31.fejezet

373 23 3
                                    

,,Lisa,,

Mikor haza értem Jack már nem volt ott. Biztos dolga akadt. A találkozó nagyon jól sikeredett. Sokat beszélgettünk és megtudtam hogy eddig azért nem élt velünk mert anyukámék kiskorában nagyon sokat dolgoztak ezért elvették tölük így nevelő szülőkkel élt. Engem is nehezen neveltek fel de gondolom akkor vigyáztak már erre hogy engem ne kelljen elveszíteniük. Nagyon kedves és aranyos srác. Haza értem lepakoltam a cuccaimat meg fürödtem és át öltöztem. Ezek után Jacket kezdtem hívni. Nem vette fel. Egy csomószor hívtam és nem veszi fel. Reméllem nincs baj. De nahyon aggódtam érte azért gondoltam elmegyek Johnsonékhoz hátha ott van. Oda értem és kopogtattam. Hallottam hogy nyílik az ajtó.
- szia Johnson Jack nincs itt? Egy csómoszor hívtam és nem vette fel- mondtam neki
- ő szia Lisa szeritem ne csodálkozz azok után amit csináltál és igen itt van de nem akar beszélni veled - mondta Johnson majd rám csapta az ajtót. Mivaaaan? Mit csináltam ami miatt haragudnia kéne?  nem értem. Kopogtam megint. Most Jenna nyitott ajtót.
- szia Lisa mit szeretnél?
- hát meg tudni hogy most még is mit csináltam ami miatt mindenki ilyen velem
- ezt ne itt beszéljük meg várj húzok cipőt és akkor menjünk el sétálni és elmesélem- mondta Jenna majd be ment cipőt húzni, majd kijöt, becsukta az ajtót és elindultunk.
- na szóval körübelül olyan egy óra körül be állított Jack és full ki volt akadva mert látott téged egy másik sráccal.- mondta Jenna.
- uh ..- kaptam a fejemhez- figyi senkinek nem mondtam még én is ma tudtam meg és lehet hogy nem hiszel nekem de ő a testvérem Anya felhívott reggel és mondta hogy beszélt Chrissel az a neve és hogy szeretne meg ismerni szóval ő csak a tesóm volt
- komolyaan?
- igen- mondtam szomorúan
- tudtam hogy nem csalod meg ismerlek... De szegény nagyon ki van meg kéne beszélned vele úgyhogy menjünk vissza és akkor bejössz velem- monda Jenna és Johnson háza felé vettük az írányt.

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora