,,Čo zas spravili títo dvaja? Veď sú tu stále. Dal som im trest a sú tu zas?! To nieje normálne" zahundral riaditeľ,,Ako vidíte u nás je" zaškerila som sa
,,No hovorte čo zas vyviedli"
,,Boli drzý na hodine francúzštiny"
,,To je všetko?" opýtal sa otrávene
,,Akože všetko?!" šokovane sa spýtal
,,Myslel som že zas niečo vyviedli ale keď to je len toto tak ok. Dovidenia"
Pozrela som sa na Dylana a on na mňa obidvaja sme sa naraz zaškerili. Postavila som sa a šla do triedy, teda chcela som ísť ale práve vtedy zazvonilo. No spomenula som si že mám v triede veci takže tam musím tak či tak ísť.
,,Sarah!" zakričal známi hlas
,,Áno Emma?" otočila som sa na ňu
,,Mám tvoje veci" usmiala sa na mňa
,,Chvála bohu, nemusím sa tam do tej triedy trepať" úsmev som jej opätovala
Zobrala som si od nej veci a šli sme k skrinkám. Odložila som si knihy a vybrala matiku. Nenávidím matiku ak by som mohla zrušila by som ju.. Ale tak musíme vedieť počítať, hlavne peniaze (If you know what I mean)
Zabuchla som skrinku a pozrela sa na Emmu. Tá urobila to isté a prešla ku mne.,,Ideme na obed?" spýtala sa
,,Nemám chuť. Sadnem si von na lavičku. Chcem premýšľať vidíme sa na angline"
Áno, matiku nemáme spolu. Nechápem ani ja. Rozlúčila sa a ja som sa vybrala k lavičke. Nad lavičkou bola vysoká breza. Je to také útulné miesto. Sadla som si na lavičku do tureckého sedu a vypla od reality. Zrekapitulujeme si čo sa všetko udialo za posledné dni.
1. Pobozkala som sa s Dylanom.. 2- krát!
2. Bola som spútaná s Dylanom
3. Viem Dylanové tajomstvo
4. Spala som v jednej posteli s Dylanom
5. Znova som vymyslela hnusný plánAaach. Som na seba hrdá. Teda na tú poslednú vec. Na hentie ostatné som pekne naštvaná.
Neklam dobre vieme že sa ti to páčilo..
Zase blbé podvedomie. Baví ťa sa mi starať do života?
Je to moja práca a som súčasťou tvojho tela. Nezbavíš sa ma
To mi doplo aj bez teba. Nemôžeš sa jednoducho offnúť?
Nie, nemôžem..
Offuj debil. Ach bože to len ja mám tak blbé podvedomie alebo čo?! Srala som na to. Pozrela som sa na hodinky. Mám ešte 10 min. Pozorovala som okolie. Na druhej lavičke bola Lucy ktorá patrila k šprtom a usilovne sa učila na matematiku. Vedľa nej sedel Peeter ktorý na mňa hádzal zamilované a "zvodné" pohľady. Pretočila som očami je do mňa zamilovaný už od základky. Áno toto čudo chodilo so mnou na základku.
Má hnedé vlasy, orieškové oči, strojček, čierne veľké okuliare s hrubým rámom na nose. Vždy má buď školskú uniformu alebo zvoncové nohavice s trakmi a do toho zapravenú jednofarebnú košeľu.
Ak by som odstránila okuliare a štýl bol by celkom pekný. Strojček nie, je to celkom cute.Ale na Dylana nemá. Ten je najviac sexy zo všetkých a to telo.. Mmm
Sklapni! Neozývaj sa. Akoby bol Dylan najkrajší. Nieje. Dobre uznávam že má telo ako Boh ale to je všetko. Možno ešte tak tie krásne hlboké tmavé čierne oči. Čierne husté vlasy a sexy tetovania..
Ha! A mám ťa! Slintáš nad ním
Neslintám! Jedine nad kým by som vždy slintala by bol Christian Gray. Och God pretiahnuť ho je málo.
Ani Dylan by nebol na škodu..
Argh.. Už sklapni sakra!!
Pravda sa ťažko počúva čo?
To nieje žiadna pravda len samá lož. Pozrela som na mobil.. Sakra! Meškám. To som sa tak zamyslela?
Nie, to si tak slintala nad Dylanom
Nie, slintala som nad Christianom a nie nad Dylanom a teraz sklapni musím ísť na matiku, meškám 15 min! God. Ponáhľala som sa do triedy. Ako strela som vletela do triedy s tým že som skoro vyvalila dvere.
,,Slečna Monthgomery, buďte taká láskavá a sadnite si na svoje miesto. A nabudúce včas alebo tak nerozrážajte dvere ďakujem"
Učiteľ znova začal písať na tabulu. S pocitom že na mňa každý hľadí som si sadla do lavice. Otvorila som knihu a "moja pozornosť patrila matike". Samozrejme som myšlienkami bola úplne inde.. Ako vždy na hodine.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tašku som odhodila čo najďalej odo mňa a zvalila sa na posteľ. Nechcelo sa mi pohnúť ani prstom. Jak já nenávidím pondelky. Čo pondelky, školu! Je pol 4. Super. Ghh a to som len teraz došla zo školy, no chápete?! Ach jaj raz ma tá škola zabije fakt. Odomkla som mobil a skontrolovala sociálne siete. Nič nové. Zapojila som sluchátka a uložila som sa do postele. Ani neviem ako zaspala som.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ráno som sa zobudila a bolo trištvrte na osem. Do riti! Meškám! Čo máme prvé? Telocvik. To je ok ale aj tak. Rýchlo som vystrelila z postele a šla do kúpeľne. Dala som si turbo sprchu a vypálila von. Pozrela som sa do zrkadla a videla strašné kruhy po od očami. Ani sa nedivím. Zobudila som sa o 11 večer a nezaspala do 4 rána. Ako v pohode no. Rýchlo som sa učesala a vlasy si dala do vysokého copu. Nahodila na seba modré jeansy s roztrhnutými kolenami a červený crop-top s nápisom I'm princess Bitch! Obula si červené vans, zobrala tašku a trielila do školy. Až teraz mi doplo že som dlho nevidela Chrisa. Rodičia, okej chápem, som si zvykla ale kde je sakra Chris? Potriasla som hlavou. Teraz to nebudem riešiť. Behom som sa dostala pred budovu školy šla som po chodníku keď do mňa zasa niekto vrazil a ja som si zasa "sadla na zem".. Ako vždy.
,,Oh prepáč nevšimol som si ťa"
Ozval sa mne neznámi hlas. Pozrela som sa hore a uvidela som...
&-&-&-&-&-&-&-&
Hahahaha som zlá. 😈
Taaakže máme tu novú časť, dúfam že sa páčila. Teraz ma upálte za to že som to takto zakončila 😂. Nuž musíte si počkať čo vám na to iné poviem.Vote a komentík ak sa páčilo 😘❤👌⭐⭐
ESTÁS LEYENDO
BadGirl and BadBoy✔
Novela Juvenil,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...