... Omg dat is... Dat is een... Dat is een... PISTOOL! Bang kijk ik naar de pistool dat gericht word op mijn neus. 'We zijn niks slechts van plan zolang jij mee werkt dus. Ja of nee werk je mee?' vraagt hij en duwt de pistool dichterbij na mate ik langer mijn mond houd. Uiteindelijk knik ik. 'Braaf. Goed sla haar neer. Ze mag zich niks van de weg herinneren!' roept de man en loopt weg. 'Wacht!' roep ik. Iedereen staat stil en kijkt me aan. 'Waar gaan we heen en wie zijn jullie oh en raak me niet aan!' roep ik uit. 'Wij... Je weet niet wie wij zijn?' lacht de man bespottelijk. Ik knik. 'Sla haar neer' hoor ik hem vol woedde zetten. 'Hey zo behandel je een vrouw niet!' roep ik uit. 'Bij jullie ja. Bij ons niet' grijnst hij en loopt naar een kar achter een paard waar hij in gaat. Een woonkar. Dus deze mannen reizen veel he? Aha. 'Ik weet een hele mooie plek waar jullie kunnen overnachten' begin ik. 'We hebben geen overnachtings plaats nodig. Nou tenzij de baas dat wilt' zegt een man en heft zijn knuppel op. 'Hey stop!' roep ik bang. 'Sorry vrouwe' mompelt hij en laat zijn knuppel hard vallen. Ik voel een enorme pijnscheut tot dat het zwart word.
Jet black..
(Heart)Ik word alweer wakker maar dit keer anders, dit keer met koppijn. Hevige koppijn en er is licht. Ik kijk goed rond en zie dat ik in een kamer op een bed lig. Dat is nog behoorlijk comfortabel. Ik schrik als ik een man mijn richting op zie draaien. 'Oh hey.. Je bent wakker' lacht hij vriendelijk en steekt zijn hand uit. 'W-wie ben jij?' vraag ik. 'Ik ben Zack' glimlacht hij. -min een c staat het als zak... Beter is hij dat niet.. 'Dus Zak' mompel ik. 'Oh je spreekt mijn naam uit als Zeck. Niet als Zak' lacht hij en glimlacht. 'Dus ZECK' verbeter ik hem sarcastisch. Hij glimlacht en kijkt me vriendelijk aan. 'Vertel op waarom ben ik hier?' vraag ik. 'Je bent bij de Firks en je bent in een dansclub' glimlacht hij. 'Dansclub? Wacht... Wacht wacht wacht wacht wacht wacht wacht wacht.... Zei je nou....F-Firks?' vraag ik. Zack glimlacht en knikt. 'Fuck Ashton gaat me haten wacht.... Ik kom hier toch niet meer weg' mompel ik. 'Precies daarvoor ben ik hier. Ik houd je in de gaten wanneer je danst en deze kamer uit komt' grijnst Zack. 'Pedofiel' mompel ik zachtjes. Zack lacht 'zo houd ik je niet in de gaten. Ik zorg dat de poorten gesloten zijn wanneer jij buiten komt ik let alleen op jou als jij ergens heen loopt wanneer je ergens naar binnen gaat let ik niet meer op je. Behalve als je anders doet. Dan houd ik je extra in de gaten' legt hij uit. 'Onnodige informatie je blijf een pedofiel' houd ik stug vol. 'Oke.. Jij je zin. Morgen heb je je eerste werkdag' glimlacht Zack en loopt naar de kast. 'Ho Ho Ho wacht eens even (wat zullen we nu eens beleven) EERSTE WERKDAG?' roep ik uit. 'Ja gewoon rond dansent drankjes bezorgen. Het strippen laten we aan de professionele over' lacht Zack. 'Strippen?' roep ik uit. 'Nee jij gaat niet strippen. Je gaat gewoon leuk dansent drankjes rond brengen en dansbattles doen voor het vermaak van mensen die geen strippers willen zien' lacht Zack en haalt er een setje kleding uit. Het bestond uit een leuk truitje met een broek van een rare stof.
'Doe dit morgen aan en je zal geen straf krijgen als je goed werkt dan' zegt Zack en legt de kleding over de stoel heen. 'Wie heeft gezegd dat ik hier in mee stem?' vraag ik en sla mijn armen over elkaar. 'Nou ehh, ze hebben JOU meegenomen' zegt Zack en haalt zijn schouders op. 'Ontvoerd hebben ze me!' roep ik. 'Ze hebben je ontvoerd?' herhaalt hij me in een betere zin. 'Ja' bevestig ik. Zack begint hard te lachen. 'Sorry dat ik je uitlach. Maar wie ontvoerd nou iemand om te gaan dansen' lacht hij en haalt zijn tranen weg. 'Blijkbaar JOUW volk' zeg ik boos. Zack begint weer te lachen en schud zijn hoofd. 'Lieveschat iedereen werkt hier voor een klein beetje geld. Ik heb een vrouw met 2 dochters nog nooit hebben wij hier iemand horen zeggen over ontvoerde mensen die dansen in deze club alles is vrijwillig' lacht Zack. 'Ten eerste! Noem me geen lieveschat jij pedofiel. Ten tweede het boeit me niet met wie jij in huis woont en ten derde! Blijkbaar dus wel!' roep ik. Zack begint weer te lachen 'ik heb nog nooit zo'n hylarisch collega maatje gehad' lacht hij en loopt naar de deur. 'Ga maar wat slapen, alles komt wel goed. Slaaplekker' lacht hij en loopt de deur uit. 'Wat ben je de volgende keer? Gekidnapt?' grapt hij nog en sluit daarna de deur. Pff sukkel. Mokkend ga ik liggen. Waarom gelooft hij me niet hij moet me toch niets voor niets in de gaten houden?
Hi or Hey! Ik heb mijn eerste vergadering gehad vandaag (13 maart 2016) het was eigenlijk om heel eerlijk te zijn super leuk, puur omdat je je mening kan geven en er naar je geluisterd word met aandacht zodat je oplossing kan zoeken. Het was een vergadering voor trainers en coaches van de korfbalvereniging waar ik korfbal en ja aangezien ik training geef (aankomende vrijdag de laatste :-( ) mocht ik er ook bij zijn... Maar het was wel apart en gelukkig waren er mensen die onder de 20 waren dus ik was niet echt een buiten staander met mijn 13 (bijna 14) jaar. MAAR dat was allemaal een Lul verhaal voor jullie. Wat jullie willen weten is zeker als er nog updates zijn voor een nieuw boek. Die zijn er maar eerst maak ik dit boek af (geen flauw idee wanneer dit boek eindigt) en daarna maak ik nog een ander boek af met iemand waarmee ik samen werk wie weet ik nog niet en dan komt er een nieuw boek dus... Dat duurt nog wel even. Daarom ik heb wel even een vraag... Namelijk: Tot hoelang willen jullie maximale het aantal hoofdstukken hebben aangezien ik veel ideeën heb voor dit boek en ik het niet te lang draadig wil maken dus jah... Laat dat even weten :--) en vergeet niet te stemmen als je dit boek leuk vind.. Bye! Xx me ….
JE LEEST
The Desert
FanfictionSem een 18 jarig meisje word wakker in the middel of nowhere. Ze gaat op onderzoek uit en loopt hopeloos de woestijn rond. Op een gegeven moment ontdekt ze een huisje waar ze wel 4 hele bijzondere jongens ontmoet...