Nedeľa.. Ako ja nenávidím nedele. Ak by som bola šprtka by som sa celý deň učila ale to nie som. Ak by som bola športovkyňa športovala by som. Ach. Ale ja som proste takzvaná "Bad-girl". Mám zrazu chuť urobiť nejakú lumpáreň. Ale nie sama. Hmm. Zobrala som mobil a vyhľadala to správne číslo.-Sarah?
• čau, o 11 v parku. Mám chuť zlobiť
- ok o 11 som tam ale teraz že?
• áno vidíme sa
Zložila som a začala sa chystať keďže som mala len 15 min. Na to. Obliekla som si čierne legíny a čierne čipkované tričko. Vlasy som si zopla do vysokého copu a hodila na seba korektor pretože tie kruhy sú strašné. Trocha špiráli a vyrazila som. Park bol od môjho domu blízko takže som tam bola za tri minútky.
~~~~~~~~
Chudák Dylan bude veľmi prekvapený keď zajtra príde do školy. Čaká ho tam nemilý darček. Zasmiala som sa nad tou predstavou.
,,Na čom sa smeješ?" nechápavo sa pozrel
,,Ako sa bude tváriť" zasmiala som sa znova
Zrazu nahodil vážnu tvár.
,,Sarah. Ja viem že s ním niečo máš"
,,Čo?! Nick si ty normálny?! Nikdy by som nedovolila aby som s tým kreténom niečo mala. Nikdy!"
,,Okej! Kľud"
Zavrčala som a odišla domov, šikanátora Nicka som nechala tak a topila sa v myšlienkach aký sú chlapi idioti. Ghh, najradšej by som každého tu vykastrovala alebo rovno odstrelila. Ako môže existovať tak hlúpe tvorenie ako je chlap? Načož to chalan. Príšerné toto príšerné.
Lenivo som sa zhodila na posteľ a pozrela sa do stropu. Pozrela som sa koľko je hodín. 14:23. Vážne som bola s Nickom tri a pol hodiny?! Ale je fajn. Na to že je to školský šikanátor je super chalan. Asi si práve myslíte že som sa zbláznila lebo pred ani nie minútou som písala aký sú chalani hrozný a teraz že Nick je super chalan. Aj ja niekedy nerozumiem môjmu mysleniu. No čo už. Postavila som sa a šla sa prezliecť do niečoho pohodlnejšieho. Vytiahla som si čierne tepláky a nejaké biele tričko na ramienka. Zapla som mackbook a skontrolovala sociálne siete. Nič nové. Spustila som si spotify a nechala aby mi hrali náhodne songy čo tam mám. Začala som tancovať po izbe. Samozrejme keby ma niekto videl myslel by si že som sa zbláznila.
,,Zbláznila si sa?" zasmial sa hlas
Ľaknutím som sa potkla a spadla na zadok. Pozrela som sa na dotyčnú osobu a vypučila oči.
,,Čo tu robíš?" nechápavo som sa spýtala
,,No. Šiel som okolo a počul som hlasnú hudbu." odpovedal
,,Aha. A tak si len tak vtrhol do môjho domu" zamračila som sa
,,Nevtrhol, mal som kľúčik" zdvihol kľúč
No jasné to je ten náhradný z kvetináča. Pretočila som očami a kľúč mu vytrhla. Zišla som dole schodmi a dala ho naspäť.
,,Tak a teraz môžeš ísť" ukázala som von
,,Ok. Uvidíme sa v škole čau" zahundral
,,Čau" zákerne som sa usmiala
~~~~~~~~~~~
,,Aaaa. Dylan! Samozrejme že budem s tebou chodiť!"
A takto to začalo. Môj plán? Do skrinky najškaredšej a najnechutnejšej žiačky som dala ružu, bonbonieru a list s obsahom ako ju Dylan už dlhšie miluje a chcel by s ňou chodiť. Ja viem je to kruté ale stále válčime takže..
YOU ARE READING
BadGirl and BadBoy✔
Teen Fiction,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...